نقشه سایت چیست؟ تاثیر سایت مپ در سئو خانه فناوری تهران | theme-market

ولی برای شروع اگر تا همین‌جا را به خمجله خبری تم مارکتی یاد بگیریم کفایت می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به نقشه سایت آکادمی وبسیما یک نمونه واقعی از بخش دسته‌بندی مقالات و نحوه نمایش اطلاعات به گوگل را مشاهده کنید. به عبارت دیگر استفاده از نقشه سایت تنها بر سرعت ایندکس صفحات تاثیر دارد ولی جایگاه هر صفحه براساس کیفیت محتوا، لینک‌سازی داخلی و خارجی و بسیاری فاکتورهای دیگر مشخص می‌شود. در این مقاله با مفهوم نقشه سایت و تاثیر آن بر سرعت ایندکس و مدیریت بودجه خزش آشنا شده و در ادامه روش ساخت و معرفی به گوگل را می‌آموزیم. مدیریت نقشه سایت هنر مدیریت هزینه و زمان برای خودمان و گوگل است. نقشه ی سایت رتبه بندی شما را به خودی خود بهبود نمی دهد اما کمک می کند تا موتورهای جستجو بهتر سایت شما را پیمایش کنند.

ساختار نقشه برای سایت خبری

در نهایت نقشه سایت شما باید از ادرس زیر قابل دسترسی باشد. نقشه سایت، هویت سایت شماست و باید بدانید چگونه آن را ایجاد کنید و ارتقا دهید تا بهترین نتیجه را از آن بگیرید. از همین الان شروع کنید و این موارد گفته شده را به عنوان یک تمرین سئو انجام دهید و نتایج آن را رصد کنید. هر چه سایت مپ شما کوچک‌تر باشد یعنی سرور سایت خود را کمتر دچار تنش کرده‌اید. هر چند گوگل و بینگ سایز بین 10 الی 50 مگابایت را برای سایت‌مپ قبول می‌کنند اما بهتر است سایت مپ خود را همیشه در دامنه‌ی پایین‌تر قرار دهید تا کار گوگل و سرور شما نیز راحت‌تر شود. چگونه صفحات کتگوری را سئو کنیم؟ در این مقاله از وب 24 به آموزش سئو صفحات دسته بندی پرداخته ایم.

آموزش سایت فروشگاهی

بنابراین بهتر است این گزینه را هم تیک نزنید، مگر این که از نتیجه آن مطمئن باشید. بعد از دانلود و نصب برنامه، کافی است نرم افزار را باز کنید و آدرس سایت خود را در نوار بالایی برنامه وارد نمایید و سپس بر روی دکمه Start کلیک کنید. البته موارد خاص اندکی وجود دارند که داشتن یک نقشه سایت در آن موارد واقعا سودمند است. لیستی از صفحات Excluded یا کنار گذاشته شده نمایش داده می‌شود که بیشترشان احتمالا صفحاتی هستند که عمدا لحاظ نشده‌اند.

ارتباط بیش از حد صفحات در سایت مپ ممنوع

برای درج نقشه سایت جدید کافیست لینک آن را در قسمت Add a new sitmap قرار داده و بر روی گزینه Submit کلیک کنید. در اینجا بایست اطمینان حاصل کنید گه گزینه نقشه سایت XML بر روی فعال قرار دارد. نقشه سایت لیستی از صفحات مهم سایت شما برای پایش و ایندکس می باشد، بنابراین نیاز به درج تمام آدرس های سایت در آن نیست. مشکل از اینجا شروع می شود که همزمان با حذف صفحات یا ویرایش آنها، نقشه سایت بروزرسانی نمی شود. بنابریان اگر می خواهید همزمان با هر تغییر در وب سایت نقشه سایت را بروزرسانی کنید، دیگر نقشه سایت استاتیک به کار شما نخواهد آمد. کافیست که از یکی از ابزارهای آنلاین مانند xml-sitemaps.com استفاده نمایید.

http://asusmag.ir

مشکل در فهم نقشه سایت از آنجا شروع می شود که تقریبا هر کسی در حوزه وب، نظرات ضد و نقیضی را در این مورد در وبلاگ خود یا فروم ها مطرح کرده است. از این رو به دست آوردن اطلاعات صحیح در این مورد به کار سختی بدل گشته است. وبسایت مهارت مرجع آموزش و خدمات متنوع دیجیتال مارکتینگ با هدف افزایش بازدهی کسب و کار های اینترنتی ایجاد شده است. اما وقتی که به کنسول گوگل نگاه می کنید ، 2000 صفحه میبینید . وقتی آدرس ها را بررسی می کنیم، میبینیم که صفحات استثنا، صفحاتی هستند که ما حتی نمی‌خواستیم، آن ها را به گوگل معرفی کنیم.

  • در مورد سوالت، پرتال (و سیستم‌های خوب مشابه) به شما امکان اتصال به وبمستر تولز رو میدن و خودشون سایت مپ رو براتون اضافه میکنند.
  • سایت هایی که به تازگی راه اندازی شده اند و هنوز در آنها (چه داخلی و چه خارجی) لینک سازی مناسبی صورت نگرفته است.
  • RSS/Atom Feeds به موتورهای جستجو اعلام می‌کند که وبسایت شما آپدیت شده است یا محتوایی تازه روی آن قرار گرفته است.
  • بسیاری از کاربران گمان خواهند کرد که آن صفحات و یا دسته بندی ها اصلا در سایت شما وجود ندارند.