بهترین لپ‌تاپ بهترین لپ تاپ گیمینگ ، معماری و کارهای گرافیکی اکسیرشاپ

این عبارت را معمولا در مورد لپ‌تاپ‌هایی که قیمت نسبتا پایین، نمایشگر کمتر از ۱۵ اینچ و وزن کم دارند، استفاده می‌کنند. یکی از شاخصه‌هایی که در لپ تاپ اداری حائز اهمیت است، برخورداری از کیبورد یا صفحه کلید مناسب است. از آن‌جایی که تایپ کردن یا امور حسابداری از جمله استفاده‌های لپ‌تاپ اداری است، وجود کیبورد استاندارد دارای صفحه کلید عددی (نام پد) از ضروریات لپ تاپ های اداری به حساب می‌آید.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل ROG Strix G15 G512LW-BA

اگر مشخصات فنی لیجن 5 سری JD شما را به وجد آورده است، اما پردازنده‌های AMD را چندان نمی‌پسندید، می‌توانید مدل Legion 5-PB را خریداری کنید. این مدل دارای پردازنده Core i H است که 8 هسته پردازشی را در اختیارتان می‌گذارد. همچنین این پردازنده با یک رم 16 گیگابایتی و گرافیک RTX 3050ti همراه شده تا Legion 5-PB شما را تجربه خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ برساند. بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25 میلیونمدل IdeaPad Gaming 3 15IMH05 یکی دیگر از محصولات مناسب برای کسانی است که قصد خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان را دارند.

نمی‌توانید لیستی از لپ تاپ‌های مورد نظرتان را تهیه کنید و سپس به دلیل کسری بودجه آن‌ها از لیست خارج کنید. بنابراین از لحظه اول بودجه و نحوه خرید نقدی یا اعتباری را دقیق مشخص کنید. در بدنه زیبای OMEN 16-b0080TX پردازنده Core i H، چیپ گرافیکی RTX 3060 با 6 گیگابایت حافظه اختصاصی، 16 گیگابایت رم DRR4 و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی‌ وجود دارد. یعنی برای اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها برای این لپ تاپ بستر مناسب را خواهید داشت. از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ TUF Gaming F15 FX506LH-US53 می‌توان به صفحه نمایش FHD با رفرش ریت 60 هرتزی اشاره کرد.

  • همچنین لپ تاپ‌ها رو براساس برندی که دارن مرتب می‌کنم که انتخاب کردن برای شما آسون‌تر بهترین لپ تاپ برای معماری ۲۰۲۲ باشه.
  • اما اکثر این واحدهای گرافیکی یکپارچه فاقد حافظه اختصاصی هستند.
  • اگر خارج از برند ایسوس قصد خرید لپ تاپ پایین رده را دارید احتمالا بتوانید در بین لپ تاپ Core i3 یگ گزینه‌ی خوب را انتخاب و خریداری کنید.

باید به این موضوع اشاره کنیم که این لپ‌تاپ ایسوس از پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce MX330 استفاده می‌کند و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD هم دارد. از ویژگی‌های سخت‌افزاری این لپ‌تاپ لنوو می‌توانیم به پردازنده Core i5 نسل ۱۱ اشاره کنیم. هشت گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Nvidia MX450 هم برای این محصول در نظر گرفته شده است. به صفحه نمایش لپ تاپ توجه ویژه داشته باشید؛ چرا که قرار است مدت زمان زیادی را صرف تماشای آن هنگام کار کردن یا تماشای فیلم و سریال کنید.

بهترین لپ‌تاپ بهترین لپ تاپ گیمینگ ، معماری و کارهای گرافیکی اکسیرشاپ

حالا به شما دو مدلی را معرفی میکنم که جز بهترین مدل لپ تاپ می باشند و عملا برای هر کاری مناسب هستند. حافظه داخلی این لپ تاپ 256 گیگابایت ssd می باشد که موجب افزایش سرعت در ویندوز شده است. در این بازه قیمتی می توان لپ تاپ های بسیار بهتری پیدا کرد که برای کاربرد های معمولی و نیمه حرفه ای مناسب هستند اما برای گیم بهترین گزینه موجود نیستند. این مدل لپ تاپ ها در بین تمام مدل ها از قیمت بسیار پایین تری برخوردار هستند و قدرت بسیار کمی دارند. بیشتر مناسب کارهای اداری هستند و برای استفاده های حرفه ای و گیم اصلا پیشنهاد نمی شود.

مک بوک پرو 16 اینچی 2021 اپل – M1 Max 32GB 1TB

در لپ تاپ‌های گیمینگ از ترکیب حافظه‌های SSD و HDD استفاده شده تا بتوان فایل‌ها را به صورت دلخواه ذخیره کرد. البته ظرفیت هر یک از فضاهای ذخیره سازی و امکان ارتقاء آن‌ها با استفاده از اسلات‌های M.2 SATA و… از نکات مهمی است که باید در هنگام خرید بررسی کرد. ببینید همیشه مشخصات فنی در نظر گرفته نمیشه ، مثلا اگر یک لپ تاپ 20 میلیونی با مشخصات فنی متوسط باشه به جای یک لپ تپ 25 میلیون تومانی در لیست قرار می دیم.

لوازم جانبی لپ تاپ