دریچه هوا قیمت دریچه هوا دریچه تهویه هوا دریچه تنظیم هوا خرید دریچه هوا

با توجه به کاربردهای دریچه فلزی، بخشی به نام دمپر بسیار در این دریچه ها موثر است، وظیفه کنترل جریان هوا را در اختیار دارد. برای دریافت اطلاعات وسیعی از دریچه فلزی می توانید به مقاله دریچه فلزی چیست مراجعه کنید. نصب این دریچه ها بوسیله پیچ های خودکار و بر روی قاب چوبی نصب شده بر لبه کانال انجام میشود. بنابراین بر روی انواع سقف از قبیل گچ ، سیمان ، آجر ،‌چوب و غیره قابل اجرا می باشد. دریچه های خطی می توانند همراه با دمپرهای پشت دریچه ای موازی و متقابل سفارش گذاری می شود.

دسته‌های محصولات

به طورکلی کانال هوا به منظور هدایت هوای انواع دستگاه های تهویه مطبوع مانند هواساز، ایرواشرها، زنت ها، فن کویل های کانالی، اسپیلت های کانالی، کولر آبی و هواکش های سانتریفیوژ مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه توزیع هوا پلاستیکی جهت هوا رسانی در سیستم های هوا ساز مثل کولر، داکت اسپلیت، فنکویل و دیگر دمنده ها یا مکنده ها به راحتی قابل استفاده است. دارای وزن مناسب و سبک است که‌ این وزن مناسب باعث حمل و نصب آسان این دریچه توزیع هوا شده است. پوشش بدنه‌ی دریچه توزیع هوا پلاستیکی به خودی خود کامل بوده و نیازی به پوشش اضافی از جمله رنگ بر روی سطوح این دریچه توزیع هوا نیست. همین موضوع باعث کاهش هزینه‌ی تمام شده‌ی این نوع دریچه توزیع هوا است.

البته دلیل استفاده از این دریچه تهویه زنبوری در سقف و دیوار، این است که قابلیت تأمین هوای تازه، هوای برگشتی و تخلیه هوا را در انواع محیط دارد. یکی پر کاربردترین انواع دریچه های توزیع هوا، دریچه خطی هوا میباشد. از آنجایی که این نوع از دریچه ها دارای پره های ثابت هستند، میتوانند نقش مهمی را در توزیع هوا ایفا کنند.

دریچه‌ های دیواری در صنعت ساختمان بسیار کاربرد دارد و در بیشتر موارد و زمانی که از کولر‌های آبی استفاده می‌ شود، با اینکه سقف ساختمان‌ ها متوسط یا کوتاه است، از نوع دیواری بهره‌ مند می‌ شوند. به طور کلی قیمت دریچه تهویه هوا بین 3 هزار و 400 تومان تا 30 هزار تومان می باشد. دریچه هوا برای پکیج هواساز و یا تهویه می تواند از نوع رفت و یا برگشت باشد. دریچه هوای رفت برای خروج جریان داخل ساختمان به بیرون طراحی و تولید شده است. با توجه به اینکه جنس های مختلفی از این قطعه تولید می گردد برای محیط های مختلف با توجه به شرایط آب و هوایی و وضعیت موجود در محیط می توان از جنس هایی مانند آلومینیوم، پلاستیک و چوب استفاده نمود.

دریچه هوا قیمت دریچه هوا دریچه تهویه هوا دریچه تنظیم هوا خرید دریچه هوا با توجه به اینکه این تجهیز جنس های مختلفی تولید می شود برای محیط های مختلف با توجه به شرایط آب و هوایی و وضعیت آن در محیط می توان از جنس هایی مانند آلومینیوم، آهن و گالوانیزه و استیل و پلاستیک و تهویه آسیا چوب استفاده کرد. یکی از این هوشمندسازی ها دریچه هوشمند کولر است که با کنترل از راه دور تنظیم می شود. این سیستم ها به ما حس امنیت بیشتر و کنترل بیشتری می دهند و علاوه بر این ما را قادر می سازند تا تنظیمات را متناسب با شرایط آب و هوایی و سلیقه خود تغییر دهیم. 1) هواي خارج بايد با نصب دهانه هاي باز روي جدار هاي فضاي محل نصب دستگاه ها، مستقيماً يا ) آمده است. 1) اگر در اين فضا دستگاه ديگري نصب مي شود، سيستم تأمين هوا بايد طوري طراحي شود كه مكش هوا براي آن دستگاه موجب جريان معكوس يا كمبود هواي مورد نياز دستگاه با سوخت مايع يا گاز نشود. در اين مقاله ، منظور از “تأمين هواي احتراق”، تأمين هواي لازم و كافي براي عملكرد صحيح دستگاه با سوخت مايع يا گاز است.

