سقف کناف اجرای سقف کناف+قیمت روز کناف سقف 4 مهر 1401

2 سبک زیبا در دکوراسیون ویلا 2 سبک زیبا در دکوراسیون ویلا دکوراسیون ویلا به سبک روستیک دکوراسیون روستیک نیز یکی از سبک های طراح … به این دلیل که نوسانات شدید قیمت وجود دارد، لطفا قبل هر گونه اقدام به خرید با ما تماس حاصل نمایید. اگه مایل به دریافت طراحی بودین از پشتیبان خودتون بخواین که متخصصی بهتون معرفی کنه که طراحی هم انجام میدن. ماستیک برای اینکه سطحی یک دست و صاف را ایجاد کند استفاده می شود. صفحات آکوستیک و تصفیه کننده هوا برای محیط هایی که آلودگی بالا دارند استفاده می شود زیرا از نفوذ آلودگی هوا جلوگیری می کند. صفحات مسلح سیمانی که برای مصارف عمومی برای مصارف داخلی و خارجی استفاده می شود.

سقف کناف به خاطر وزن سبکی که دارد هیچ‌گونه فشاری به سقف اصلی وارد نمی‌سازد. هیچ فاکتوری نمیتواند به اندازه تجربه کاری مفید تاثیرگذار باشد . یک مشاور کناف کار یا مشاوره دکوراسیون داخلی در هر زمینه ای نمیتواند برای پروژه گرفتن سوابق تحصیلی خود را اولویت قرار دهد .

آموزش باز کردن سقف کاذب کناف یکپارچه

این نوع سقف را می توان به تنهایی یا در ترکیب با سقف کاذب یکپارچه کناف اجرا نمود. به دلیل پیش ساخته بودن این ساختار، سرعت نصب اجرای دیوار کاذب کناف پوش ها در زمان کوتاهی انجام و به مرحله تحویل می رسد. علاوه بر سرعت اجرای بالا، ساختار بدون هیچ گونه خرابی و آلودگی صوتی و فیزیکی قابلیت نصب و استفاده را دارند. با نصب سقف کاذب خودایستا، می توان تاسیسات مکانیکال و الکتریکال را در پشت سقف اجرای کناف سقف پوشاند.

سقف کناف اجرای سقف کناف+قیمت روز کناف سقف 4 مهر 1401 این خیلی اهمیت دارد که شما نورپردازی متفاوتی در ساختمان داشته باشید اما شاید با خود بگویید چطور میتوانم یک نورپردازی بی نظیر داشته باشم و دنبال ابزاری برای این کار باشید . به جرات میتوان گفت لاین نوری کناف بهترین نورپردازی شناخته شده در ساختمان است که این روزها از لوستر و…. بسیاری کناف ها هستند که قیمت های بسیاری مناسبی دارند ( البته باید قیمت همراه با رعایت اصول ایمنی باشد ) اما برای گرفتن سود بیشتر برخا همکاران عزیز آن ها را مطرح نمیکنند . برای اتصال کنسول از پیچ های کناف با نفوذ حداقل ۱۰mmبه سازه های فلزی استفاده می شود. جهت اتصال به سازه های فلزی با ضخامت بیش از ۷۰mm باید از پیچ های سرمته دار کناف استفاده کرد. جهت استحکام درزهای افقی بین صفحات می بایست از صفحه پشتیبان یا سازه U استفاده کرد که این قطعات به وسیله دو عدد پیچ مخصوص اتصال سازه به سازه در هر انتهای قطعه به استادهای مجاور اتصال می یابد.

