خرید پرده رومن با بهترین قیمت و تحویل به موقع + مشاهده نمونه کار خانه پرده

اولین قدم برای تصمیم گیری در مورد نحوه قرار دادن پرده های ساخته شده برای اندازه گیری این پرده ها در داخل یا خارج از خرید پرده قاب پنجره است. قسمت داخلی زیبا به نظر می رسد اما مطمئن شوید که فضای کافی برای اتصالات بالا در دسترس است. پرده رومن یا همان پرده رومی با دیگر پرده ها تفاوت دارد زیرا در هنگام پایین بودن و باز شدن کاملا صاف و هنگام جمع شدن و بالا رفتن به طور مساوی پشت سر هم جمع میشوند. انتخاب پارچه ای هماهنگ با رنگ و جنس پارچه ی مبلمان در هنگام خرید پرده قابل توجه می باشد.

  • اما پرده های ورمن در زمان جمع شدن، از دو طرف شروع به تا شدن می کند و دور یک محور جمع می شوند.
  • به همین دلیل نمی توان از آنها برای پنجره های بزرگ در سالن های پذیرایی استفاده کرد.
  • این پارچه ویژگی های منحصر به فردی دارد که یکی از مواردی که می توان به آن اشاره کرد این است که به جمع شدن منظم پرده کمک زیادی می کند.
  • دیجی پارکت
  • پرده های رومن در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند و اگر فضایی که قرار است شما پرده را در آنجا نصب نمایید کوچک می باشد بهتر است از پرده رنگ روشن استفاده نمایید.

شاید برای شما جالب باشد که نام‌گذاری این پردها چه سرگذشته و داستانی داشته است. در زمان‌های قدیم مردم کشور روم برای جلوگیری از وارد شدن گرد وغبار به خانه‌هایشان پارچه‌های مرطوب را به پنجره‌ها آویزان می‌کردند. بعد از گذشت سالیان همچنان این روش بهترین راهکار برای جلوگیری از ورود گرد‌‌و‌غبار به خانه بود. طور کلی می‌توان گفت که این پرده‌ها بیشتر از آن که نقشی در زیبایی محیط داشته باشند، مانع از ورود گرد وغبار می‌شدند. پس از مدتی مردم از این روش برای خنک نگه داشتن محیط خانه‌هایشان استفاده می‌کردند، به طوری که در فصل تابستان پرده‌ها کاربرد زیادی داشت. در همین جا پرده‌های رومن ایجاد شد البته این نکته حائز اهمیت است که این پرده‌ها در طی سالیان دچار تغییرات و تحولات بسیار زیادی داشته و پرده‌های رومن امروزی همان پرده‌های زمان‌های قدیم نیستند.

عوامل تاثیر گذار در انتخاب پرده رومن

در شرایطی که هدف استفاده از این پرده ها برای پنجره های عریض می باشد، بهتر است دو پرده در کنار هم نصب شوند تا زیبایی و نظم پرده با مشکل مواجه نشود. با توجه به اینکه این پرده ها نصب کمی سخت و زمان بر دارند، به همین دلیل شستشوی آنها را نیز با چالش هایی مواجه می کند. پرده های دستی همان پرده های معمولی می باشند که برای باز و بسته شدن باید از نوار کنار استفاده کرد و با انرژی دست آن را حرکت داد. رومن این قابلیت و امکان را به آسانی فراهم نموده و کافیست با نوارهای کناری آن به اندازه دلخواه پرده را باز و بسته کرد. در اصول چیدمان منزل، به نور و روشنایی تاکید زیادی میشود و هر چه فضا کوچک تر باشد، باید بتوان روشنایی بیشتری را در آن ایجاد نمود.

تمام محصولات این مجموعه را می توانید به صورت اینترنتی از هر گوشه از ایران و بدون واسطه خریداری نمایید. موتور و یراق آلات مورد استفاده در این پرده ها به گونه ایست که عملکرد بسیار روان و بدون صدایی داشته و صدای آزاردهنده در محیط ایجاد نمی کند. این پرده وقتی باز می شود به سمت پایین و در زمان جمع شدن به سمت بالا حرکت می کند. در پردینو کارشناسان ما با توجه به سلیقه مشتری و تجربه حرفه ایی که دارند بهترین خدمات را به مشتریان عرضه می کنند. رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد نمایید. پیوندی برای ایجاد گذرواژه جدید از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد.

