نحوه مدیریت کارآمد سری پست در وردپرس

برای تغییر ترتیب پست‌ها، باید روی پیوند «به‌روزرسانی سفارش» کلیک کنید. اکنون لیستی از تمام پست های آن مجموعه را خواهید دید.

افزودن پست به مجموعه

وقتی از ترتیب پست‌ها راضی هستید، مطمئن شوید که برای ذخیره تنظیمات خود روی دکمه «به‌روزرسانی سفارش» کلیک کرده‌اید.

پس از رسیدن به آنجا، باید نام، اسلاگ و توضیحاتی را برای سری تایپ کنید. وقتی کارتان تمام شد، باید روی دکمه «افزودن سری جدید» در پایین صفحه کلیک کنید.

اضافه کردن یک سری جدید در وردپرس

اولین کاری که باید انجام دهید این است که آن را نصب و فعال کنید مسائل و سری افزونه برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

اکنون می توانید از وبلاگ وردپرس خود دیدن کنید تا ببینید سری پست های جدید شما چگونه به نظر می رسد. به سادگی پستی را که بخشی از این مجموعه است مشاهده کنید.

به‌طور پیش‌فرض، مقالات شما به ترتیبی که به مجموعه اضافه می‌کنید نمایش داده می‌شوند. با این حال، می توانید سفارش پست را با مراجعه به سایت سفارشی کنید پست ها » انتشار مجموعه صفحه در قسمت مدیریت وردپرس شما.

به عنوان مثال، راهنمای نهایی ما برای سرعت بخشیدن به وردپرس مجموعه ای از پست هایی است که در مورد روش های مختلف برای بهبود عملکرد سایت شما منتشر کرده ایم.

همچنین پیوندهایی را در پایین مقاله پیدا خواهید کرد تا به مقاله بعدی و قبلی این مجموعه بروید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش ویدیویی وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.




منبع: https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-effeciently-manage-post-series-in-wordpress/

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به طور کارآمد سری پست ها را در وردپرس مدیریت کنید.

نحوه مدیریت کارآمد سری پست در وردپرس

چرا باید مجموعه پست را در وردپرس منتشر کنیم؟

در مرحله بعد، باید هر پست موجود دیگری را به مجموعه اضافه کنید. همانطور که به نوشتن مقالات جدید ادامه می دهید، به سادگی این مرحله را تکرار کنید تا آنها را به مجموعه اضافه کنید.

آیا به دنبال راه بهتری برای مدیریت مجموعه های پست در وردپرس هستید؟

اکنون می توانید چند پست وبلاگ را به مجموعه اضافه کنید. برای شروع، به سادگی یک پست جدید ایجاد کنید یا یک پست قدیمی را ویرایش کنید.

متوجه خواهید شد که سری جدید به لیست سمت چپ اضافه شده است.

اگر روی یک رمان آنلاین کار می‌کنید یا به سادگی می‌خواهید یک موضوع صنعتی گسترده را پوشش دهید، ایجاد یک پست طولانی ممکن است برای شما مفید نباشد. یک سری پست به شما این امکان را می دهد که در یک موضوع خاص عمیقاً کاوش کنید و خوانندگان را تشویق کنید که به دنبال مطالب بیشتر باشند.

برای ایجاد اولین سری خود، باید به این سری بروید پست ها » مدیریت مجموعه ها صفحه این صفحه شبیه به صفحه ای است که هنگام اضافه کردن دسته های جدید مشاهده می کنید.

در بالای مقاله، پیامی مبنی بر اینکه پست بخشی از یک سری است وجود خواهد داشت. همچنین فهرستی از تمام پست‌های این مجموعه را مشاهده خواهید کرد و به راحتی می‌توانید با کلیک کردن روی یک پیوند، بین آنها حرکت کنید.

پیش نمایش سفارش ارسال

شما به سادگی می توانید قبل از هر پست یک پاراگراف اضافه کنید و به کاربران خود بگویید که پست بخشی از یک سری است و سپس بقیه پست ها را در پایین لیست کنید. اما پس از آن باید هر بار که مقاله جدیدی در این مجموعه منتشر می کنید، هر پست را به صورت دستی به روز کنید.

به محض فعال شدن افزونه، قادر خواهید بود سری های جدید بسازید و به آن پست اضافه کنید.

ایجاد یک سری جدید

در پنل تنظیمات در سمت راست صفحه، بخش جدیدی به نام “سری” را مشاهده خواهید کرد. برای افزودن این پست به سادگی روی دکمه کنار مجموعه ای که ایجاد کردید کلیک کنید.

یک پست جدید به مجموعه خود اضافه کنید

در اینجا تمام مجموعه‌هایی را که ایجاد کرده‌اید، با ستون‌هایی برای نشان دادن تعداد مقالات منتشر شده، منتشر نشده و زمان‌بندی شده در هر کدام، مشاهده خواهید کرد. همچنین پیوندهایی برای به‌روزرسانی سفارش پست، انتشار یا لغو انتشار همه و مشاهده مجموعه مشاهده خواهید کرد.

برای سفارش مجدد پست های خود، روی پیوند

راه حل دیگر ایجاد یک طبقه بندی سفارشی به نام «سری» است، اما این کار باعث ایجاد کارهای بیشتری مانند ایجاد یا سفارشی کردن فایل های قالب می شود.

مطمئن شوید که روی دکمه «انتشار» یا «به‌روزرسانی» در بالای صفحه کلیک کرده‌اید تا پست به‌عنوان بخشی از مجموعه پخش شود.

اگر در مورد یک موضوع پیچیده در وب سایت وردپرس خود می نویسید، اغلب بهتر است یک سری پست بنویسید که موضوع را به قطعات کوچکتر تقسیم کند تا یک پست طولانی.

هنگامی که شما یک سری پست های بزرگ مانند آن می نویسید، کمک به خوانندگان خود برای پیمایش مجموعه و یافتن تمام اطلاعات به ترتیب درست می تواند دشوار باشد.

سفارشی کردن ترتیب پست ها در سری

خوشبختانه یک افزونه وردپرس وجود دارد که به شما در مدیریت یک سری مقالات کمک می کند. بیایید نگاهی به نحوه مدیریت کارآمد مجموعه پست در وردپرس بیندازیم.

نحوه مدیریت کارآمد سری پست ها در وردپرس

پیش نمایش مجموعه پست شما

امیدواریم این آموزش به شما در یادگیری نحوه مدیریت کارآمد سری پست در وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید یاد بگیرید که چگونه بازدیدکنندگان سایت وردپرس خود را ردیابی کنید، یا لیست ما از افزونه های ضروری برای رشد سایت خود را بررسی کنید.

می‌توانید با کشیدن نام پست‌ها به بالا یا پایین فهرست، مقالات را دوباره ترتیب دهید. وقتی پستی را جابه‌جا می‌کنید، شماره «قسمت فعلی» به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شود تا سفارش جدید را منعکس کند.

پست های خود را بکشید و رها کنید تا آنها را در ترتیب درست قرار دهید

یک نسخه پریمیوم با ویژگی های بیشتر وجود دارد، اما برای این آموزش، از افزونه رایگان استفاده خواهیم کرد.