بک‌لینک چیست و چگونه بک‌لینک بگیریم؟ نیم‌فاصله: سفارش تولید محتوا-خرید بک لینک گلدلینک

هریک از این رای‌ها به موتورهای جستجو این مطلب را می‌رساند که محتوای موجود در سایت، محتوایی ارزشمند و کاربردی است. در نتیجه هرقدر این امتیازات یا رای‌ها بیشتر باشد، رتبه بهتری نزد موتورهای جستجو کسب می‌کنید. البته استفاده از لینک‌ها در الگوریتم موتورهای جستجو نکته جدیدی به شمار نمی‌آید. در حقیقت، بک لینک سایت سنگ بنای الگوریتم اصلی گوگل موسوم به «PageRank» را تشکیل می‌دهد. در کل بکلینک های فروم و کامنت، از نوع نوفالو بوده و اثر بسیار کمی دارند و با اندکی آزمایش متوجه خواهید شد که اثر هر کدام از آن ها شاید به اندازه یک دهم یکی از سایت هایی که در پلن ما به فروش می رسد نباشد.

خیلی ممنونم بابت به اشتراک گذاشتن تجربتون و خیلی متاسفم که اینو می‌شنوم. اگر خواستید ما میتونیم در خدمتتون باشیم قبل از انتخاب پکیج مشاوره قبل خرید هم داریم امیدوارم که بتونیم تجربه خوبی براتون محیا کنیم. البته مواردی از پلن ها هم میتونید داخل خود سایت farin.agency/backlink هم خودتون بررسی بکنید. 2.5 از کلمات کلیدی اصلی و فرعی به عنوان انکر تکست استفاده کنید. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.

سون بک لینک به ارائه خدمات تولید محتوا فوق العاده با کیفیت نیز می پردازد. متاسفانه سودجویان بسیاری هستند که با استفاده از این بک لینک ها یک سایت را به سرعت بالا آورده و پروژه را تحویل و بلافاصله اصرار شدیدی به تسویه حساب می کنند. معمولا این سایت ها پس از مدتی از صفحه یک به صفحات 8 و 9 افت می بهترین سایت خرید بکلینک (https://goldlink.ir/p/buy-backlink/) کند.

از بین انواع بک‌لینک‌های معرفی شده فقط بک‌لینک در رپرتاژ، سرویس‌های بلاگ، فعالیت در انجمن‌ها و ویکی‌پدیا توصیه می‌شود. حالا می‌خواهیم فاکتورهای تعیین کننده در کیفیت بک‌لینک را یکی یکی برای شما توضیح دهیم. نزدیک به 2 سال هست که در زمینه سئو به صورت تخصصی فعالیت میکنم و به سئوی کلاه خاکستری علاقه فراوانی دارم. روز کاری من با مطالعه‌ی اخبار و مقالات جدید مرتبط با حوزه سئو شروع میشه و در این بین اگر مطلب مفیدی رو ببینم در بلاگ تریبون با شما عزیزان به اشتراک می‌گذارم. مثال رایج اینکه کجا صفحات منبع بیشتر استفاده می‌شوند، صفحات توریستم و سفر یا سایت‌های دولتی است. برای پیدا کردن فرصت‌های موجود، می‌توانید پروفایل لینک رقیب خود را آنالیز کنید تا ببینید چه کسی به آنها لینک می‌دهد اما به شما نه.

بک‌لینک چیست و چگونه بک‌لینک بگیریم؟ نیم‌فاصله: سفارش تولید محتوا-خرید بک لینک گلدلینک

کاربران با مشاهده لینک‌های شما در سایت‌های مختلف، بر روی آن کلیک می‌کنند و وارد سایت شما می‌شوند. در صورتی که از یک مطلب، وارد سایت دیگری شوید و سایت مقصد، با موضوع مورد نظر شما کاملا متفاوت باشد، رفتار شما چگونه خواهد بود؟ حتی اگر نیاز کاربر و موضوع سایت مقصد یکسان باشد، باید ارزشی برای کاربر خلق شده باشد. به طور حتم اولین تصمیم شما و اکثر کاربران، ترک سایت خواهد بود. بنابراین، بسیاری از سایت ها خدمات لینک بیلدینگ را ارائه می دهند. با این حال، آنچه در این مرحله باید بدانید این است که نمی توانید به همه این سایت ها اعتماد کنید.

به همین دلیل، ما بک لینک را به صورت سه ماهه با قیمتی بسیار نازل تر می فروشیم که در این شرایط، احتمال مشکوک شدن گوگل به وب سایت به شدت کاهش می یابد. به صورت یک اصل کلی بایستی خدمتتان عرض کنیم که هرچه عمر بک لینک بیشتر باشد، لینک بیلدینگ طبیعی تر بوده و وب سایت شما نزد گوگل محبوب تر خواهد بود. مثلاً به لینکی که در آخرین جمله پاراگراف بالا به کلمه «سئو» اضافه کرده ایم توجه کنید.

در واقع گوگل در الگوریتم خود فیلتری به نام “الگوریتم پنگوئن” دارد. بطور کلی، لینک‌های شما باید دارای متن پیوند باشند، متنی که کلمه کلیدی هدف را شامل شود. فرض کنید شما یک محتوا درباره نحوه تغییر DNS های دامنه روی سایتتان دارید که بسیار مفید، جامع و کامل است.