نقشه سایت sitemap چیست اهمیت سایت مپ در سئو-سئو سمروش سئو سمروش | theme-market

پس از آن شما قادر خواهید بود نحوه اولویت افزونه نسبت به پست ها را تعیین کنید. البته این افزونه به صورت پیش فرض از تعداد نظرات برای اولویت پست ها استفاده می کند. بعد از اینکه گوگل، نقشه شما را جستجو کرد، بر روی Submitted Sitemaps کلیک کنید.

صفحات noindex را در نقشه سایت خود اضافه نکنید.

آموزش‌های رایگان ما شامل مقالات، پادکست و فیلم‌های آموزش سئو است. آموزش‌های حرفه‌ای ما شامل دوره‌های آموزش سئو و محصولات آموزشی سئو (وبینار، کتاب و فیلم‌، همایش و کارگاه) است. اسکیما ویدیویی تا حد زیادی جایگزین نیاز به نقشه‌های سایت ویدیویی شده است.

http://asusmag.ir

اما با بررسی این لیست ممکن است به صفحاتی بربخورید که به صورت تصادفی در این لیست قرار گرفته‌اند. اگر تا الان روی سئوی سایتت کاری نکردی، بهتره که از همین امروز شروع کنی. سایت‌هایی که شامل محتوای آرشیو شده غیرلینک شده به هم هستند. در این مقاله از وب 24 شما را با بهترین ابزارهای جایگزین الکسا و سایت های مشابه الکسا آشنا خواهیم کرد. همه URLها از سایت شما لیست می‌شوند، و این حاوی صفحاتی است که نمی‌توانستند توسط موتور جستجو پیدا شوند.

  • برای شروع کار شما باید انتخاب کنید که می خواهید از یک نقشه ی سایت استفاده نمایید یا می خواهید از چند نقشه به طور همزمان در سایتتان استفاده کنید.
  • اگر همه چیز درست پیش رفته باشد، شما می‌توانید اطلاعات مربوط به نقشه را در این صفحه و در بخش «Submitted Sitemaps» مشاهده کنید.
  • در ادامه نحوه ایجاد این فایل از طریق برخی از روش‌های ذکر شده را به شما آموزش می‌دهیم.
  • به هر صورت اگر می خواهید تعداد URL های بیش از تا را در نقشه ی سایت لیست کنید باید از یک نقشه ی سایت چندگانه استفاده نمایید.
  • نقشه سایت بسیار مهم است زیرا به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا اطلاعات دقیقی در مورد وب سایت شما به دست آورند.

2- مجله خبری تم مارکتتان دارای آرشیو بسیار بزرگی از مطالب باشد که یا از یکدیگر ایزوله شده باشند یا به خوبی با یکدیگر لینک نباشند. در ادامه نحوه ایجاد این فایل از طریق برخی از روش‌های ذکر شده را به شما آموزش می‌دهیم. سایر انواع نقشه سایت (RSS، mRSS، Atom 1.0 یا Text) را جستجو کنید.

روش برای بهینه سازی نقشه سایت XML

افزونه Sitemap by BestWebSoft یکی دیگر از افزونه های قوی برای تهیه سایت مپ است. با استفاده از این افزونه می‌توانید به شکلی سریع و بهینه، سایت مپ تهیه کنید و این افزونه نیز نقشه سایت را به صورت خودکار در موتورهای جست و جو ثبت می‌کند. اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، به احتمال خیلی زیاد از افزونه یوست برای سئوی خود نیز استفاده می‌کنید. خبر خوب این است که شما با استفاده از این افزونه می‌توانید به صورت خودکار، نقشه سایت یا سایت مپ را تهیه کنید.

۲. Google XML Sitemaps