دوره دیجیتال مارکتینگ مدرسه کسب و کار آیا آموزش غیر حضوری دوره بازاریابی دیجیتال-بهیدو

بسته به کلمه کلیدی، هزینه این تبلیغات می‌تواند مقرون به صرفه یا بسیار گران باشد، به همین دلیل بسیار خوب خواهد شد که از قبل هزینه و میزان بودجه خود را مشخص کنید. برخلاف بیشتر فعالیت‌های بازاریابی آفلاین، بازاریابی دیجیتال به بازاریابان اجازه می‌دهد نتایج دقیق را در هر زمان ببینند. اگر تا به حال در روزنامه‌ها تبلیغ کرده باشید، متوجه خواهید شد که ردیابی میزان مشاهده آن صفحه از روزنامه که تبلیغ شما وجود دارد، چقدر سخت و حتی نشدنی است. هیچ راه مطمئنی وجود ندارد که بفهمید آیا آن تبلیغ عامل فروش کل بوده است یا خیر.

اینفلوئنسر مارکتینگ

دوره دیجیتال مارکتینگ مدرسه کسب و کار آیا آموزش غیر حضوری دوره بازاریابی دیجیتال-بهیدو

در حقیقت این ابزار، پیام‌های خاص مانند «25 نفر در حال مشاهده این پست در حال حاضر»، آنالیز صفحات وب و.. در عمل نیز معمولاً به کمپین های بازاریابی اشاره میکند که در رایانه، تلفن، رایانه یا سایر دستگاه ها ظاهر میشوند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

هزینه‌های تبلیغات سنتی مانند چاپ و انتشار بیلبورد و تبلیغات بهین مبتکران ایده آرتین تلویزیونی بسیار بالاست. همین امر باعث می‌شود که کسب‌وکارهای کوچک نتوانند در این سطح با کسب‌وکارهای بزرگ رقابت کنند. همچنین در بسیاری از استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ، می‌توانید کمپین‌هایی متناسب با بودجه بازاریابی و تبلیغاتتان تعریف کنید. یکی از ساده ­ترین و همچنین قدرتمندترین ابزار بازاریابی ربایشی، وبلاگ است. وبلاگ به سایت شما این امکان را می ­دهد که بر روی لغات مورد پسند مشتریانتان سرمایه ­گذاری کنید.

  • انجام تحقیق کلمات کلیدی برای بهینه سازی وب‌سایت و محتوای شما برای سئو و اطمینان از اینکه افراد می‌توانند از طریق موتورهای جستجو کسب و کار شما را پیدا کنند، بسیار مهم است.
  • با کمک پلتفرم‌های ارسال پوش نوتیفیکیشن همانند نجوا می‌توانید نرخ بازگشت کاربران به سایت، میزان فروش و ترافیک سایت‌تان را افزایش دهید و با ارسال نوتیف به میلیون‌ها کاربر، حضورتان را به آن‌ها یادآوری کنید.
  • برای شرکت‌های B2C، کانال‌هایی مانند اینستاگرام، پینترست و فیس‌بوک اغلب می‌توانند برای چنین مقاصدی ارزشمندتر از پلتفرم‌های تجاری مانند لینکدین باشند.
  • تبلیغات بومی در حوزه دیجیتال مارکتینگ کمتر از تبلیغات سنتی مزاحم هستند و فریبنده نیستند.
  • بازاریابی دیجیتال به شما امکانات جدیدی برای جمع آوری داده های مشتری را میدهد که بازاریابی آفلاین نمیتواند.

همچنین می‌توانید با استفاده از تبلیغات Google Shopping و راه اندازی کمپین‌های تبلیغاتی، توسعه پذیری کسب و کارتان را افزایش دهید. تمام افرادی که به دنبال تامین کننده محصول یا خدماتی برای رفع نیازهای خود هستند، از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند. به همین دلیل تبلیغ در این فضا می‌تواند مشتریان بسیاری به سمت کسب‌وکار شما روانه کند.

کاربران می‌توانند پست‌های شما را لایک کنند، نظر بگذارند و با محتوای شما درگیر شوند. اگر می‌خواهید به مخاطبان مسن‌تر یا مخاطبان محلی دسترسی پیدا کنید، روش‌های بازاریابی سنتی ممکن است سازنده‌تر و بهتر از روش‌های بازاریابی دیجیتال باشند. اگرچه ممکن است این روش‌ها «قدیمی» به نظر برسند؛ اما دلیل اینکه هنوز هم این نوع تبلیغات را در اطراف خود می‌بینید این است که برای بعضی از کسب‌و‌کارها خوب جواب می‌دهند و کارآمد عمل می‌کنند. هنگامی که تمرکز کسب‌و‌کار خود را روی دیجیتال مارکتینگ می‌گذارید، دیگر راه برگشتی وجود ندارد. بلکه باید با کمک دیجیتال مارکتینگ مخاطبان بسیاری را به برند خود جذب کنید.

تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی دیجیتال

All in One SEO یک افزونه با رتبه برتر برای وب سایت وردپرسی است که بیش از 2 میلیون نصب دارد. اگر در خصوص این دوره نیاز به مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر دارید، این فرم را تکمیل نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم. با عضویت در خبرنامه می توانید از جدیدترین مقالات، اخبار و محصولات سایت در ایمیل خود با خبر شوید… توجه داشته باشید که آن‌هایی که از طریق دستگاه‌های همراه با شرکت شما تعامل دارند نیز باید همان تجربه مثبتی را داشته باشند که در رایانه دسکتاپ خود شاهد آن هستند.

بازاریابی موبایلی