نحوه ثبت نام کوینکس Coinex ورود به صرافی کوینکس کوینکس فارسی

در این قسمت، کشور ایران یا همان IRN-Iran را انتخاب کنید. از قسمت Protocol Type نوع شبکه‌ای که ارز شما روی آن هست را انتخاب می‌کنید. در این قسمت از شما می‌خواهد یک پسورد برای خود وارد کنید. لطفاً سعی کنید پسورد خود را شامل اعداد (۱…۹) ، حروف کوچک انگلیسی (a, b, …) ، حروف بزرگ انگلیسی (A, B , …) و نمادها (@, #, %, $, …) باشد. فرض کنید اسم من سامان هست و می‌خواهم پسورد قوی انتخاب کنم پس مثلاً پسورد من این $ S@man021 می‌شود که پسورد قابل قبولی هست. یعنی ایمیل (یا جیمیل) خود را در این قسمت وارد کنید، حتماً ایمیل شخصی خود را وارد کنید که به آن همیشه دسترسی دارید.

در قدم بعدی برای فعالسازی کدتأیید دو مرحله‌ای یا TOTP صرافی کوینکس باید وارد حساب خود شده و همانند تصویر زیر بر روی بخش Account و سپس Account settings یا همان تنظیمات حساب شوید. حال باید آدرس تتر روی شبکه ترون صرافی یا کیف پول مورد نظر که می خواهید ارز ها یه آنجا انتقال یابد را در Withdrawal Address وارد کنید. همواره دقت کافی در وارد کردن اطلاعات و آدرس ها را داشته باشید. حال که صرافی کوینکس و ویژگی ها و خصوصیت های آن معرفی شد، باید با نحوه ثبت نام در این صرافی آشنا شویم.

حالا برای شارژ حسابم ایا باید حتما پاسپورت داشته باشم تا بتونم احراز هویت کنم؟ ضمن این که روزانه کمتر از دلار میخوام معامله کنم. امروز چک کردم پیام های زیادی در رابطه با اینکه من هر سری با آی پی جدید وارد میشم دریافت کردم. سپس برای شما پنجره ای باز میشود که در قسمت amount میتوانید مقدار دلاری که میخواهید از حساب اصلی خود به حساب perpetual انتقال دهید را مشخص کنید و گزینه submit را کلیک کنید .

پس از امنیت این ایمیل و رمز عبور آن برای جلوگیری از هک شدن آن اطمینان حاصل کنید. ۲.بعد از اینکه روی آن کلیک کردید، صفحه‌ای برای ثبت‌نام باز می‌شود، ایمیل خود را وارد کرده و روی کلیک کنید تا ایمیل تأیید برای شما ارسال شود. سپس رمز عبور برای خود انتخاب کرده و تیک [I’ve read & agreed to Terms of services] را زده و روی Sign Up کلیک کنید. صرافی بین‌المللی کوینکس فعالیتش را تقریبا با بایننس شروع کرده، در تاریخ دسامبر سال ۲۰۱۷.

مارجین کوینکس

کاربران ایرانی برای انجام تراکنش‌های مالی نیاز به تغییر آی پی ندارند. انجام تراکنش‌ها در سایت با آی پی ایران، بلامانع است و کاربران ایرانی می‌توانند با امنیت بسیار بیشتری اقدام به انجام این‌گونه تراکنش‌ها کنند. پس از ورود رمز عبور در کادر اول و ورود مجدد آن به‌منظور اطمینان از صحت اطلاعات ورودی در کادر دوم، رمز شما را تغییر خواهد داد. همان‌طور که قبل هم گفته شد، رمز عبور باید شامل اعداد، حروف بزرگ و کوچک انگلیسی و یک سمبل باشد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام کوینکس Coinex ورود به صرافی کوینکس کوینکس فارسی

یعنی عدد لیکویید در معاملات خرید، روند نزولی و در معاملات فروش، روند صعودی به خود می گیرد. یعنی برای به تعویق انداختن عدد لیکویید از دارایی موجود در حساب فیوچرز شما استفاده شده و دارایی اصلی شما نیز دچار ضرر می شود. نکته مهم درمورد این صرافی جایگاه اون هستش؛ صرافی کوینکس یکی از زیر مجموعه های استخر معروف ماینینگ Viabtc هست که شما میتونید از این استخر هشت ریت خریداری کنید.

آکادمی بیزآموز | تکنیک های نوین درآمد دلاری

یکی از مزایای صرافی کوینکس استفاده بدون دردسر کاربران ایرانی از این پلتفرم می باشد. اگر در ایران زندگی می کنید و نگرانی بابت تحریم دارید، از آموزش صرافی کوینکس می توانید بدون استفاده از وی پی ان و ابزار های مشابه ، استفاده کنید. به هر حال این وظیفه هر تریدری است که پیش از افتتاح حساب و واریز وجه، تحقیقات کامل و واقع‌بینانه‌ای در مورد صرافی انجام دهد. فاکتورهای مهم برای انتخاب صرافی اعتبار، امنیت، حجم معاملات، کارمزدها و در نهایت عدم محدودیت برای ایرانیان است. در این مقاله سعی کردیم تمامی این نکات مهم را در مورد صرافی کوینکس زیر ذره‌بین بگذاریم. در کل می‌توان گفت در شرایط فعلی و با گزینه‌هایی که ایرانیان در اختیار دارند، صرافی کوینکس انتخاب خوبی است.