تصاویر، مشخصات، قیمت و خرید باتری موتور سیکلت های استارتی شارک مدل 12 ولت و 7 آمپر بازار ماکرومارکت-مستر انرژی پلاس

تصاویر، مشخصات، قیمت و خرید باتری موتور سیکلت های استارتی شارک مدل 12 ولت و 7 آمپر بازار ماکرومارکت-مستر انرژی پلاس

در اینجا قصد داریم یک سری نکات مهم را برای شما موتور سواران عزیز بیان کنیم که با رعایت آنها میتوانید عمرباطری موتور سیکلتخود را تا چند برابر افزایش دهید. باطری در موتور سیکلتباتری از اجزای اصلی یک موتور سیکلت است هرچند که برخی موتور سیکلت ها بدون باطری کار میکنند. در صورت وجود سیستم های سوخت رسانی پیشرفته مانند انژکتور و یا پمپ بنزین الکتریکی بسته به نوع موتور ممکن است سیستم سوخت رسانی و جرقه زنی با استفاده از برق باتری وارد مدار شود و بدون وجود باتری وظیفه خود را https://mrenergyplus.com/ انجام نمی دهد. ایجاد جریان داخلی در باتری یکی دیگر از عواملی است که عمر باتری را کاهش می دهد و بر اثر مدار موازی کردن باتری موتورسیکلت رخ می دهد.

  • به دلیل اهمیت این قطعه الکتریکی باید در خرید آن مواردی را رعایت کنید که در ادامه به آن می‌پردازیم.
  • تقریباً هر کالایی اعم از لوازم یدکی، لوازم جانبی و لوازم مصرفی موتورسیکلت را می‌توانید با بهترین قیمت و بیشترین تنوع از ما خریداری کنید.
  • ولی برندهای خارجی بی کیفیت نیز در بازار وجود دارند که کیفیت آنها نسبت به باتری های ایرانی موتور سیکلت پایین تر بوده و قیمتی ارزان تر دارند.

در موتورسیکلت های انژکتوری شل بودن بست باطری باعث ریپ زدن موتورسیکلت می شود. باتری های پر از ژل مهر و موم شده و قابل شارژ نیستند بنابراین قسمت بالایی نیازی به برداشته شدن یا بررسی سطح اسید ندارد. برای پیدا کردن این مشکل بهتر است موتورسیکلت خود را به یک تعمیرکار بسپارید. از برندهای برتر باطری موتور خارجی در ایران می‌توان به ZX، هیلتون، سایکل، یوکوهاما اشاره کرد. یکی از دلایلی که بسیاری از افراد موتورسیکلت‌های قدیمی‌تر و ساده‌تر را ترجیح می‌دهند؛ این است که می‌توانند به راحتی بسیاری از مشکلات را خودشان در جاده حل کنند.

باطری 7 آمپر موتورسیکلت NMS پایه بلند

اگر اسید باتری با چشم یا پوست تماس پیدا کرد، پس از شستشو با آب، فوراً به مراکز درمانی رجوع کنید. کاملاً مراقب باشید تا از تماس آن با چشم، پوست، لباس، و سطوح رنگی خودداری کنید. سعی کنید ابتدا باطری را نصب کرده و مقداری از آن استفاده کنید سپس اقدام به نصب کابل شارژر کرده و آن را شارژ نمائید. اگر به جایی رفتید که مجبور هستید موتور را زیر آفتاب قرار دهید روی آن را حتما بپوشانید. دمای هوا به خصوص برای باتری‌های قدیمی بسیار مضر است و به آن آسیب می‌زند. افت ولتاژ بیش از حد هنگام استارت زدن و جریان کشیدن از باتری.

خرید شارژر باتری موتور سیکلت مدل TK5 مناسب برای هوندا

نصب کالا اسان به این صورت سیم قرمز مثبت باتری و یا مثبت ورودی برق موتور سیکلت و سیم مشکی منفی بدنه می باشد. باتری ها به عنوان تجهیزات بسیار مهم برای گزینه های وسایل نقلیه موتوری در انواع وسایل نقلیه شناخته می شوند. مانند تمام وسایل نقلیه موتوری ، استفاده از باتری در موتورسیکلت ها ، ویژگی های فنی و سیستمی آنها و هماهنگی آنها با موتورسیکلت به عنوان عواملی شناخته می شوند که در مرحله انتخاب باید مورد توجه قرار گیرند.

اگر لامپ‌های موتورسیکلت کم نور هستند و بعد از چند دقیقه خاموش می‌شوند. این موضوع را می‌توان از علائم خرابی باتری موتورسیکلت دانست. پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله انواع باتری موتورسیکلترا مطالعه کنید. این روش یکی از کارا ترین روش های افزایش عمر باطری موتور سیکلت میباشد. در اینجا قصد داریم یک سری نکات مهم را برای شما موتور سواران عزیز بیان کنیم که با رعایت آنها میتوانید عمر باطری موتور سیکلت خود را تا چند برابر افزایش دهید.