آموزش طراحی بنر در فتوشاپ فیلم رایگان+اصول حرفه ای

همچنین در سمت راست محیط برنامه، نواری تعبیه شده که با استفاده از آن به آپشن‌های بیشتری برای تغییر متغیرها دست پیدا خواهید کرد. به این منظور پس از ایجاد لایه جدید Set foreground color را به رنگ دلخواه تغییر می‌دهیم و پس از آن با انتخاب ابزار Paint Bucket Tool رنگ انتخابی را اعمال می‌کنیم. ۷- از منوی Window گزینه Animation را برای باز کردن پنل انمیشن انتخاب کنید.

حالا می‌خواهیم رنگ پس زمینه مورد نظرمان را برای طرح انتخاب کنیم. در سمت راست و پایین صفحه، یک لایه background وجود دارد که به شکل پیشفرض قفل است. همچنین می‌توانید با استفاده از ابزار مستطیل یا دیگر ابزارها ابتدا یک بستر برای متن ایجاد کنید و متن را روی آن بنویسید. تغییر سایز بنر در فوتوشاپ نیز مانند هر تصویر دیگری در فوتوشاپ اتفاق می‌افتد.

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با فتوشاپ برای تلگرام

امروز می خواهیم به یکی دیگر از آموزش های مرتبط با برنامه همه فن بهترین شرکت گرافیک در ایران حریف فتوشاپ بپردازیم. در این آموزش می خواهیم نحوه طراحی یک بنر برای سایت را در این برنامه با هم ببینیم. بنابراین اگر به طراحی اِلِمان های وب سایت در فتوشاپ علاقه دارید در این آموزش طراحی بنر در فتوشاپ همراه ما باشید. یکی از ملزومات طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ، ایجاد لایه های زیاد است تا به وسیله آن، فریم‌های زیادی را تولید کرده و حس حرکت را در مخاطب القا کنید.

  • ۸- اگر بخشی از رنگ پس زمینه با محیط ایمیل شما همخوانی ندارد می توانید آن را با استفاده از ابزار Magic Eraser پاک کنید.
  • در این حین، کلید Shift را هم نگه دارید تا تناسب آن حفظ شود.
  • قیمت پایه برای بنر های ثابت تقریباً از 50 هزار تومان است که این قیمت کاملاً متغیر خواهد بود.
  • می‌توانید تصاویر را بکشید و روی پس‌زمینه سفید رها کنید.

هدف داشتن یک بنر تبلیغاتی برای سایت نیست بلکه خلق یک برند حرفه ای در ذهن مشتری است، لذا باید بنر زیبا و بسیار شیکی داشته باشید. برای آن که دعوت به عملمان نسبت به دیگر عناصر بنر، متمایز به نظر بیاید، می‌بایست کمی سایه به آن اضافه کنیم. در پنل لایه‌ها، بر روی لایه‌ی مستطیل راست کلیک کرده و گزینه‌ی Blending Options را انتخاب کنید.

با انجام این کار یک نسخه یکسان از پس زمینه در بالای لایۀ بک گراند خواهید داشت. اکنون می توانید این کپی بک گراند را هر چقدر که بخواهید ویرایش کنید و همچنان نسخۀ اصلی را دست نخورده نگه دارید تا در صورت نیاز بتوانید به آن برگردید. حالا به بنرتان نگاه کنید، شما موفق شدید با اندکی صبر و حوصله و تلاش و دنبال کردن یک سری دستورالعمل های ساده اولین بنرتان را بسازید.

با این حال ، این ده نکته ازمهمترین آنها برای طراحی موثر بنر و تبلیغات بنری هستند ، با این نکات ، شما می توانید تبلیغات بنری را شروع کنید که برای بنر شما سودمند باشد. این دوره مختص شماست و هر آنچه از بازار کار برای طراحی بنرها در ابعاد مختلف به آن نیاز دارید در دسترس شما قرار گرفته است. جدید ترین مطالب طراحی بنر در فتوشاپ، مقالات ویژه طراحی بنر در فتوشاپ، هر آن چیزی که باید در مورد طراحی بنر در فتوشاپ بدانید.

سربرگ چیست و چه کاربردی دارد ؟ | مزایا و معایب و نکات طراحی

آموزش طراحی بنر در فتوشاپ فیلم رایگان+اصول حرفه ای