بنابراین، از لحاظ تئوری 87.5 درصد از تمرکز موتورهای جستجو روی صفحاتی از سایتتان خواهد بود که حتی لازم نیست در جستجوها ظاهر شوند. فارغ از اینکه سایتتان را از چه روشی به کاربران موبایل عرضه میکنید، بهتر است که حداقل یک بار تست mobile-friendly testing tool را روی سایتتان اجرا کنید تا مطمئن شوید همه چیز به طور مناسب و طبق استاندارد انجام شده است. با اینکه هیچکس از اشتباه کردن در امان نیست و حتی بزرگترین شرکتها و فروشگاههای آنلاین هم دچار اشتباه میشوند، آگاهی از روشهای صحیح سئو فروشگاهی موجب میشود که تا حد زیادی از این اشتباهات جلوگیری شود.
- میتوانید نظم و دیسیپلین ما را، درمراحل طراحی وب، تدوین شده و استاندارد ببینید.
- طبق آمار و اطلاعات به دست آمده بخش زیادی از کاربران به خصوص در ایران از گوشی موبایل خود برای خرید های آنلاین خود اقدام میکنند بنابرین نسخه موبایل یک وب سایت فروشگاهی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.
- بسیاری از سایتهایی که با پرتال ساخته شدهاند همین الان در کلمات کلیدی مختلف، رتبۀ 1 تا 3 گوگل هستند.
- در قسمت بالا روی “افزودن محصول” برای اضافه کردن محصول جدید کلید کنید.
علاوه بر این 1000 صفحه دیگر هست که خطای 404 میدهند و 9000 صفحهی دیگر هم هستند که به صفحات دیگر بازنشانی میشوند. به این ترتیب، در مجموع صفحه خواهید داشت که عدد بسیار بزرگی است. حالا این را هم در نظر بگیرید که از مجموع این صفحه تنها 5000 صفحه قابل قابل ایندکس هستند.
زیرا اگر این مار را نکردید مجله خبری تم مارکت معترضی که احساس کرد صدای اعتراضش به گوش شما نرسیده و پاسخ درخور دریافت نکرده اعتراض خود را به شبکه های اجتماعی منتقل خواهد کرد و صدایش بلند خواهد شد و به گوش تعداد بسیار زیادی خواهد رسید. گوگل سالی چند ده بار الگوریتم های سرچ خود را در راستای بهبود تغییر می دهد و هیچ شرکت نرم افزاری ایرانی با بهره مندی نهایتا از ۱۰ نفر برنامه نویس، استطاعت تطابق یافتن با تغییرات گوگل را ندارد. اما این اتفاقی است که در اکوسیستم های اپن سورس با میلیون ها وب سایت و چند ده هزار برنامه نویس مشارکت کننده رخ می دهد. اما رها کردن سایت فروشگاه اینترنتی به حال خود و اکتفا کردن به درج محصولات با اطلاعات کارخانه ای که در اختیار تمام دیگر وب سایت ها هم هست کمکی به شما نخواهد نکرد.
طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی
اما اگر فقط شرایط سفارش یکی را دارید طراحی سایت فروشگاهی گزینه مناسب تری است زیرا شما با روش هایی همچون سئو سایت فروشگاهی می توانید مشتریان جدید را از طریق کانال موتور جستجوی گوگل به صورت ارگانیک جذب کنید. اما برای دریافت مشتری از طریق اپلیکیشن نیاز به تبلیغات گسترده تری دارید. امروزه همه کسب و کارها از حالت سنتی خارج شده و به سمت تکنولوژی حرکت می کنند.
جلسه سیزدهم: اِلمانهای تکمیلی در فروشگاه آنلاین
عنوان صفحه بهینه سازی شده باید خلاصه، گویا و شامل کلمات کلیدی بوده و بین ۵۵ تا ۶۰ کاراکتر باشد. نمایش محل قرار گرفتن محتوای بدنه در دسته محصولات پرینتر در سایت دیجی کالادیجی کالا عمدا محل قرارگیری محتوای بدنه را در انتهای صفحه قرار داده است. آنها نمیخواستند محتوای بدنه، محصولات را به پایین صفحه هدایت کند.
محدودیت در توسعه امکانات