سایان الکتریک طرح خانه هوشمند Smart Home

اجرای زیرساخت ها و جانمایی تجهیزات در خانه ای با متراژ وسیع تر نیاز به دانش فنی و تخصصی بالاتری دارد علاوه بر این قدرت آنتن دهی وایفای نیز باید در خانه های بزرگ تر بیشتر باشد که خود مستلزم پرداخت هزینه بیشتر است. بنابراین متراژ خانه تعیین کننده اصلی در هزینه هوشمند سازی خانه خواهد بود با این حال تنها پارامتر اصلی در این حیطه نیست. فرقی ندارد که در خانه هوشمند خود از کودک نوپا نگهداری می کنید یا از سالمندان و حتی حیوانات خانگی، حتی ممکن است منزل شما برای مدت طولانی خالی از سکنه باشد و برای مسافرت های کاری و تفریحی مجبور به ترک منزل برای مدت زمان طولانی شوید.

در تعریف کلی KNX را می‌توان یک سامانه کنترل هوشمند سیم کشی شده در نظر گرفت که به عنوان یک مرز اصلی می‌تواند تجهیزات مربوط به هوشمندسازی شرکت‌ها و برند‌های دیگر را هم در خود جای داده و تمام قسمت‌ها را به شکل استاندارد به یکدیگر متصل کند. مالتی مدیا از بخش‌های حیاتی خانه هوشمند به شمار نمی‌رود اما حضور آن برای جنبه‌هایی مانند سرگرمی بسیار لازم بوده و توصیه می‌شود که حتماً از بهترین کیفیت این سیستم در فرایند هوشمندسازی خانه خود استفاده کنید. فاکتور‌ها و دسته‌بندی‌های مشخصی برای انواع کلید لمسی وجود دارد که شما عزیزان می‌توانید بر اساس نیاز به خود و همچنین توپولوژی کلی خانه هوشمندی که قصد پیاده‌سازی آن را دارید اقدام به انتخاب یک مورد کنید.

و برنامه نویسی های پیشرفته پروتکل های اجرایی همگی توسط مهندسین ام اچ کنترل انجام خواهد شد. چیزی که در خانۀ هوشمند وجود دارد و آن را از یک خانه معمولی متمایز می‌کند، “مغز” آن است. بسیار راحت، کاربردی و به زبان فارسی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با کمک سناریو‌های مختلف مثل سناریو سفر، سناریو خواب و … تجربه یک زندگی راحت همراه با آرامش و آسایش را داشته‌باشید. اسمارت هوم ها خانه‌هایی مخصوص به خودتان هستند و می‌توانید همۀ امکانات آن را بر اساس تمایلات خودتان تغییر دهید. بهتر است اطلاعاتتان را با شرکت های کوچک تازه کاری به اشتراک بگذارید که حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربر را در اولویت قرار می دهند تا شرکت های بزرگی که ارائه ی خدمات بیشتر را ارجح می دانند. خوراک دهنده ی حیوانات خانگی که متصل به اینترنت هستند می توانند در مراقبت از آنها به شما کمک کنند.

رله سوئیچ پشت کلیدی تویا

کنترل دمای خانه هوشمند به کمک ترموستات هوشمند صورت می پذیرد که به شبکه اینترنت متصل است. ترموستات هوشمند قادر است عادات رفتاری اعضای خانواده را در خود ذخیره سازی نموده و طبق آن عمل کند بنابراین قدرت یادگیری دارد. در قسمت ورودی واحد و یا هر دری که نیاز داشته باشید میتوان نصب کرد در اینصورت امکان باز کردن درب مورد نظر بوسیله کارت یا تگ مغناطیسی امکانپذیر است سیستم کارتخوان قابلیت تغییر سناریو در هنگام ورود و خروج از درب اصلی واحد را نیز انجام می دهد. ارتباط بی سیم انواع مختلفی دارد که بلوتوث و ارتباط رادیویی از انواع مختلف آن هستند. تمام تکنولوژی های ارتباط بی سیم، اطلاعات را از طریق امواج الکترومغناطیسی تبادل می کنند.

