اجاره تلویزیون های شهری | asilight

همانطور که اشاره شد، هزینه اجاره تلویزیون شهری بر اساس ابعاد و تعداد روزهای اجاره، پرداخت می شود. از مزایای اجاره تلویزیون شهری ، پخش آنلاین تصاویر و ویدئوهای مورد نیاز شما میباشد. شرکت سپید تاک (تحت نظر شرکت توسعه و فناوری آیریک صنعت ویرا)، با بیش از دو دهه فعالیت در عرصه فروش و اجاره تجهیزات صوتی و تصویری، نسل جدیدی از خدمات نمایشگر های LED و سیستم صوت و نور و استیج را به شما ارائه میدهد.

راهنمای خرید تلویزیون شهری

◾ اجاره انواع نمایشگرهای الکترونیکی تک رنگ وفول کالر◾ ◾ساخت انواع نمایشگرهای سه بعدی و استندهای… اجاره انواع لپ تاپ و ال سی دی و ال ای دی و تبلت و مانیتور و سیستم های صوتی و تصویری در… اجاره انواع لپ تاپ و ال سی دی و تبلت و مانیتور و تجهیزات صوتی و تصویری با شماره مندرج مهندس… اجاره ویدئو وال اجاره مانیتور و ویدئو وال ویدیو ….لپ تاپ رم 2 و 3 و 4 و 5 و 6 و 7 و 8 و…. اجاره تلویزیون شهری در متراژ مختلف جهت نمایشگاه ها و مجالس نمایشگر led با کیفیت رنگ بالا همراه با اپراتور جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت تشریفات رایکا مراجعه نمایید . در کنار تلویزیون شهری می توانید انواع بلندگو، میکروفون، میکسر، تجهیزات نورپردازی و فیلم برداری را اجاره کنید.

در اجاره لند ، بزرگترین سایت اجاره کالا و تجهیزات ، شما عزیزان میتوانید بسیاری از اقلام مورد نیاز خود را برای مدت دلخواه بدون نیاز به خرید در اختیار گرفته و به این ترتیب به طور چشمگیری هزینه های خود را کاهش دهید. شدت روشنایی پنل ها بالاست و تصاویر پخش شده قابلیت دیده شدن در زاویه های دید مختلف و نور مستقیم آفتاب را دارند. این تلویزیون ها قابلیت نصب در میادین شهر ،‌ نمای بیرونی ساختمان ها،‌ سردر فروشگاه ها ، استادیوم های ورزشی و اماکنی از این دست را دارند. می گویند، استراکچرهای خاصی موردنیاز است که باید مجری نمایشگر led آن را به اجاره تلویزیون های شهری همراه داشته باشد. نمایش محتوای تبلیغاتی و حتی پخش مسابقات ورزشی در مکان های مختلف از موارد استفاده این نمایشگر می باشد.

  • به همین دلیل گروه نور و نما تمام توان خود را برای اجرای هر چه بهتر خواسته های مشتریان در این زمینه به کار گرفته است.
  • حتما در زمان ثبت سفارش اجاره با شرکت های معتبر صحبت کنید و آن ها را به خوبی از فضای نصب و تمامی نیازهایتان آگاه کنید.
  • خواص منحصر به فرد دیود نور به عنوان یک دستگاه انتشاری، پیچیدگی اسکن ماتریس را ساده کرده و تلویزیون مدرن را به ارتباطات دیجیتال سازگار کرده و به شکل فعلی آن نازک تبدیل شده است.
  • طراحی غرفه شما را با تلویزیون های شهری زیباتر خواهیم نمود .شما بهترین و زیباترین غرفه ها را با نمایشگرهای تخت ،نمایشگرهای مثلثی ، نمایشگرهای مکعب ، نمایشگرهای دروازه ای ، نمایشگرهای ستونی ، نمایشگرهای دیواره ای و منحنی (مقعر و محدب ) در نمایشگاه بین المللی تهران خواهید داشت .
  • اما از آنجایی که این نمایشگر های تلویزیون شهری از قیمت بالا و هزینه نگهداری بالایی برخوردار هستند مقرون به صرفه نباشد تا برای سالی یک یا دو حتی سالی 5 مراسم یک تلویزیون شهری تهیه کرد.
اجاره تلویزیون های شهری | asilight شرکت موزیک رنتر از بزرگترین اجاره دهندگان تجهیزات تلویزیون شهری ال ای دی و نمایشگرهای بزرگ شهری می باشد که توانایی اجاره و اجرای تلویزیون شهری درهرابعادی و متراژی را دارا می باشد. شرکت موزیک رنتر با برگزاری چندین پروژه بین المللی و ملی توانسته در حوزه نصب ، اجرا و اجاره تلویزیون شهری ال ای دی جایگاه مناسبی را در این بازار کسب نماید. این را به جرات می توان گفت که تیم موزیک رنتربهترین پیشنهاد را برای اجاره تلویزیون شهری و تلویزیون led یا تلویزیون های نمایشگاهی خواهند داد تا با کمترین هزینه بتوانید بهترین کیفیت را در زمینه اجاره نمایشگرهای شهری ال ای دی داشته باشید . اجاره ویدیو وال – اجاره ال ای دی وال – اجاره تلویزیون شهری – اجاره ال ای دی شهری – اجاره تلویزیون نمایشگاهی – اجاره تی وی شهری – اجاره تلویزیون ال ای دی – اجاره نمایشگر شهری – اجاره نمایشگر ال ای دی این ها همه کلماتی هستند که شما در اجرای نمایشگاه ها یا همایش و سمینار یا تبلیغات خود به گوشتان خواهد رسید .

نور پردازی سالن ها و مراسم ها

گروه تولیدی بازرگانی ال‌ای دی پانل با تکیه بر دانش فنی خود و نیز مراودات تجاری با شرکای تجاری معتبر … هزینه تمام شده تولید محصولات در ایران قابل مقایسه با کشور چین نیست این موضوع برای کمپانهای بزرگ مثل اپل و سامسونگ و… فناوری تولید چیپست را تعداد اندکی از کشورها در اختیار دارند که ایران جزو آنها نیست. قبل این که به این موضوع بپردازیم که کدام مورد بهتر است به مثال زیر توجه کنید.

اجاره تلویزیون ال سی دی – اجاره باند فلش خور