فروشگاه ساز ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان کمتر از 5 دقیقه سی فایو | theme-market

یعنی مجله خبری تم مارکت مورد عرضه خود را بهتر از دیگر رقبا بشناسند، بتوانند انواع نیازها و سوالات مردم را بهتر پیش بینی کنند و پوشش اطلاعاتی و معرفی کاملتری از محصول به دست دهند. به صورت اتوماتیک به علت محتوای کاملتر گوگل چنین سایتی را صدر نشین نتایج خواهد کرد و به دنبال آن بازدید موثر و خرید از سایت شکل خواهد گرفت. همپای خریدهای مکرر جریان پیوسته پول وارد فروشگاه اینترنتی خواهد شد تا بتواند لجستیک، انبار، بسته بندی، ارسال و سی آر ام و خدمات پس از فروش خود را نظام دهد و ساماندهی کند. در اینگونه موارد خرید به روش معمول که نماینده فروش بخواهد مانند مشتریان عادی خرده فروشی، در وب سایت فروشگاهی بگردد و یکی یکی کالاها را به سبد خرید خود اضافه کند حوصله سر بر و زمان گیر و غیر کاربردی است. منظور ما ازخرید سایت اماده،طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رایگان یا سیستم های مدیریت محتوای معمولی نیست؛ منظور پرتالی است که قبلا تیمی آن را توسعه داده و ماژول هایی برای آن نوشته است و مرتب آن را بروز رسانی می‌کند.

بله این امکان توی محصول طراحی فروشگاه اینترنتی ما موجود هستش میتونید از طریق این لینک بهش دسترسی داشته باشید. یکی از سوال های مهم برای توسعه ی کسب کار بخصوص اینترنتی این است که برای فروشگاه خود سایت بزنیم و یا اپلیکیشن سفارش دهیم. شاید بهترین جواب این باشد که اگر بودجه ی لازم را دارید هم سایت و هم اپلیکیشن را در کنار هم داشته باشید تا مشتریان هر دو کانال را دریافت کنید. با سلام و عرض ادب بله وبسایت های فروشگاهی با استفاده از سیستم وردپرس و زبان برنامه نویسی PHP و دیتابیس Mysql طراحی و ارائه شده اند.

http://asusmag.ir

در این دوره قرار نیست با مباحث پیچیده کدنویسی درگیر شویم، فقط کافیست مباحثی که گفته و اجرا می‌شود را خودتان هم تکرار و تمرین کنید تا کامل فرا بگیرید. هر چقدر طراحی سایت شما پیچیده‌تر باشد و به امکانات بیشتری نیاز داشته باشد قیمت طراحی آن بیشتر است. این امکانات می‌تواند مواردی همچون، پنل اختصاصی کاربران، برنامه اطلاع رسانی از طریق پیامک و ایمیل یا درگاه‌های پرداخت متنوع باشد.

چرا طراحی سایت فروشگاهی اهمیت دارد؟

چه برای یک کسب و کار کوچک و چه برای کسب وکار بزرگتر راه اندازی سایت فروشگاهی یکی از مهم ترین فعالیت ها برای فروش آنلاین می باشد. واکنشگرا یا ریسپانسیو بودن سایت نیز یکی از امکانات و قابلیت‌های فنی سایت فروشگاهی است که ارتباط مستقیمی با میزان بازدید از سایت شما دارد. سرعت بالا یکی از مهم‌ترین امکانات سایت فروشگاهی است که تاثیر بسزایی بر میزان بازدیدکنندگان از سایت و حجم فروش آن خواهد داشت. مدت زمان بارگذاری کامل سایت در حالت ایده آل بین 3 الی 5 ثانیه است؛ یعنی مدت زمان بارگذاری کامل سایت پس از ورود کاربر به آن نباید بیش از 5 ثانیه باشد. تحقیقات نشان می‌دهند که حدود 50 درصد از خریداران به دلیل پایین بودن سرعت بارگذاری یک وب سایت از بازدید و خرید از آن صرف نظر می‌کنند. بنابراین به منظور کاهش نرخ پرش کاربران و بهبود تجربه کاربری مشتریان باید توجه ویژه‌ای به سرعت سایت خود داشته باشید.

  • همچنین یکی از مهمترین جنبه های محبوبیت موتورهای جستجو، طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن سایت های اینترنتی است.
  • در این بخش برخی نکات ضروری و مهم سئو محتوایی که در سایت‌های فروش آنلاین باید به آن‌ها توجه شود ارائه شده است.
  • داشتن ظاهر زیبا، کاربری آسان، امکان ویرایش ساده و طراحی بر اساس اصول سئو، تنها برخی از مزایای سایت فروشگاهی رویال مارکت هستند.
  • با وجود این دلایل به ضرورت طراحی سایت فروشگاهی و فروش آنلاین پی می بریم.
سلام روزتون بخیر خواستم از تون تشکر کنم از همه ای خدماتتون وسایت های خوبتون .. بله در بازه‌های زمانی مشخص گزارش از انجام کار برای مشتری ارسال خواهد شد. محصولاتی مانند لباس یا کفش معمولا در سایز‌ها و رنگ‌های مختلفی موجودند.

سئو سایت