دوخت پرده‌های رومن اهمیت فراوانی دارد و با یک اشتباه کل زحمات به هدر رفته و دیگر قابل استفاده نخواهد بود. پرده از انواع وسایل تزیینی و ضروری برای هر خانه ای محسوب می شود. پرده ها در انواع طرح های مختلف نظیر پرده زبرا و پرده رومن و پرده سلطنتی و …. موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سبک دکوراسیون داخلی منزل و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

پارچه پرده رومن اپلیکه با مخمل کد E1186

برای پرده رومن اتاق خواب از پارچه‌هایی استفاده می‌شود که ضخامت بیشتری دارند. پرده رومی یک مدل پرده امروزی است که طراحی آن ریشه در طرح‌های سنتی دارد؛ به‌همین دلیل هم در سبک دکوراسیون کلاسیک و هم در سبک دکوراسیون مدرن از آن استفاده می‌شود. استفاده از پرده‌های رومن در رستوران و کافی‌شاپ حس خوبی را برای مشتری ایجاد می‌کند و آرامش بیشتری به فضا می‌بخشد. دو پرده رومن و ورمن از نظر اسم بسیار شبیه بهم هستند اما اگر به مدل این دو پرده توجه کنیم متوجه میشویم که تفاوت های بسیار زیادی باهم دارند. پرده رومی یا همان رومن با استفاده از پارچه های ساده و بدون چین تولید می شود و تا شدن آن به صورت منظم و عمودی می باشد ولی پرده ورمن از دو طرف شروع به تا شدن می کند و دور یک محور می چرخد.

در طراحی دکوراسیون سنتی و کلاسیک استفاده از پارچه های طرح کلاسیک و گلدار بسیار ایده آل است. اگر قصد دارید در یک فضای مدرن یا نسبتا مدرن از این پرده استفاده کنید می‌توان از طرح های ساده ، هندسی یا پتینه به عنوان پرده ای مدرن استفاده کرد. در واقع از پرده ها بیشتر به دلیل کارکرد استفاده می‌کردند تا اینکه به دنبال مد و زیبایی باشند. شما میتوانید با شماره گیری شماره های ۵۵۸۶۷۹۹۸ و ۵۵۸۸۲۷۷۰ جهت حضور در فروشگاه یا بازبینی کارگاه های ذکر شده تماس حاصل نمایید.

نحوه صحیح تمیز کردن پرده رومن چیست؟

پرده‌های رومن می‌توانند علاوه بر زیبایی که به دکوراسیون داخلی شما می‌بخشند؛ فضای بیرونی پنجره را هم نسبت به پرده های ساده، منظم تر نمایش دهند. مدل‌های قدیمی‌تر این پرده‌ها، پارچه‌هایی دور میله‌های چوبی بودند که مانند کرکره‌ها قابلیت بالا و پایین رفتن را نیز داشتند. درواقع این پرده‌ها جایگزین پرده‌های لایه‌لایه‌ای بودند که دوختن آن‌ها دشوار و زمان‌بر بوده و هزینه زیادی نیز داشته است. برای اطلاع از قیمت شید تصویری می توانید این مقاله را مطالعه نمایید.

پرده رومن از یکی از پر طرفدارترین مدل در بین انواع پرده های منازل می‌باشد که از آن در بیشتر کشورهای دنیا برای طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می‌کنند. مدل رومن در طرح ها و رنگبندی های بسیار متنوعی در طیف های مختلف و برای طراحی کلاسیک و مدرن استفاده می‌شود که مکانیز جمع شدن آن به صورت عمودی ویژگی عالی برای تطبیق پرده با فضای محیط است. توضیحات نحوه ی باز و بسته شدن مدل پرده رومن به این صورت است که شما به راحتی توسط بند کنار ریل میتوانید پرده را بالا و پایین کنید . از آنجایی که این نوع پرده ها ساده هستند به طور معمول قیمت آن ها نیز نسبت به زیبایی آن ها پایین است. شما می‌توانید به راحتی گرد و غبار پرده‌های رومن خود را با استفاده از جاروبرقی تمیز کنید، از قسمت بالا شروع کرده و تا قسمت پایین پرده، قسمت پرزی جاروبرقی را حرکت دهید. خانه پرده به شما توصیه می‌کند که حتماً قسمت کوچکی از پرده را ابتدا با محلول تمیز کرده و سپس محلول را با لکه اصلی تماس دهید.

کرکره چوبی یکی از بهترین مدل های کرکره است که فضایی طبیعی و ارگانیک به دکوراسیون منزل هدیه می دهد. در این مقاله امی خواهیم راهنمای خرید پرده چوبی، قیمت کرکره چوبی و جدیدترین عکس های آن بپردازیم. در این مقاله انواع مدل های پرده فانتزی رنگی، پرده دکوراتیو فانتزی، پرده های پوستری فانتزی و پرده فانتزی برای اتاق خواب ارائه می شود. گروه طراحی سبک مدرن بهترین و جدیدترین مدل پرده های اتاق خواب پسرانه و دخترانه برای شما ارائه کرده است. در ادامه مقاله ما مدل پردهای جدید رومن را که می توانید برای پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه استفاده کنید را به شما ارائه میکنیم.

خرید پرده رومن با بهترین قیمت و تحویل به موقع + مشاهده نمونه کار خانه پرده