  • استفاده از دریچه گرد برای انواع سیستم مکش و دمش بر روی شبکه تهویه، حرارتی، برودتی و هواساز ممکن بوده و موجب حفظ راندمان کاری تجهیزات نیز خواهد شد.
  • حال که با انواع دریچه تهویه آشنا شدید، نوبت به مبحث مهمی مثل قیمت دریچه تهویه خواهیم رسید.
  • الف) هر بخش از ساختمان كه در آن دستگاه هاي با سوخت مايع يا گاز، مانند ديگ آب گرم، ديگ بخار، كورة هواي گرم، آب گرم كن و دستگاه هاي مشابه، نصب مي شود، بايد به مقدار لازم و كافي هوا براي احتراق دريافت كند.
  • اندازه و طراحی هر دریچه هوا باید با سرعت فن واحد خنک کننده و همچنین محدوده دمایی مورد نظر در هر اتاق مطابقت داشته باشد.
  • 1) موتور هواكش اين فضاها بايد در خارج از مسير جريان تخلية هوا قرار گيرد و يا دارا ي )پوشش محافظ و مورد تأييد باشد.

دریچه هوا ی پلاستیکی محصول بسیار مناسبی برای محیط هایی که از رطوبت بالایی برخوردار است ، می باشد . پس از توضیحات درباره ی دریچه هوا ی فلزی و انواع آن ، حال نوبت به توضیح دریچه هوا ی پلاستیکی و انواع متعدد آن می رسد . دریچه هوا ی اسلوت دارای ظاهری شیک و دکوراتیو می باشد به همین دلیل در لابی هتل ها ، اماکن تجاری و پاساژها بسیار مورد استقبال واقع می شود . به هر یک شیارهای طولی دهانه ی دریچه هوا ی اسلوت یک اسلوت گفته می شود و تعداد این شیارها یا اسلوت ها به عرض خروجی پلنیوم باکس بستگی دارد . هوای یک محیط بسته با هوای بیرون از دریچه هوا ی پادری استفاده میشود .

دریچه هواکش فلزی

آنها حتی توزیع هوای بهتری را نسبت به دریچه هوای جهت دار ارائه می دهند. برای بسیاری از مردم، این مدل نسبت به دریچه‌های جهت دار مربعی شکل ظاهری بهتری دارند. از این رو، بسیاری از مردم نوعدریچه‌های گردرا روی سقف محیطشان نصب می نمایند. این محصولات را می توان در خانه‌ها، ساختمان‌های اداری، هتل‌ها و کارخانه‌ها مشاهده کرد. برای خرید انواع دریچه هوا می توانید به مراکز فروش دریچه هوا مراجعه نمایید. انواع دریچه ها با کاربردهای مختلف مانند، دریچه تبادل هوا، دریچه تامین هوا فلزی و دریچه هواکش ساختمان و… در این مراکز به فروش می رسد.

دریچه‌های هوا معمولا در چه سایزهایی ساخته می‌شوند؟

در کانال های گالوانیزه به علت پروسه ساخت آن در گوشه های کانال محل رشد باکتری و قارچ می باشد. در صورتی که در کانال های از پیش عایق شده به دلیل استفاده از آلومینیوم و یون نقره در ساخت آن در مقابل رطوبت نفوذ ناپذیر بوده واز رشد قارچ و باکتری جلوگیری می نماید. تهویه سان از سال 1382 کار خود را با امید به خدا و توانایی خود شروع کرده و رفته افراد متخصص این صنعت را جذب نموده و گروه بسیار مقتدر و قوی در ایران تشکیل داده است. همان طور که از نام این دریچه پیداست جنس این دریچه از چوب است و استفاده از آن در مکان های مختلف امکان پذیر است. این نوع دریچه تهویه از قدیمی ترین نوع دریچه ها بوده که در گذشته برای کلبه های چوبی در مناطق جنگلی با بافت قدیمی مانند روستا ها استفاده میشد .