عرضه کننده بهترین دوربین مداربسته دوربین مداربسته ورادید-امن باش

بنابراین خریداران می‌توانند با صرف هزینه نسبتا پایینی، یک محصول با کیفیت را تهیه کنند. پیاده سازی یک سیستم امنیتی دوربین مدار بسته مؤثر و کارآمد امر ساده ای نیست و نیاز به توجه و کمک دارد. چرا که یک سیستم نظارت تصویری می‌تواند سرقت و خرابکاری ها را برای هر تجارت و کسب و کار و در هر حرفه ای کاهش دهد. لذا اکیدا توصیه می‌شود که جهت دریافت مشاوره با شرکت های متخصص و با تجربه در زمینه دوربین های مداربسته و نظارت تصویری تماس بگیرید. چراکه تجربه آنها در صنعت نظارت و امنیت تصویری می‌تواند به شناسایی هرگونه حفره آسیب پذیر امنیتی که ممکن است در کسب و کار شما وجود داشته باشد کمک کند. بنابراین مهم است که بهترین شرکت را جهت دریافت چنین مشاوره ای انتخاب نمایید.

دوربین بالت به دسته‌ای از دوربین های مداربسته می‌گویند که معمولا به صورت استوانه ای یا مکعب مستطیل که به صورت دیواری و در محیط های بیرونی نصب و راه اندازی می‌شوند. اصطلاح بالت به معنای گلوله یا لوله است و علت این نام گذاری شکل ظاهری دوربین می‌باشد. جنس بدنه دوربین های مداربسته بالت عموما فلزی است و همین موضوع وجودشان را در برخی از محیط‌ ها با مشکل مواجه می‌کند. دوربین‌ مداربسته هایلوک از تکنولوژی مادون قرمز بهره می‌برد و در نتیجه قادر است که تصاویر شبانه را با کیفیت بالا و بدون نویز ضبط نماید. امروزه علاوه بر برند های خارجی، تولید کنندگان داخلی دوربین های باکیفیتی را تحت عنوان دوربین مداربسته ایرانی تولید کرده اند. با وجود پیشرفت قابلیت های امنیتی دوربین های مدار بسته مدرن، گزینه ارزانی به حساب نمی آیند و ضمن اینکه یک سیستم پیشرفته، راه‌حل های امنیتی بسیار ارزشمندی را ارائه می کند.

همچنین هر اندازه کیفیت دوربین مداربسته افزایش پیدا کند سیستم نیاز به دستگاه های ذخیره ساز قدرتمند تر و حافظه ( هارد ) حجیم تری دارد که هزینه های سیستم را افزایش خواهد داد. دوربین های مداربسته با رزولوشن تصویر بالاتر دارای قیمت های بیشتری هم هستند . از این رو در انتخاب دوربین مداربسته بالاترین کیفیت را با توجه به بودجه و هدف خود انتخاب نمایید . همچنین برای خرید دوربین مداربسته می توانید به صورت پکیجی اقدام کنید.

به طور خلاصه، تکنولوژی Starlight در دوربین های دوربین مدار بسته دوربین را قادر می سازد تا یک تصویر رنگی را در شرایط کم نور در اختیار شما قرار دهد. این به این معنی است که در اوایل شب هنگامی که خورشید شروع به تنظیم یک دوربین مدار بسته Starlight می کند، هنوز یک تصویر رنگی تولید می کند در حالی که دوربین های IR آن مادون قرمز را روشن کرده و تصاویری از دید در شب با نور سفید را تولید می کنند. حتی با نور محیطی بسیار کم (مانند نور از ستارگان) هنوز دوربین کامپوزیت Starlight قادر به تولید یک تصویر رنگی کامل است. اگر شما قصد خرید دوربین مداربسته دارید و نمی خواهید زیاد هزینه کنید بهترین انتخاب و به صرفه ترین حالت به پیشنهاد کارشناسان دیاکالا خرید دوربین های مداربسته HDcvi یا HDtvi است. اولین پکیج ارائه شده در دوربین مارکت شامل 2 عدد دوربین مداربسته و 1 دستگاه دی وی آر می باشد. این پکیج برای چه افرادی مناسب می باشد؟ پکیج 2 عددی دوربین مدار بسته برای افرادی که برای منطقه‌ی نسبتا کوچیکی احتیاج به نظارت دارند، مناسب می باشد.