سایان الکتریک طرح خانه هوشمند Smart Home

امروزی روز دستور دادن به تجهیزات خانه یک امر خیالی و دور از دسترس نیست. با نصب ریل پرده برقی، امکان کنترل پرده ها بوسیله مانیتور، موبایل، ریموت و یا سناریو وجود دارد در حالت استفاده از سناریو، زمان باز یا بسته شدن پرده ها در ساعتهای دلخواه شما در طول شبانه روز بصورت خودکار اتفاق میافتد. قابلیت کنترل از طریق wifi,hotspot و ریموت RF باعت انعطاف فوق العاده این محصول در ارتباط با قسمت های دیگر خانه هوشمند شده است. محصول LB600 نسل جدید کنترلرهای خانه هوشمند است که بر اساس تجربیات نسل LB500 و ابتکارات منحصر به فرد شرکت ام اچ طراحی و روانه بازار شده است. منظور از سناریو، عملیات کنترلی است که به صورت همزمان بر روی چند نود انجام می شود.

بزرگ‏ترین مشکل اتوماسیون بی‏سیم‏ ناامنی در اطلاعات است یعنی در روش بی‏سیم فرستادن امواج از سمت دستگاه فرستنده تا گیرنده (ریموت‏ کنترل تا کلید) به صورت رمزگذاری‏ شده نیست و درصدی از احتمال نفوذ وجود دارد. ‏سیم‏ ها ذاتاً چنین مشکلی ندارند و در آن قابلیت آپشنال ‏رمزگذاری‏ شدن دیتا وجود دارد. البته برخی شرکت‏ها بی‏سیم را به صورت رمزگذاری‏ شده انجام می‏ دهند، ولی قیمت‏ها بسیار بالا است؛ چون در هر فرستنده و گیرنده باید دستگاه‏هایی جداگانه برای کد و دی کد کردن وجود داشته باشد. کارشناسان ام اچ کنترل با اشراف کامل به شیوه های هوشمند سازی خانه حرفه ای، بهترین شیوه و پروتکل را برای شما انتخاب نموده و از معتبرترین برندها برای خرید محصولات و تجهیزات خانه هوشمند کمک می گیرند.

  • اکنون با ورود تکنولوژی اینترنت اشیا و تبدیل شدن آن به بخش جدایی ناپذیر زندگی، نوبتی هم که باشد، نوبت خانه شماست که با تکنولوژی روز دنیا همگام شود.
  • حسگرها بعد از راه‌اندازی و قرار گرفتن در نقاط مختلف خانه، شرایط داخلی و خارجی خانه را برای اجرای دستورهای مربوط به روشنایی، دما، تهویه و خاموش یا روشن کردن دستگاه‌های متصل، به سیستم کنترل منتقل می‌کنند.
  • برای سفارش خانه هوشمند خود ما تماس بگیرید و یا فرم پیش سفارش هوشمندسازی موجود در پایین صفحه را تکمیل کنید.
  • حتی زمانی که در منزل حضور ندارید نیز قابلیت کنترل تلویزیون برای شما فراهم است.

به جای کنترل لوازم خانگی، ترموستات، روشنایی و سایر تجهیزات با استفاده از دستگاه‌های مختلف، صاحبان خانه می‌توانند همه‌ی آنها را تنها با استفاده از یک دستگاه کنترل کنند که معمولا این دستگاه یک تلفن هوشمند خانه هوشمند یا تبلت است. از آنجایی که آنها به یک دستگاه قابل حمل متصل می‌شوند، کاربران می‌توانند در مورد اشکالات موجود در خانه اعلان و به‌روزرسانی‌ها را دریافت کنند. برای مثال، زنگ در هوشمند به صاحبان خانه امکان می‌دهند زمانی که در خانه نیستند افرادی که زنگ در را به صدا درآورده‌اند، ببینند و با آنها تماس بگیرند.

راه اندازی و پشتیبانی سانترال و مرکز تلفن