قیمت ردمی k50 گیمینگ شیائومی خرید و مشخصات ردمی k50 گیمینگ

قیمت ردمی k50 گیمینگ شیائومی خرید و مشخصات ردمی k50 گیمینگ

دو دکمه شانه در سمت راست بیرونی قرار دارند و طبق الگوی Black Shark 4 کار گیمینگ k50 ردمی می کنند. در صورت خرید یه فن در بازه ی قیمتی 500 تومن این گوشی خیلی خوب هست برای گیم مخصوصا پابجی و کالاف در غیر این صورت به حدی داغ میکنه که واقعا نمیشه تو دست گرفت. متاسفانه یکی از ایراداتی که در طراحی وجود دارد اینست که خبری از پشتیبانی جک 3.5 میلیمتری نیست و با توجه به اینکه این گوشی عنوان گیمنگ را یدک می‌کشد، بهتر بود که این ورودی نیز در طراحی دیده می‌شد. لطفاً گوشی Redmi k50 Pro بویژه رام گلوبال موجود کنید انتظارات ازسایت وگروه خوب شما بالاست.باتشکر از زحمات تیم پیشرو وفعالتون. سلام این امکان وجود دارد که گارد های ضد ضربه هر مدل گوشی رو از سایتتون سفارش بدیم.

حتی بدون تداخل فناوری میکرو لنز، K50 Pro از کنترل تغییر رنگ نمای جانبی بهتری نسبت به شیائومی 12 پرو برخوردار است. اگرچه LTPO ندارد، که امسال بسیار محبوب است، اما دارای کم نور DC تمام صحنه و رنگ‌های تطبیقی است، دو ویژگی که باعث می‌شود صفحه نمایش کمتر چشم را تحریک کند. اگرچه K50 Gaming Edition مدتی قبل منتشر شد، اما این فقط یک پیش نمایش از سری K50 بود. اما قابل توجه ترین مدل‌های سری K50 در اینجا هستند، نسخه‌های استاندارد و پرو. من معتقدم پس از خواندن این بررسی، از فروش چنین گوشی قدرتمندی تنها با قیمت 470 دلار شگفت زده خواهید شد.

  • یک بلندگو، درگاه USB-C و یک میکروفون در قاب زیرین Redmi K50 قرار گرفته اند.
  • در پی این روند، معاون گروه شیائومی، در سال گذشته اظهار داشته که در سال آینده هر کشور یک فروشگاه Mi خواهد داشت تا هر یک از طرفداران در نزدیکی خود یک خانه شیائومی داشته باشند.
  • را معرفی کرده است که اولین گوشی از این خانواده است که وارد بازار شده است.
  • این کاهش ظرفیت نسبت به باتری 5065 میلی آمپر ساعتی پوکو F3 GT است، اما ما شاهد افزایش سرعت شارژ از 67 وات هستیم.
  • همچنین شیائومی، اظهار داشته است که کلمه‎‌ی Mi مخفف Mobile Internet می‌باشد.

1 هسته با فرکانس 3.0 گیگاهرتز و 3 هسته با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و 4 هسته با فرکانس 18 گیگاهرتز است. امضای اختصاصی ردمی K50 Gaming ظاهر به خصوص و دکمه کناری جمع شونده آن می‌باشد. هرچند برخی افراد معتقدند که طراحی ردمی K50 Gaming یک طراحی گیمینگ درست و حسابی ندارد ولی به یک موبایل هوشمند معمولی نیز بی شباهت است. فریم فلزی، قاب شیشه‌ای، نور RGB اطراف لنز و فلش صاعقه‌ای، مولفه‌های ظاهری هستند که از ردمی کی 40 به ردمی کی 50 به ارث رسیده‌اند. تنها تفاوتی که بین این دو گوشی دستگیرمان شد، تبدیل ماژول دوربین بیضی به ماژول چهارضلعی است.

ردمی K50 Pro شیائومی یکی از گوشی‌های قدرتمند اما مقرون به صرفه شیائومی است. در اینجا ردمی k50 پرو پلاس شیائومی را بررسی کرده ایم تا ببینیم آیا ارزش خرید دارد یا خیر. ردمی همچنان به رزولوشن ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پایبند بوده و از Gorilla Glass Victus برای محافظت از نمایشگر استفاده کرده است. حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت سبب می‌شود که صفحه نمایش در فضای باز کاملاً خوانا باشد. پنل نمایشگر ۱۰ بیتی است و می‌تواند بیش از ۱ میلیارد رنگ را نمایش دهد. دکمه پاور با حسگر اثر انگشت یکپارچه نیز در سمت راست بیرونی قاب فلزی قرار دارد.