آنچه در خرید دوربین مدار بسته باید بدانید

اولین و مهم‌ترین قدمی که باید بردارید، این است که شرکتی قابل‌اعتماد پیدا کنید تا دوربین مداربسته، دستگاه DVR یا NVR، نرم‌افزارهای کاربردی جهت انتقال تصویر دوربین مداربسته روی کامپیوتر و گوشی موبایل و هر خدمت اضافه‌ای را از آن تهیه کنید. اظهارات متخصصان امنیتی که دوربین مداربسته یا محصول مورد‌نظر را آزمایش کرده‌اند مطالعه کنید و سپس با چشمانی باز انتخاب و خرید کنید. می توان اینگونه بیان کرد که نصب دوربین مداربسته در منزل چه در زمان حضور شما در خانه و چه در زمان عدم حضور شما مزایای زیادی به همراه دارد. شما با خرید دوربین ip می توانید با خیال راحت سفر کرده و تصاویر منزل خود را از طریق گوشی هوشمندتان دریافت کنید. بعضی دوربین های مدار بسته تنها وقتی حرکتی را در محیط تشخیص دهند شروع به ضبط تصویر می‌کنند. ضبط تصویر تنها زمانی که شخصی در محیط نصب دوربین مداربسته وجود دارد، باعث صرفه‌جویی فراوان در فضای ذخیره‌سازی و انرژی می‌شود.

یکی دیگر از روش های خرید دوربین مدار بسته، خرید به صورت پکیجی می باشد. با تهیه‌ی دوربین مدار بسته به صورت پکیجی می توانید خرید مقرون به صرفه‌تری داشته باشید و چندین دوربین موردنیاز خود را به صورت پکیجی دریافت کنید. دوربین مارکت بسته به نیاز شما عزیزانپکیج دوربین مدار بستهرا به صورت های متفاوت همراه با نصب ارائه می کند . سرقت از خانه ها در سال های اخیر افزایش پیدا کرده است؛ به همین خاطر خرید دوربین مداربسته کمک می کند که افراد نگران به سرقت رفتن وسایل یا اموال خود نباشند.

دوربین های بولت معمولا دارای قابلیت دید در شب ( دوربین مداربسته دید در شب ) بوده و می توانند در محیط های تاریک و کم نور مورد استفاده قرار بگیرند. دوربین مداربسته دید در شب با استفاده از ال ای دی های مادون قرمز قادر است در محیط های با نور کم و تاریک تصویر برداری کند. این نور مادون قرمز توسط چشم انسان قابل رویت نیست و فقط توسط دوربین قابل تشخیص است. برد دوربین های مداربسته دید در شب معمولا 20 متر است اما در برخی مدل ها تا 50 متر هم می رسد. نسل جدید دوربین های دید در شب که به وارم لایت معروف هستند، دید در شب رنگی دارند. خرید دوربین مداربسته به صورت تلفنی این امکان را می دهد که علاوه بر ثبت سفارش، امکان مشاوره تخصصی دوربین مدار بسته را هم داشته باشید.

  • دهانه دیافراگم لنز دوربین را آیریس می گویند، این دهانه بر اساس شدت تابش نور اشیاء به سوراخ لنز بر اثر شدت نور تابیده شده، باز و بسته شود.
  • برای برخی از پروژه‌ها نیاز به استفاده و نصب دوربین هایی با ابعاد کف دست یا کمی بزرگتر است.
  • در واقع برآورد هزینه و بررسی قیمت دوربین مداربسته جزو فاکتور های مهم پیش از خرید به حساب می آید.
  • برای مشاهده مدل های مناسب کارخانه می توانید به صفحه دوربین مداربسته برای کارخانه مراجعه نمایید.

این مدل از دوربین های نظارتی، معمولا به شکل مکعب مستطیل ساخته می امن باش شوند. مهم ترین کاربرد دوربین های باکس در محیط ها و فضاهای صنعتی صورت می گیرد. دوربین های آنالوگ تصاویر را به صورت سیگنال های آنالوگ دریافت و ارسال می کنند. مشاغل به دلایل متعددی مانند بازدارندگی از جرم، از فنآوری دوربین مدار بسته استفاده می‌کنند.

اصطلاح دام به معنای گنبد است که شکل ظاهری این دوربین‌ها به روشنی بیانگر آن است. هنگامی که خواهان خرید دوربین مدار بسته هستید ، در اینترنت ممکن است به جستجو بپردازید، اما باید با این مسئله آگاه باشید که مسائل بی‌شماری وجود دارد که ممکن است شما را گمراه نماید. اما دانستن چند نکته به شما کمک می کند که بتوانید راحت تر و درست تر تصمیم گیری نمایید.

دوربین دام

عرضه کننده بهترین دوربین مداربسته دوربین مداربسته ورادید-امن باش