معرفی صرافی کوینکس و نحوه کار با آن -ایران ارز دیجیتال

صرافی کوینکس از یک روش کاملا شفاف برای توزیع توکن استفاده می کند به گونه ای که کارمزدهای معاملات و نحوه توزیع آنها را به صورت زنده در وبسایت به کاربران نمایش می دهد. تریدرها با استفاده از چارت های پیشرفته موجود در این صرافی می توانند حرکت های احتمالی بازار را تجزیه و تحلیل کنند، آنها همچنین می توانند با یک کلیک ساده جفت ارزهای مختلفی را مورد بررسی قرار دهند. صرافی کوینکس توکن ها و ارزهای دیجیتال مختلفی را برای ترید در اختیار کاربران قرار می دهد. همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم کاربران می توانند توکن های مختلف را در ازای ارزهای دیجیتال اصلی نظیر بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و تتر با یکدیگر مبادله کنند.

شاید درباره امنیت رمزارزها، مطالب زیادی را در سایت های گوناگون خوانده باشد، بنابراین در مورد صرافی ارزهای دیجیتال که برای انجام معاملات خود استفاده می کنید، باید در نظر داشته باشید که صرافی حتما بایستی از نظر امنیتی ایمنی کامل را داشته باشد تا به وسیله هکران و همچنین افراد سودجو مورد حمله قرار نگیرد و ارزهای شما نابود نشود. اگر برنامه Google Authenticator از تلفن همراه شما حذف شود، دیگر نمی توانید به حساب کوینکس خود متصل شوید مگر اینکه این کلید را در جایی ذخیره کرده باشید و برای اتصال مجدد حسابتان به Google Authenticator از آن استفاده کنید. تایید هویت دو عاملی (Two-factor authentication) که به اختصار «۲FA» گفته میشود، روشی برای ورود به یک حساب کاربری است که در آن سیستم برای اینکه مطمئن شود کسی که قصد ورود دارد خودِ کاربر است (و مثلا یک هکر نیست)، دو عامل مختلف برای تایید هویت طلب معرفی کامل صرافی کوینکس coinex میکند.

پس از ساخت حساب در کوینکس، حالا برای امنیت بیشتر باید تایید هویت دو عاملی را فعال کنید. قسمت اول تصویر: مثلا شما از بین ارزهای مختلف می خواهید (USDT) را انتخاب کنید. از جمله قویترین الگوریتم در شبکه «بلاک چین» شناخته می شود. در حال حاضر، خدمات CoinEx در بیش از ۱۰۰ کشور جهان در دسترس است، با این حال، مناطقی را که ارزهای دیجیتال را ممنوع کرده اند شامل نمی شود. در حال حاضر ، خدمات CoinEx در بیش از ۱۰۰ کشور جهان در دسترس است، با این حال ، مناطقی را که ارزهای دیجیتال را ممنوع کرده اند شامل نمی شود.

4. هزینه کارمزد معاملات کاملا مشخص است.

حال در این مطلب سعی شده چند صرافی معتبر از دیدگاه فعالان بازار رمز ارزها مورد بررسی قرار گیرد. در تصویر بعدی پیام داخل کادر سبز رنگ نمایش داده شده، به معنی (تائید داده شده برای بررسی) است. 4. هزینه کارمزد معاملات کاملا مشخص است. معاملات فیوچرز کوینکس تاریخ انقضا نداشته و تا هر زمان قابلیت اجرایی شدن دارند. آنچه که معمولاً در همه صرافی ها از جمله کوینکس مشترک است نمایش نمودار قیمت ارز دیجیتال انتخاب شده و تاریخ سفارش است. در انتها پس از انجام دادن تمامی این امور اگر همه مراحل را به خوبی طی کرده باشید، باید در این بخش تیک مربوط به قبول قوانین وب سایت را بزنید و دکمه ثبت را فشار دهید تا با انجام این کار مراحل ایجاد حساب در صرافی کوینکس انجام شود و بتوانید به راحتی به انجام معاملات ارز دیجیتال در این صرافی بپردازید. یک راهنما برای دانستن در مورد مبادله رمزنگاری، باید یک بررسی جامع از همه صرافی های موجود را ارائه دهد تا شما بتوانید مناسبترین مورد را برای خود پیدا کنید.

5. سپس در بخش confirm password یک بار دیگر رمز عبور خود را برای تایید وارد نمایید تا چنانچه اشتباهی پسورد خود را وارد کرده باشید، امکان اصلاح آن برای شما فراهم باشد. در پنجره ی باز شده از شما خواسته می شود که مقدار تتری که می خواهید از اکانت عادی یا اسپات خود به فیوچرز منتقل کنید، وارد نمایید. دقت نمایید که برداشت هر نوع ارز دیجیتال در هر شبکه، مستلزم هزینه ای است که به عنوان کارمزد انتقال از شما کسر می گردد. و در نهایت معایب صرافی CoinEx عدم پشتیبانی ارزهای فیات،.رعایت حداقل مقدار سپرده و برداشت لازم است و آخر اینکه هزینه های برداشت دریافت می شود. با فعال سازی این گزینه می توانید مشخص کنید چه زمانی از شما کد2مرحله ای گرفته شود( کد دو مرحله ای برای بالا بردن امنیت حسابتان استفاده می شود )،می توانید این درخواست کد را هر دو ساعت، یا هر بار که اقدام می کنید یا اینکه نداشتن کد دو مرحله ای در زمان معاملات تعیین کنید.(گزینه پیشفرض never و نخواستن اطلاعات برای معاملات است)توصیه می کنیم اگر سرمایه زیادی را وارد حساب صرافی می کنید این گزینه را فعال کنید.