بهترین شیرینی فروشی ها، کیک فروشی ها و قنادی‌های تهران ویرگول

به همین دلیل آن‌ها تصمیم گرفته بودند به فروش قندهای خارجی بپردازند اما این کار مورد پسند ناصرالدین شاه نبود. به همین دلیل ناصرالدین شاه برای ارتقای کیفیت قند ایرانی دستور داد تا کارخانه قند را در ایران برپا کنند و به تولید قند خوش طعم و باب میل ایرانی‌ها بپردازند. قنادی طباطبایی یکی دیگر از قنادی‌های قدیمی مشهد با قدمت صد ساله است که در محله بهشت مشهد قرار دارد و به کیفیت متنوع و قیمت خوب مشهور است. این روزها، کاپ کیک و دونات، جزء بهترین شیرینی ها برای عروسی معرفی می‌شوند. جذابیت فوق‌العاده زیاد کاپ کیک‌ها و دونات‌ها، بسیار زیاد است.

بهترین شیرینی فروشی ها، کیک فروشی ها و قنادی‌های تهران ویرگول

قنادی کوک جزو یکی از باسابقه‌ترین شیرینی فروشی های تهران است که با کیک‌های خود شیرینی تا به شهرت رسید. کیک‌های این قنادی در کنار طعم دلپذیر از زیبایی خاصی برخوردار هستند. کیک‌های قنادی کوک برخلاف سایر کیک‌های شیرینی فروشی‌ها خامه کمتری دارند و بعد از خوردن احساس سنگینی معده نخواهید داشت.

  • کره را در حد چند ثانیه با همزن برقی بزنید تا بافتش باز شود.
  • شیرینی‌ هایی که مواد اولیه خاصی دارند و باب سلیقه بعضی افراد هستند، انتخاب‌ مناسبی، برای شیرینی عروسی نیستند.
  • مواد را داخل قیف با سر ماسوره ساده ریخته سینی فر را چرب و کاغذ روغنی بیاندازید و به اندازه ای که تو تصویر میبینید با فاصله چند سانتی دایره های یکسان بزنید.
  • شیرینی جزو آن دسته از مواد غذایی پرمصرف در جشن‌ها و دورهمی‌های خانوادگی است.
در میان کیک‌ها، به گفته‌ی مشتریان ثابت پوپک، باید کیک توت فرنگی را امتحان کرد. همچنین به گفته‌ی همین طرفداران، کیک اپرا، پای و تارت‌های قنادی پوپک از بهترین نمونه‌هایی هستند که در قنادی های تهران می توانید پیدا کنید. اوریانت یک کافه قنادی مدرن و آنچنانی نیست و بیشتر فضایی نوستالژیک و با کیفیت دارد. قهوه نوشیدن و شیرینی خوردن در اوریانت ممکن است به شما احساس حضور داشتن در تهران دهه ۵۰ را بدهد. اوریانت به داشتن قهوه‌های عالی به خصوص قهوه‌ ترک‌هایش معروف است. شیرینی گردویی جزو خوشمزه ترین شیرینی های پذیرایی می باشد که به دلیل استفاده زیاد از گردو در مواد به شیرینی گردویی معروف می باشد.

قنادی بی بی و معروفیت کیک های شکلاتی

شما می توانید از شیرنی ها، کیک ها و دسرهایی که در این قنادی تولید می شود نهایت لذت را ببرید. این قنادی هم قدمت طولانی دارد و از سال ۱۳۴۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. البته نام سولدوش از سال ۱۳۶۵ بر روی آن قرار گرفته و در گذشته نام دیگری داشته است. روغن و پودر قند مورد استفاده دراین شیرینی نیز باید از نوع بسار نرم و باکیفیت انتخاب شوند. خمیر این شیرینی خشک‌تر از سایر خمیرها اسـت و باید با مالش و ورز دادن ان را نرم کرد اما میزان ورزدادن نباید بـه اندازه‌اي باشد کـه خمیر روغن پس دهد. در ادامه با طرز تهیه شیرینی نخودچی خانگی خوشمزه همراه باشید.

بهترین شیرینی فروشی ها، کیک فروشی ها و قنادی‌های تهران

پس سعی کنید، بر اساس قیمت، وزن و تعداد مهمانان‌تان، بهترین نوع شیرینی را برای عروسی انتخاب کنید. سعی کنید، شیرینی را از شیرینی فروشی‌ هایی تهیه کنید، که از کیفیت آن مطمئن هستید. اگر تشریفات، مسئولیت تهیه آن را برعهده دارد، تاکید کنید که شیرینی ‌ها، تازه و مرغوب باشند. لوکما یکی از خوشمزه‌ترین و بهترین شیرینی های ترکیه است که ظاهری شبیه به بامیه دارد. این شیرینی را با خواباندن خمیر سرخ‌ شده در یک شربت غلیظ و بسیار شیرین درست می‌کنند.

معرفی بهترین شیرینی فروشی های تهران