مشخصات گوشی k50 گیمینگ از نظر سخت افزار

همچنین به لطف فضای رنگی 10 بیتی و پشتیبانی از HDR10+، برای محتوای چندرسانه ای به خوبی مجهز شده است. با قابلیت Corning Gorilla Glass Victus به خوبی در برابر خراش و افتادن مقاوم است. اگرچه صدای استریو در حال حاضر تقریباً در همه تلفن های هوشمند گنجانده شده است، اما در بخش بازی از اهمیت بیشتری برخوردار است. تو جعبه گوشی Redmi K50 Gaming یه کابل Type-C، آداپتور 120 واتی و قاب ژله‌ای قرار گرفته.

برسیم به پردازنده گرافیکی که بر اساس بنچمارک‌های منتشر شده، عملکرد غوغایی بر جای گذاشته است. این خبر، خبر خوبی برای گیمرها و عاشقان پردازش تصویر به حساب می‌آید. مثلا اگر پابجی را رفرش ریت 90 هرتز بازی کنید، به لطف سیستم انتقال حرارت سرعت اجرا حفظ شده و دما بالاتر از 40 درجه نخواهد رفت. از یک دوربین 64 مگاپیکسلی واید با قابلیت فوکوس خودکار در کنار دوبین های 8 مگاپیکسلی التراواید و دو مگاپیکسل جهت عکس برداری ماکرو استفاده کرده است.

مخفی کردن شماره موبایل در زمان تماس نرم افزار همراه اول و ایرانسل

این شارژر می تواند کی 50 گیمینگ را در کمتر از 17 دقیقه شارژ کند. به دوربین سه‌گانه در پشت با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی Sony IMX686 متکی است. متأسفانه، دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی در یک بریدگی سوراخ قرار دارد و بنابراین اندکی در انجام بازی‌های فشرده اختلال ایجاد می‌کند. یک گوشی هوشمند بازی نه تنها به عملکرد قدرتمند نیاز دارد، بلکه به صفحه نمایش بزرگ و دکمه های تریگر اضافی نیز نیاز دارد.

همچنین در زمان‌هایی که گوشی شما پس از ساعت‌ها بازی کردن بیش از حد گرم شود، هشدار‌هایی را دریافت خواهید کرد تا از بروز مشکلات جلوگیری شود. تنظیمات تریگر‌های گیمینگ فیزیکی گوشی نیز در دسترس است تا کاربران بتوانند شخصی سازی‌های خود جهت داشتن بهترین عملکرد را بر روی گوشی اعمال کنند. بلوتوث نسخه 5.2 که قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه همانند هندزفری و ساعت هوشمند امکان پذیر می کند. البته سنسور بسیار کاربردی مادون قرمز در بالای گوشی این امکان را می دهد تمامی دستگاه های برند که از کنترل بهره می برند با گوشی خود تحت کنترل بگیرید. حالا ویدیویی از کالبدشکافی این گوشی منتشر شده که شما می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

اما روشناییش خیلی زیاد نیست و پرچمدارهای شیائومی مثل شیائومی 12 پرو، نمایشگرهایی با روشنایی بهتر دارن. سمت راست گوشی، دو تا تریگر گیمینگ مکانیکال و حسگر اثر انگشت که با دکمه پاور ادغام شده، قرار گرفتن. سمت چپ گوشی دکمه کم و زیاد کردن صدا، میکروفون و خشاب سیم کارت قرار داره. خشاب سیم کارت از دو سیم کارت همزمان پشتیبانی میکنه ولی خبری از پشتیبانی رم میکرو نیست. بالای گوشی هم یه اسپیکر دوگانه دیگه، یه میکروفون دیگه و حسگر مادون قرمز قرار داره. سری دوم این گوشی‌ها Redmi نام دارد که باب میل تمام افراد خاص پسند می‌باشد، به خصوص قیمت بسیار مناسب آن که محبوبیت این محصول را چند برابر کرده است.