فروشگاه ساز ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان کمتر از 5 دقیقه سی فایو | theme-market

شما با انتخاب روش‌های درست بازاریابی اینترنتی، می‌توانید برای مخاطبان هدف خود تبلیغات انجام دهید که همین موضوع نیز یکی دیگر از دلایل کاهش هزینه‌های تبلیغات با داشتن سایت فروشگاهی، می‌باشد. با این قابلیت شما هم در طراحی سایت فروشگاهیتون راحت هستید و هم به مدیریت اینستاگرامتون میرسید. سایت فروشگاهی گلدن شاپ، سایتی عالی برای راه‌اندازی سایت حرفه‌ای فروشگاهی با کیفیت بالا، ظاهر زیبا و امکانات مناسب می‌باشد که برای فروش انواع طلا و جواهرات، مناسب است. همچنین امکان فروش اکسسوری‌ها و سایر محصولات هم در سایت گلدن شاپ وجود دارد. در صورتیکه شما هم به دنبال سایتی هستید تا بتوانید در زمینه کسب و کار فروشگاهی لوازم یدکی خودرو فعالیت نمایید این سایت می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در این سایت از صفحه ساز المنتور استفاده شده است و با استفاده از این افزونه می‌توانید صفحات دلخواه خود را ایجاد کنید و یا به ویرایش صفحات قبلی بپردازید.

پکیج طراحی سایت آرایشگاهی

گرافیک و امکانات سایت دقیقا مطابق با میل شما خواهد بود و تمامی موارد و اصول سئو در آن رعایت خواهد شد. ولی با توجه به اینکه هزینه‌ی طراحی اختصاصی بالا است، برای اینکه بتوانیم به اقشار مختلف جامعه کمک نماییم ، سایت های آماده را فراهم نموده ایم. قطعا مطالبی در این رابطه به گوشتان خورده است که سایت های آماده به دردتان نمی‌خورد و تکراری هستند. همان طور که می‌دانید بسیاری از کسب و کارها دارای نماد و برند هستند.

http://asusmag.ir

به تمام صفحاتی که کسب رتبه در گوگل توسط آن صفحات برای شما مطلوب است محتوای بدنه اضافه کنید. معمولا مهمترین صفحات در سایت‌های فروشگاهی صفحه اصلی سایت، صفحات دسته بندی، صفحات زیر دسته بندی و مهم‌ترین محصولات سایت هستند. پس از تکمیل محتوای بدنه این صفحات می‌توانید به سایر محصولات و بخش‌های سایت نیز محتوا اضافه کنید.

جلسه سوم: نکات و معرفی هاست حرفه‌ای برای سایت فروشگاهی

پیش از آغاز طراحی ظاهر سایت، از مشتری خواسته خواهد شد تا سایتهایی را که از نظر ظاهر و ترکیب رنگ می‌پسندد را معرفی نماید. همچنین در صورتی که محصولی با تعویض رنگ یا اندازه، تغییر قیمت نیز پیدا می کند باید این موضوع به اطلاع کاربر برسد و بصورت آنلاین با تغییر هریک از ویژگی ها قیمت جدید برای وی نمایش داده شود. یکی دیگر از قسمت‌هایی که شما باید در نظر داشته باشید، بخش تجزیه و تحلیل می‌باشد.

برای درک اهمیت این موضوع، کافی است بدانید که از 2017 به بعد، مرورگر کروم در نوار آدرس مجله خبری تم مارکت‌هایی که از https استفاده نمی‌کنند، یک پیغام هشدار نمایش می‌دهد که اعلام می‌کند این سایت از امنیت کافی برخوردار نیست. عنوان صفحات را به نحوی انتخاب کنید که شامل کلمات کلیدی مهم باشد اما در این زمینه وسواس به خرج ندهید. از فیلترهای فانتزی استفاده نکنید و تصاویر واقعی محصول را به کاربر نمایش دهید. در صورتی که کاربر سایت شما ایرانی است بهتر است آیکون شبکه‌های اجتماعی‌ای را نمایش دهید که ایرانیان فعالیت بیشتری در آنجا دارند، مانند اینستاگرام. برای درک بهتر این موضوع بهتر است به ساختار سایت در تصویر زیر توجه کنید.

  • در جلسات مشاوره طراحی سایت این نکات باید مورد توجه قرار بگیرد.
  • شاید در ابتدا انتظارات و نیازمندی زیادی از سایت خود نداشته باشید اما زمانی که در کسب و کار خود پیشرفت کنید به مرور به امکانات و نیازمندی های بیشتر و جدیدتری احتیاج پیدا خواهید کرد.
  • فرض کنیم سایت شما صفحه دارد که همگی در دسترس موتورهای جستجو هستند.
  • زرین پال، پی فا، زیبال، نکست‌پی چند نمونه از معروف‌ترین و معتبر‌ترین درگاه‌های پرداخت می‌باشند.