سقف کاذب چیست؟ لیست قیمت نصب سقف کاذب فروشگاه رویا هوس

مناطق شمالی و جنوبی کشور با توجه به شرایط با رطوبت بالا نیازمند اجرا و پیاده‌سازی انواع سقف مقاوم در برابر رطوبت هستند. سقف کناف ضد رطوبت، سقف مشبک PVC و شیشه‌ای از بهترین انتخاب‌ها جهت اجرا در مناطق شمالی گیلان و مازندران هستند. پیاده‌سازی انواع سقف متحرک و ثابت بر روی سقف اصلی به متراژ فضا، مدل انتخابی و کیفیت متریال مصرفی وابسته است. از این جهت کسب مشاوره رایگان با کناف احسانی ارتباط برقرار نمایید. این خصوصیت سبب می‌شود تا انواع سقف کاذب آکوستیک در سالن‌های اداری و کنفرانس و غیره به کار گرفته شود و محیطی مدرن و در عین حال آرام‌تر ایجاد کند. اجرای سقف کاذب آکوستیک باعث می‌شود نه تنها امواج صوتی از محیط بیرون نرود بلکه توسط این سقف جذب شود و به محیط داخلی برگشت داده نشود.

  • یکی از محدودیت هایی که در اجرای سقف کاذب به وجود می آید این است که ارتفاع را به اندازه قابل توجهی کاهش می دهد.
  • برای نصب سقف طلقی لازم است ابتدا منبع نور نصب شده و سپس سازه های زیرسازی نصب گردند که این سازه ها معمولا در ابعاد ۶۰ در ۶۰ وجود دارد و ممکن است بسته به فضا کوچک تر هم شوند.
  • سقف‌کاذب نوعی سقف در طراحی دکوراسیون داخلی است که معمولا برای پوشش سقف اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • سقف کاذب پی وی سی PVC یکی از پر فروش و پرکاربرد ترین سقف های کاذب می باشد یکی ازمزیت های مهم این سقف ضدآب بودن و پرتنوع در طرح می باشد.
  • در مرحله بعد میلگردهای فرعی به صورت عمود بر هم به نبشی ها متصل می شوند.

بطور خلاصه میتوان گفت، سریعترین و راحتترین شیوه برای داشتن سقفی با سطح یکدست و ساختاری از جنس چوب، فلز یا پلاستیک همان سقف های کاذب است. از نقطه نظر علمی، سقفهای کاذب یکی از متنوع ترین انواع سقف ها بوده که برای هر ساختمانی عملکرد مناسب دارند. این نوع سقف مخصوصا در شمال کشور بیشر مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از هر نوع سقفی در این استانها با توجه به رطوبت بالای آن، باعث پوسیدگی و رنگ باختن سقف پس از مدتی می شود. این سقف به سقف اصلی و دیوارهای اطراف متصل می‌گردد و سازه اصلی بار آن را تحمل می‌کند. سقف کاذب برای عایق نمودن سقف در برابر صدا و حرارت، اجرای نورپردازی‌های دکوراتیو و پوشش سیم‌های تأسیسات کاربرد دارد و در اکثر خانه‌های امروزی می‌توان نمونه‌های مختلف آن را مشاهده کرد.

نقش سقف‌های کاذب نه تنها به عنوان زیبایی در معماری ساختمان بلکه به علت پوشاندن تاسیسات و سیم کشی‌ها و مخفی نگه داشتن آن‌ها می‌باشد. سقف‌هایی که در این قسمت از خانه نصب می‌شوند اصولاً ضدآب هستند و مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارند. سقف کاذب ی که برای مکان‌های مرطوب و شهر های شمالی کاربرد دارد، از PVC ساخته می‌شود.

این موضوع به افراد کمک میکنه که طبق سلیقه و علاقه ای که دارن، سقف کاذب دلخواه خودشون رو در خانه اجرا کنن. البته به دکوراسیون داخلی خانه هم باید به خوبی توجه کنین، زیرا هماهنگی بین سایر اجزای خانه و سقف کاذب اهمیت زیادی داره. انواع طرح های سقف کادب در شرکت سبک مدرن اجرا می شود که برخی از نمونه کارها را در زیر می توانید ببینید. اگر به دنبال سقف کاذب ارزان هستید باید بگوییم این قبیل خدمات ساختمانی تنها با خرید یک محصول محاسبه نمی شود و به همین دلیل نمیتوان از روی قیمت پایه انواع سقف نتیجه گرفت که کدامیک ارزان تر و به صرفه تر از بقیه خواهد بود.