گاهی بعضی کناف کارها برای کم شدن هزینه ها این فاصله رو زیاد تر در نظر می گیرن که این کار باعث کم شدن عمر سقف کاذب و ترک برداشتن سریع تر اون میشه. حالا محل آویز ها رو برحسب فواصل استاندارد بین اون ها و بر اساس جدول بارگذاری سقف تعیین می کنیم. آویز ها قطعاتی هستن که سقف سازه ای رو به سقف کاذب متصل می کنن. بعضی از کناف کار ها برای راحتی کار و یا کم کردن هزینه این فاصله ها رو به دلخواه بیشتر در نظر می گیرن و در نتیجه سقف کاذب دچار ترک میشه. یکی از مزیت های اصلی کناف کاری این است که می توانید به راحتی به تاسیسات الکتریکی و مکانیکی دسترسی داشته باشید.

  • معمولا هزینه نصب کناف به خرید مصالح و دستمزد متخصص محدود نمی‌شود.
  • لازمه ایجاد هارمونی در فضای داخلی، هماهنگی بین نوع معماری محیط داخلی و لوازم آن خواهد بود.
  • کناف در واقع نوعی صفحه روکش دار است که از مزایای استفاده آن می توان به سرعت کار بالا،تنوع بیشتر در طراحی، امکان کار شدن سقف و دکور در ۴سانتی متر و ترکیب انواع نورهای دکوراتیو و اصلی و… اشاره نمود.
  • از پرکاربردترین انواع سقف های کاذب به شمار می رود که با توجه به ویژگی هایی که دارد توانسته در بسیاری از سازه ها مورد استفاده قرار بگیرد.
زیر سازی سقف کاذب کناف به صورت مقاطع آهنی گالوانیزه سبک است که در فواصلی تعریف شده، مطابق آیین نامه قرار می گیرد. این پروفیل ها از طریق آویز هایی از همان جنس که با میخ های فولادی، با فشار چاشنی و توسط میخ کوب، به سقف اصلی شلیک شده اند، اتصال پیدا می کنند. سقف کاذب ، از نظر موارد مصرف و نوع ساختار به دیوار جدا کننده کناف شباهت دارد. دیوار کاذب پوششی را می توان به عنوان کاربرد دیگر این روش به حساب آورد.

یکی دیگر از پانل هایی که در سقف کاذب کناف کاربرد دارد پانل سیمانی کناف یا همان آکواپنل می باشد. مورد استفاده پانل های سیمانی در سقف های کاذبی است که خاصیت ضد آب بودن مد نظر است و سقف کاذب در معرض مستقیم آب یا رطوبت بسیار بالا قرار دارد. لازم به یاد آوری است که پانلها گچی MR و FM مقاوم در برابر رطوبت هستند در حالی که پانل های سیمانی کناف کاملا ضد آب هستند. در کناف سقف ساده در اشکال هندسی مختلف و بدون درز می‌توان سقف را بلافاصله رنگ‌آمیزی کرد. سقف کاذب طرح‌دار نسبت به سقف کناف ساده دارای زیبایی و جلوه بیشتری می‌باشد.

کناف چیست ؟

همچنین برای اجرای این دیوار کاذب نیاز است تا یک سری از ابزارها تهیه شوند که از آن ها می توان به پیچ های مخصوص و نوار بتونه کاری اشاره کرد. صفحات روکش دار گچی را می توان از اصلی ترین قطعات این سقف به حساب آورد. تصفیه هوا، گاردکس و همچنین تایل های معدنی و گچی نیز در بین این قطعات قرار می گیرند. کناف کاری سقف را می توان به راحتی برداشت و در صورت نیاز آن را تعمیر کرد. همچنین این سقف ها یک پنل پشتی دارند که با دسترسی به آن می توانید تعمیرات را شروع کنید.

گچ کاری ساختمان

اجرای کلیه سطوح سقف بدون اعوجاج و کاملاً شاقولی و زوایای کاملاً گونیا باید باشد. صفحات سیمانی مسلح داخلی در محیط داخلی قسمت های مرطوب مانند سونا و استخر استفاده می شوند. سلام ممنونماز اطلاعات اناليز البته ببخشيد اگه بشه اطلاعات وزن سقف هم در اختيارما قرار بديد .