پنجمین کنگره پژوهش های کاربردی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی استان سیستان و بلوچستان PARCoMSS، آذر ۱۳۹۷ | دراگمد

پنجمین کنگره پژوهش های کاربردی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی استان سیستان و بلوچستان PARCoMSS، آذر ۱۳۹۷ | دراگمد

نهایتا اگر رشته‌ت جزو رشته‌های شاخه‌ی علوم پزشکی و بهداشت یا روانشناسی نبوده و نیست ثبت نام نکن، چون ما این دوره رو به صورت اختصاصی برای بچه‌های این رشته‌ها با آموزشا و مثالای کاربردی زیاد آماده کردیم. مقاله نویسی فرایند تبدیل نتایج پژوهش به متنی قابل فهم برای عموم مردم جهان از جمله متخصصین و همکاران است. با داشتن یک یا چند مقاله خوب شما میتوانید توانایی و ارزشهای خودتان را به جوامع علمی، کارفرمایان، همکاران و دیگر افراد تاثیرگذاری که میخواهید با آنها شبکه‌ای ارتباطی تشکیل بدهید نشان دهید. به علاوه با نوشتن مقاله حاصل از طرح پژوهشی یا پایان نامه‌تان مشمول امتیازات خاصی خواهید بود و در مصاحبه‌های دکتری کار راحتتری را درپیش خواهید داشت.

زنان، زایمان و بهداشت زنان

معمولا در سایت ژورنال‌ها روال کار به صورت ساده و کامل نوشته شده است. با این حال اگر فرآیند پذیرش مقاله ISI پزشکی برای شما دشوار است، این کار را به افراد توانمند در این حوزه بسپارید و خود را گرفتار ارسال و دریافت فرم‌های آن نکنید. فراموش نکنید اشتباه در فرایند پذیرش ممکن است به رد شدن زودهنگام مقاله شما بپردازد.

انواع طراحی سایت پزشکی

ما پیشنهاد میکنیم برای ترجمه از مترجم کمک بگیرید زیرا با این کار در زمان صرفه‌جوبی می‌کنید. اکنون که به اهمیت چاپ مقاله ISI پزشکی واقفیم باید ببینیم چطور می‌توان مقاله پزشکی را با بهترین کیفیت نگارش کرد و در زمانی مناسب و معقول به چاپ رساند. در این نوشته قصد داریم شما را با مراحل نوشتن مقاله آشنا کنیم و قدم به قدم باهم پیش برویم. هنوز نمیدانید آنهایی که در دوره مقاله نویسی ژِوار آموزان شرکت کرده‌اند نظرشان درمورد دوره چه بوده، پس بیایید باهم نظراتشان را بخوانیم. این دوره مختص آموزش مقاله اصیل پژوهشی است، پس باید ساختار مقاله را بخش به بخش بشناسید تا بتوانید در ادامه نحوه نوشتن هربخش را خوب یادبگیرید.

۵۸۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۴۹۷۵۷۶۱۰۰۷ و با شماره شناسه اختصاصی ۱۳۴۱۱۳۰۰۰۰۰۰۰۰۵۰ واریز و نسخه‌ای از فیش واریزی را از طریق فایل ضمیمه (افزودن فایلهای پیوست) در سایت مجله فراگذاری اطلاعات و اخبار پزشکی متخصصین ایرانی نماید. لطفا دقت فرمایید که درج شناسه اختصاصی فوق که مربوط به مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی است، در هنگام تکمیل قبض برای تحویل به بانک ضروری است. این پایگاه، یکی از مجموعه وب سایتهای سیویلیکا می باشد که به اطلاع رسانی کنفرانسهای کشور می پردازد. در این سایت با تفکیک تخصصی فقط فراخوانهای کنفرانسهای حوزه علوم پزشکی معتبر کشور دسته بندی و نمایش داده می شود.

  • کبدشناسی شاخه پزشکی است که شامل مطالعه کبد، کیسه صفرا، درخت صفراوی و پانکراس و مدیریت اختلالات آنها می شود.
  • نشریه پژوهش های کاربردی در گیاه پزشکی تابع قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار می باشد و از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می نماید.
  • 2- سبک نگارش کتاب بسیار شیرین است به گونه‌ای که خواننده از مطالعه آن هرگز خسته نخواهد شد.
  • این امتحان، در بردارنده‌ی مباحث تدریس شده در دوره علوم پایه است.
  • این مجله، به منظور بهبود جایگاه حقوقی، صنفی و اجتماعی جامعه پزشکی و در راستای آموزش مطالب کاربردی مرتبط با علوم پزشکی مقالات علمی‌- ترویجی و خبری، را منتشر می‌کند.

علاوه بر این، بازخورد نهایی را در مورد تدریس کلاس درس ترجمه انگلیسی پزشکی در دانشگاه‌های پزشکی چین و حتی در مورد ارزیابی دوره در حوزه‌های موضوعی مختلف مطالعات انگلیسی پزشکی تشکیل می‌دهد. وابسته به مرکز تحقیقات انفورماتیک پزشکی و پژوهشکده آینده پژوهی در سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمان موفق به اخذ رتبه علمی پژوهشی گردید. مجله سازمان نظام پزشکی مشهد (سیمرغ سپید) به صورت فصلنامه توسط سازمان نظام پزشکی مشهد منتشر می‌شود.

نمونه سایت پزشکی