قیمت توری پرسی اصفهان خرید توری پرسی حصار بافت | foulka

از دیگر ویژگی های توری پرسی ها، ایجاد سطحی زیبا و نوین با زوایای معماری مناسب و همچنین مقاومت بالا و طول عمر مناسب می باشد. همانطور که در بالا عرض شد توری پرسی دارای تنوع بسیار بالایی از نظر زمینه های گوناگون مصرف دارد که سعی می کنیم در ذیل به تعدادی از آنها اشاره کنیم . این نوع از بافت استحکام و ثبات فوق العاده ای به ورق توری پرسی نهایی می دهد که با توجه به اینکه هیچگونه اتصال یا جوشی وجود نداردولی کاملاً ایستا و با دوام است .

توری پرسی مفتول 5 چشمه 3*3

زمان مقایسه دقت نمایید که نوع توری های پرسی که با هم مقایسه می کنید یکی باشد. مثلا قیمت توری پرسی فولادی یک کارخانه را با قیمت توری آلومینیومی کارخانه دیگر مقایسه نکنید. همچنین تمام مشخصات در دو توری که با هم مقایسه می کنید باید یکی باشند.

جنس توری پرسی

قیمت توری پرسی، مانند سایر محصولات مفتولی بر اساس عوامل مختلف، متغیر است و نمی‌توان قیمت واحدی برای آن در نظر گرفت. این نوع توری، معمولاً از جنس‌های مختلفی مانند فلز، آهن یا به صورت گالوانیزه ساخته می‌شود. از جمله صنایعی که از توری پرسی بعنوان ماده اولیه ساخت محصول استفاده میکنند میتوان به پتروشیمی، پزشکی، بسته بندی، راه سازی، ساختمان سازی، معدن، محصولات راحتی و تخت خواب ها اشاره کرد. اصلی ترین کاربرد توری یا فنس پرسی برای حصارکشی زمین (پارک، زمین بازی، مزرعه، ملک شخصی و …) و یا ساخت قفس حیوانات (پستان داران و پرندگان) میباشد.

قیمت توری پرسی اصفهان خرید توری پرسی حصار بافت | foulka

سپس، قطعه داخل وان ذوب می شود و پس از خروج از وان، در معرض واکنش با کربن و اکسیژن مفتول فولکا قرار می گیرد. در نهایت لایه ای مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی بر روی آن ایجاد می شود. دلیل نام گذاری توری ها این است که در ساخت آن ها، به جای جوشکاری از دستگاهی استفاده می شود که مفتول ها را پرس می کند. اندازه و ابعاد توری نیز تاثیر مستقیمی روی وزن این محصول و در نهایت قیمت آن دارد. جهت ارتباط با کارشناسان فروش و مشاوره فرم زیر را تکمیل نمایید.کارشناسان ما در سریع ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. در این مرحله، تمامی توری‌ها به اندازه‌ی صحیح برش داده و شبکه شده و در یکدیگر جوش داده می‌شوند تا شکل نهایی توری پرسی شکل گیرد.

  • این توری ها از در هم تابیدن  مفتول سیاه و یا مفتول گالوانیزه میلی‌متر ساخته می‌شود.
  • بافت مفتول ها به یکدیگر در نهایت سبب استحکام و ثبات زیاد توری های فلزی و در عین حال انعطاف پذیری آن ها می شود.
  • این مفتول می‌تواند مفتول سیاه، مفتول گالوانیزه یا مفتول مسوار باشد که توسط دستگاه، این رشته موج‌دار به هم بافته می‌شوند و ساختار یکپارچه و محکمی را به خود می‌گیرند.
  • هم چنین هر یک از این دستگاه های ساخت توری پرسی، در واحد دقیقه، می توانند طول مشخصی را تولید کنند.
  • این توری‌ها که از محصولات مفتولی به شمار می‌آیند، به علت حالت تار و پود مفتول در آن‌ها، علاوه بر انعطاف‌پذیری، استحکام بالایی دارند.
بر حسب کاربرد اطلاعات فنی مورد مظرتان را جستجو کرده و طبق آنها جنس توری، طول چشمه، عرض و طول آن و نوع بافتش را مشخص کنید. با مشخص شدن نوع توری پرسی خود به راحتی می توانید قیمت آن را از جاهای مختلف استعلام کرده و با هم مقایسه کنید. جنس و طرح و عرض توری پرسی علاوه بر تاثیر گذار بودن در قیمت در وزن آن هم تاثیرگذار هستند.