قیمت نصب شیروانی(متر مربع)

اختراع ایالات متحده به شماره 1،470،728 برای سقف کاذب برای سالن E در 28 می 1919 به کار گرفته شد و به طور رسمی در 16 اکتبر 1923 واگذار شد. این محصول نوری کاملا یکنواخت، ملایم و بدون خیرگی را ایجاد می کند. در تصویر زیر نمونه از انواع سقف کاذب ‌smdرا مشاهده می فرمایید. از امتیازات این سقف می توان به قابلیت جابه جایی آن اشاره کرد. همین مورد باعث خواهد شد تا برتری های بسیار زیادی را نسبت به سقف های غیر استاندار نصبت به سقف های کاذب دیگر پیدا کند. از این برتری ها می توان به کاهش هزینه های مربوط به نصب و تعمیر اشاره کرد.

اجرای سقف كاذب از هدر رفت انرژی سرمایشی و گرمایشی جلوگیری نموده و از این رو، نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و هزینه های مربوط به تامین انرژی ایفا می نماید. نصب سقف کاذب امکان اجرای نورپردازی های بسیار زیبایی را فراهم نموده و از این رو موجب افزایش زیبایی فضا می گردد. بهترین سقف کاذب سرویس بهداشتی سقفی است که در برابر رطوبت مقاوم باشد. بنابراین سقف كاذب پی وی سی یکی از بهترین انواع سقف ها برای اجرا در سرویس بهداشتی است.

سقف کاذب | انواع سقف کاذب | خرید سقف کاذب | فروش سقف کاذب

بعد از میلگردهای عمودی انتهای این میلگردها را به‌وسیلهٔ دو ردیف میلگرد چپ و راست به همدیگر متصل می‌کنند به‌طوری‌که در زیر مستطیل‌هایی به ابعاد ۴۰ در ۴۰ یا ۱۰ در ۱۰ سانتیمتر تشکیل می‌شود. به جای میلگردهای افقی چپ و راست می‌توان از نبشی یا سپری استفاده نمود. سازه ها میتوانند رنگ های مختلفی اعم از سفید، استیل (نقره ای) و یا طلایی داشته باشند.

معایب استفاده از سقف کاذب چیست؟

در ساخت سقف کناف ثابت از پنل‌های گچی یا سیمانی استفاده میشه. سقف کناف ثابت در دو مدل ساده و طرح دار (دکوراتیو) اجرا میشه. در سقف کناف ساده که به اون یکپارچه هم میگن، طرح شما هندسه ساده‌ ای داره و از سطوح صاف و مسطح تشکیل می‌شه. اما در سقف کناف دکوراتیو، شما طرح های هندسی خاصی رو اجرا میکنین. برای همین از افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه کمک بگیرین.

سقف کاذب آی گلس، کاملا ایرانی است و در انواع متنوعی از نظر طرح و رنگ، برای استفاده متقاضیان وجود دارد. این نوع سقف نام دیگر سقف مشبک کاذب PVC بوده و به صورت شبکه پی‌درپی صفحات مربع‌ مربع ایجاد خواهد شد. جهت افزایش جذابیت به محیط امکان استفاده از انواع نورپردازی نیز برای مشتریان وجود دارد. سقف کشسان از آخرین تکنولوژی های مورد استفاده به عنوان سقف های کاذب می باشد که می توانید در مقاله “سقف کشسان چیست؟” با ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید. ساده و قابل دسترس مثل فضاهای حمام‌، سرویس بهداشتی که نیاز به دسترسی به لولا می‌باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سقف کاذب چیست؟ لیست قیمت نصب سقف کاذب فروشگاه رویا هوس

نمای آن ها بهصورت خانه های مربع و مستطیلی شکل می باشد، که به طور مرتب در کنار هم جایگرفته قیمت سقف کاذب اند. این سقف ها در بیمارستان ها، نمایشگاه ها، اماکن تجاری، اداری ورستوران ها استفاده می شوند. سقف کاذب کناف شباهت ها و تفاوت های بسیاری با سقف کاذب رابیتس دارند که در مقاله زیر به صورت کامل شرح داده شده است. در هر عملیاتی، ممکن است سقف اصلی دچار آسیب شود و جلوه نامناسبی برای فضای داخلی به وجود آورد؛ بنابراین استفاده از پانل های آلومینیومی بهترین گزینه است. همچنین به دلیل وزن سبک فلز آلومینیوم، پانل ها نیز وزن کمی داشته و به راحتی می توان آن ها را جهت دسترسی به تاسیسات زیرین، از جای خود برداشت. سقف کناف ساده به نصب پنل های گچی به صورت ساده و مسطح می گفته می شود و سقف کاذب دکوراتیو به سقف های اطلاق می شود که دارای طرح های خاص باشند.