تیشرت مردانه Archives آرتی فروش آنلاین انواع لباس و پوشاک مردانه و زنانه

تاریخچه ورود پولوشرت به دنیای مد و فشن سبب شده تا از پولوشرت به عنوان تی شرت چوگان نیز یاد شود. وب سایت هیلو به عنوان عضوی جدید از دل مجموعه‌ای با قدمت بیش از سی سال، در عرصه فروشگاه‌های پوشاک، لوازم آشپزخانه معرفی شده است. به محض ورود به ایپک پلاس با یک سایت پر از کیف و لباس رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. برای ساخت یک استایل حرفه ای می توانید از پولوشرت با شلوار بگ استفاده کنید.

با خرید آنلاین تی شرت می توانید در میان صدها مدل تیشرت و پولوشرت مردانه، به راحتی چند کلیک استایل خود را بروز کنید. می توانید از بین تی شرت های یقه گرد، تی شرت های طرحدار یا تی شرت های کلاسیک و ساده یا پولوشرت مردانه انتخاب و خریداری نمایید. در حالیکه تی شرت های ساده برای ظاهری راحت و بی نظیر مناسب می باشند، تی شرت های دارای طرح های چاپی گزینه هایی شیک و رنگارنگ هستند.

به تیشرت‌های با طرح‌های چاپی، تیشرت گرافیکی نیز گفته می‌شود. این نوع تیشرت سبب می‌شود ظاهر بدن لاغرتر به نظر برسد و برای افراد با صورت گرد نیز پیشنهاد خوبی محسوب می‌شود. این فروشندگان با درج آگهی خود در وب­سایت عمدباکس و کانال تلگرامی عمدباکس، موفق به پیدا کردن مشتریانی بسیار دورتر از موقعیت جغرافیایی خود خواهند شد. با احترام خدمت مشتریان گرامی جدول زیر ضمن راهنمایی شما عزیزان برای خرید بهتر صورت گرفته است. شستشو با ماشین لباسشویی با حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد ، اتوکشی با حداکثر دمای ۱۱۰ درجه سانتیگراد ، از خشک کن استفاده نشود از تماس مواد سفید کننده با لباس اجتناب شود . به این ترتیب تعدادی دکمه به یقه لباس اضافه شد تا در صورت تحرک ورزشکاران یقه لباس آن ها تکان نخورد.

تیشرت مردانه Cat مدل 30437

از جمله دیگر تیشرت های موجود در بازار می ‌توان به تیشرت یقه کیف دوشی، تیشرت یقه هنلی، تیشرت بیسبال، تیشرت آستین بلند، پیراهن یقه لاکپشت، تیشرت رینگر، تیشرت آستین کوتاه برگشته، تیشرت عضلانی، تیشرت جیبی و عروسکی اشاره کرد. علاوه بر آقایان، خانم ها نیز از این نوع تیشرت استفاده می کنند. تیشرت پایه نیم آستین به راحتی با انواع لباس ها ست شده و یک استایل جالب توجه به تیشرت مردانه اورجینال ارمغان می آورد.

انواع تیشرت و پولوشرت مردانه

سله بن مفتخر است که عضو بهترین تولیدکنندگان پوشاک ایرانی می باشد . این نوع لباس بیشتر برای ورزشکارانی با سرشانه هایی برجسته است. حال اینکه این نوع لباس مردانه در مدل های جیب دار و بدون جیب و در مدل های آستین کوتاه، آستین سروب و آستین بلند طراحی می شود. معمولا پولوشورت ها به سبب یقه هایی که دارند در مقایسه با تیشرت ها و استایل رسمی تری را برای شما خلق می کنند. هنگام خرید پولوشرت مردانه در گام نخست سایز و نوع مدل آن را انتخاب نمایید. تیشر های مردانه بسیار پرکاربرد هستند و برای استفاده در اکثر موقعیت ها مناسب هستند.

تیشرت مردانه Archives آرتی فروش آنلاین انواع لباس و پوشاک مردانه و زنانه