کشتیرانی و حمل و نقل دریایی کانتینر کشتی فله | transemartlogistics

کالاهایی فله کالاهایی هستند که بدون هیچ گونه بسته‌بندی وارد کشتی می‌گردند. مانند آرد, شکر , پنبه , غلات ,سنگ‌آهن، سیمان، شکر، املاح معدنی، فسفات، ذغال و غیره. ما در مسیر کالا برای حمل و نقل محصولات شما روش‌های متنوعی را ارائه می‌دهیم تا بتوانید مناسب‌ترین روش را انتخاب نمایید. همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت با ما در تماس باشید. در این روش مرسوله‌ها می‌توانند شامل مواردی مانند شکر، آرد، پنبه، غلات، سنگ آهن، سیمان و شکر و املاح معدنی؛ ذغال و غیره باشند. رانندگان کامیون و خدمه کشتی به دلیل محدودیت‌های بهداشت عمومی نمی‌توانستند از مرز‌ها عبور کنند.

شناسایی و پایش هوایی آلودگیهای نفتی در دریا به همراه یک نمونه پایش هوایی آلودگیهای نفتی در بندر امام خمینی ره

ما خدمات ریلی از بنادر بندر عباس و امیرآباد به مقصد نهایی را نیز transemartlogistics.com ارائه می دهیم. در این روش کالاهای یکسانی که تولیدکنندگان یا فروشندگان متفاوت اقدام به صادرات آن‌ها کرده‌اند روی یک کشتی بارگیری می‌شوند. در این مواقع صاحب کشتی یا شرکت حمل و نقل اقدام به دریافت بارنامه گروهی برای تمام کالاهای یکسان می‌کند. حمل و نقل دریایی دارای مزایای بسیاری می باشد که در ادامه با مهم ترین آنها آشنا خواهید شد. یکی از برترین مزیت های این روش، حمل و جابجایی کالاها با حجم و وزن خیلی زیاد می باشد.

  • برای شرکت های حمل ونقل این امکان وجود دارد که کالاهای مختلف و همگون که فرستندگان مختلفی دارند را تحت عنوان یک بار و به شکل گروهی بسته بندی به یک مقصد واحد حمل کنند.
  • حمل و نقل آبی طولانی بودن زمان رسیدن کالا به مقصد در مقایسه با روش های دیگر.
  • به همین دلیل، پیشنهاد می شود برای انتخاب بهینه ترین روش برای تجارت بین المللی با کارشناسان هانزا تماس بگیرید.
  • امضاء تعداد نسخه اصلی بارنامه، درج تعداد نسخه‌های اصلی صادرشده و در بارنامه‌ای که مبین مالکیت کالا نیست، در این کادر رقم صفر درج می‌شود.

کشتیرانی و حمل و نقل دریایی کانتینر کشتی فله | transemartlogistics جالب است بدانید که بیش از 90 درصد مبادلات بین‌المللی کالا توسط حمل و نقل دریایی انجام می‌شود. صادرات و واردات ایران از طریق دریا، به دلیل هم‌جواری با آب‌های آزاد مانند دریای عمان و خلیج فارس و همچنین نزدیکی به بزرگ‌ترین دریاچه جهان یعنی دریای خزر، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. جالب است بدانید که حمل و نقل دریایی ایران با بیش از 180 فروند کشتی، جایگاه نوزدهم جهانی و رتبه چهارم در میان کشورهای آسیایی را کسب کرده است و توان حمل ‌و نقل دریایی ایران با این تعداد ناوگان کشتی به 10 میلیون تن می‌رسد. به دلیل ماهیتی که ترانشیپ به عنوان یکی از روش های حمل دریایی دارد، طبعا نقاطی که تقاطع مسیرهای حمل و نقل آبی محسوب می‌شوند، مهم‌ترین مراکز آن هستند. ترانشیپ به معنای حمل محموله به کشور میانجی و سپس به کشور مقصد است.

3)مزیت سوم حمل دریایی ثبات و تشابه نسبی در کرایه های مربوطه است. بندر (محل) دریافت کالا، جایی که حمل‌کننده کالا را تحویل گرفته است. این کشتی‌ها طبق یک برنامه‌ریزی منظم تنها بر روی خطوط دریایی از پیش تعیین شده حرکت می‌کنند. این هلدینگ با در اختیار داشتن معادن و منابع غنی و متعدد و چندین شرکت تابعه، در سالهای متمادی همواره سعی در تکمیل زیرساختهای زنجیره تأمین در حوزه مواد معدنی نموده است. دسترسی آسان (7/24) به کارشناسان بخش دریایی جهت پاسخگویی به مشتریان و اختصاص نیروهای کارآزموده و متخصص برای مدیریت امور مشتریان خاص و کلیدی. کرایه وانت، نیسان، کامیونت ایسوزو و تریلی در دفتر باربری باراست براساس نرخ اتحادیه اثاث کشی و باربری تهران است.

لیست شرکت های حمل و نقل بین المللی دریایی

امروزه دیگر حمل و نقل از مسیر های دریایی چنان پیشرفتی کرده است که اکثر تجار و بازرگانان ترجبح می دهند از این روش برای حمل کالاهای خود به آنسوی اقیانوس ها و دورترین نقاط سرزمین ها استفاده کنند. شرکت الیت آریا جم با دارا بودن مجوز کشتیرانی و همچنین عضویت در انجمن کشتیرانی و در ادامه داشتن نمایندگی رسمی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، آماده ارائه خدمات در حوزه حمل و نقل دریایی به شما عزیزان میباشد. زمانی که حجم کالای مورد انتقال زیاد می باشد و یا محموله بسته بندی خاصی ندارد شرکت حمل از روش چارترینگ و یا اجاره کامل کشتی استفاده می کند.