چی بخونم تحلیل, مقایسه و خرید آنلاین کتاب کمک آموزشی، عمومی و لوازم تحریر | ketabko

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کتابکو لطفا از سایت ما دیدن کنید.

چی بخونم تحلیل, مقایسه و خرید آنلاین کتاب کمک آموزشی، عمومی و لوازم تحریر | ketabko با خرید از این سایت ضمن برخورداری از تخفیفات ویژه می‌توانید از مزیت ارسال رایگان هم استفاده کنید. علاوه بر این مساله، معلمان و فارغ التحصیلان نیز ممکن است نیاز به خرید کتاب درسی تک جلدی به صورت آزاد داشته باشند. در تمامی این شرایط، با انتخاب یک سایت فروش کتاب درسی می توانید در کمترین مدت زمان ممکن اقدام به خرید کتاب درسی آزاد کنید و آن ها را تحویل بگیرید.

  • برای خرید کتاب های کمک آموزشی و کنکوری در تهران و سایر شهرستان ها دیگر نیاز به مراجعه حضوری نیست.
  • این کتاب گزینه ای مناسب برای حل تست های پر تنوع و سطح بندی شده است.
  • همکاران ما در واحد فروش و خدمات پس از فروش آماده دریافت سوالات، نظرات و انتقادات شما هستند.
  • دانش آموزان با ورود به مهم‌ترین مقطع دوره مدرسه یعنی دوره دوم دبیرستان، نیازمند هستند تا با جدیت و تلاش بیشتری برای مطالعه کتاب‌های درسی خود اقدام کنند چراکه سه‌ساله پایانی مقطع دبیرستان با انتخاب رشته آغاز و با ثبت‌نام در کنکور سراسری به پایان می‌رسد.
  • همانطور که از اسم این کتاب پیداست کتابی برای زدن تست های متنوع و پرتعداد است اما با این حال درسنامه و نکات آموزشی مختلفی را نیز شامل می شود.

این کتاب بسیار کامل و یکی از محبوب ترین کتاب های کمک آموزشی برای درس فارسی به شمار می رود که در کنار درسنامه ای کامل تست ها و سوالات چهار گزینه ای پرتعدادی نیز دارد. کتاب شیمی دهم تست مبتکران (جلد دوم) در دسته کتاب های آموزشی و حل تست قرار می گیرد. در این کتاب مانند جلد اول مطالب کتاب درسی به خوبی و کامل آموزش داده شده است و کتاب شامل تست های متنوع و زیادی است. طبق اعلام سازمان سنجش تمامی سوالات کنکور از کتاب‌های درسی دوره دبیرستان بوده و هیچ طراحی حق طرح سوال خارج از محدوده کتاب درسی را ندارد. این جمله به این معنی است که همه سوالات کنکور در تمامی رشته‌ها از روی کتاب‌های درسی طرح شده و حتی یک سوال نیز خارج از چارچوب کتاب در آزمون سراسری وجود ندارد.

دی‌وی‌دی آموزشی

پس شما برای اطلاع از سرفصل‌های آزمون هر درس می‌توانید به کتاب درسی دبیرستان خود یعنی دهم، یازدهم و دوازدهم مراجعه کنید. اما سوالی که در این میان مطرح می‌شود این است که آیا مطالعه کتاب درسی برای رسیدن به رتبه‌های تک رقمی و پذیرش در رشته‌های پرطرفدار کافی است؟ برای پاسخ به این سوال تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. بدون شک انتخاب مجموعه ای که بانک کتاب آن، تمام نیازها را پوشش می دهد، برای هر خریداری مهم است. یونی کتاب یکی از بهترین مراکز عرضه کتاب درسی است که خدمات خود را به شکل‌ های مختلف ارائه می ‌دهد تا خریدار با توجه به شرایط خود بتواند از این خدمات استفاده کند. داشتن یک سایت جامع و کاملاً به روز به همراه نماد اعتماد الکترونیک یک بستر بسیار مناسب و امن برای خرید کتاب‌های درسی می‌باشد.

فارسی دهم خیلی سبز

بانک کتاب موشک بوک فروشگاه اینترنتی فروش و توزیع کتاب های کمک درسی شروع به کار کرده است . امروزه این فروشگاه یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی خرید کتاب است . هدف اصلی فروشگاه علاوه بر تخفیف های شگفت انگیز ارسال سریع کتاب به دست شما همراهان عزیز است . دین و زندگی دهم تست خیلی سبز در دسته کتاب های آموزشی قرار می گیرد. تست های تالیفی و سال های اخیر کنکور در کنار درسنامه ای کامل باعث شده است این کتاب اقبال زیادی در بین دانش آموزان داشته باشد.

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فارسی جامع – سوال – دهم، یازدهم و دوازدهم – جلد اول

این آزمون در پایان دوره دبیرستان برگزار شده و بر اساس رشته‌های تحصیلی دانش اموزان سوالات مختلفی را در بر می‌گیرد. دروس تخصصی هر رشته مهم‌ترین دروس در این ازمون بوده و دارای ضریب بالاتری نسبت به سایر درس‌ها هستند. برای مثال در رشته تجربی درس زیست شناسی یکی از مهم‌ترین دروس کنکور تجربی بوده و تاثیر بسیار بالایی بر روی رتبه کنکور دانش آموزان دارد به همین دلیل دانش آموزان برای کسب درصدهای بالا در این درس به خرید کتاب‌های کمک درسی روی آورده‌اند. در واقع تمامی دانش اموزان تلاش می‌کنند تا بتوانند با کسب درصدهای بالا در درس های مختلف رتبه بهتری کسب کرده و نهایت از این طریق در رشته‌ها و دانشگاه‌های بهتری پذیرش بگیرند. یکی از امکاناتی که در چی بخونم میسر شده، دانلود بخشی از هر کتاب به شکل فایل پی دی اف است که می توانید یک آشنایی و شناخت اولیه نسبت به کتاب های کمک آموزشی و امکان مقایسه آنها باهم را برای شما ایجاد کند.