مهم‌ترین اهداف سئو چیست و در روند بهبود سایت و کسب و کار ما چه نقشی خواهد داشت؟ | theme-market

گوگل به صورت مداوم در حال طراحی و توسعه الگوریتم های خود برای ایجاد یک ابزار هوشمند است. هرچقدر این ابزار بیشتر یاد میگیرد توانایی فریب آن برای انسان ها کمتر میشود. شاید این تعریف دقیق ترین و کاربردیترین روش برای ارائه مفهوم سئو نباشد ولی چیزی که در عمل اتفاق می افتد همین است. آیا سئو یعنی تولید محتوا؟ مسلما نه، ولی بخش مهمی از آن به محتوا مربوط میشود. از نظر من، گوگل بزرگترین بازار در سطح بین المللی برای هرنوع محصول و خدماتی میتواند باشد و مجموعه عواملی که به شما کمک میکنه تا بیشترین حضور را در این فضا داشته باشید را در اصطلاح تکنیک های سئو مینامند. تا بستر مناسب نداشته باشی و نتونی به لحاظ سرعت، پایداری و خوانایی محتوا قدرت بگیری، بهتره که وارد جنگ خارجی نشی چون برات گرون تموم میشه و در نهایت ممکنه با کلی هزینه پایان خوشی نداشته باشه.

رضایت مشتری و بازدیدکنندگان

سئو فرآیندی است که به گوگل کمک می‌کند تا سایت شما را شناسایی کرده، زمینه فعالیت شما را بفهمد و بر اساس کلمات کلیدی مرتبط مثلا همین خرید موبایل سایت شما را در صدر نتایج جستجو نشان دهد. ارجاع به منابع با کیفیت منجر به بهبود سیگنال‌های موضوعی برای وبسایت شما خواهد شد و به گوگل در تشخیص بهتر موضوع سایت کمک خواهد کرد. ارجاع به سایت‌های خارجی و دادن بک لینک به سایت‌های معتبر برای کاربران ارزش افزوده ایجاد خواهد کرد و بر اعتبار و سندیت مقاله شما نزد خوانندگان خواهد افزود.

Responsive Design چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

مثلا یک مجموعه کتاب، فیلم‌‌های چند قسمتی یا سریال‌هایی که چندین فصل دارند. پیشنهاد میکنیم برای مقاله، محصول یا خدمات خود از این نوع نشانه گذاری استفاده نکنید. اونجا یک علامت یا پرچم رو بذاریم برای همیشه ( کسب جایگاه و تثبیت اون ) ممکنه وقتی برگشتیم پایین برای همیشه به خودمون قول بدیم که دیگه کوه نریم چون سخته و همین یک دفعه بسه.

http://asusmag.ir

کارهایی مثل برگشت به نتایج، رفتن به صفحه بعدی، کلیک روی نتایج پایین‌تر به جای نتیجه اول و موارد مشابه این. سلام، جریمه شدن از سمت گوگل معمولا به خاطر تکنیکهای کلاه سیاه سئو و لینک سازی بصورت انبوه هست. با این حال اگر قصد تاسیس سایت جدید دارید، این دامنه رو ببندید و یک سایت جدید بیارید بالا و روی سئوی اون کار کنید.

۲. سئو کلاه سیاه

وجود مجله خبری تم مارکت زیادی لینک بی کیفیت از وب سایت های اسپم در بهترین حالت نادیده گرفته می شود و در بدترین حالت نیز به وب سایت شما آسیب می رساند. توسعه دهندگان موتورهای جستجو متوجه شدند که اگر بسیاری از منابع با کیفیت به یک صفحه خاص لینک داده باشند، به این معنی است که آن صفحه ارزشمند و قابل اعتماد است. یک راهکار عالی برای شروع تحقیق، استفاده از یک ابزار جستجوی کلمات کلیدی است، جای که میتوانید در آنها به طور خاص، کلمات کلیدی پرسشی را پیدا کنید. علاوه بر دلایل واضحی که برای استفاده از آن وجود دارد، استفاده از پروتکل HTTPS در سال 2014 به یک فاکتور رتبه بندی (البته نسبتا کم قدرت) تبدیل شده است. به عبارت دیگر، اگر از HTTPS استفاده نکنید، ممکن است وب سایت شما در گوگل بدتر از رقبا عمل کند. کلید داشتن یک وب سایت با لینک های داخلی خوب، داشتن عناصر با ساختار مناسب برای جا به جایی بین صفحات است.

  • سئو بین المللیترافیک ارگانیک وب سایت شما را از مناطق و زبان های مختلف بهبود می بخشد.
  • در این مواقع، بکار بردن درست و به جا‌ی Redirect ها برای جلوگیری از افت رتبه و نیز کمک به موتور‌های جستجو برای درک بهتر این تغییرات، امری حیاتی به شمار می‌رود.
  • موتور جستجوگر گوگل در زمان بررسی صفحات به وجود تگ ها اهمیت می دهد.
  • Wiki سایتی است که طراحی شده تا کاربران محتوا‌ی آن را ایجاد یا بروز رسانی کنند.