فایل robots txt چیست؟ آموزش ساخت و استفاده در سئو | theme-market

افزونه رنک مث هم که به تازگی به یکی از رقبای جدی پلاگین یواست تبدیل شده، برای ویرایش مستقیم فایل robots.txt بخشی را در نظر گرفته است. در این قسمت شما می‌توانید دو فایل اصلی و مهم robots.txt و htaccess. با اینحال در سیستم مدیریت محتوا وردپرس به لطف پلاگین‌های مختلف که برای آن طراحی شده است، کار حتی از این هم راحت‌تر است.

http://asusmag.ir

به این ترتیب علارقم اینکه شما صراحتا در مجله خبری تم مارکت ربات خود از گوگل خواسته‌اید که این صفحات را بررسی و ایندکس نکند، اما باز هم مشاهده می‌کنید که این صفحات در نتایج گوگل ظاهر می‌شوند. چرا که ممکن است بتوانیم از طریق دیگری به خواسته‌ای که به دنبال آن هستیم برسیم و از روش‌های دیگری برای پنهان کردن صفحات سایتمان در نتایج موتورهای جستجو استفاده کنیم. همانطور که تا اینجا متوجه شدید، برای حذف کامل یک فایل خاص مانند فایل‌های PDF یا تصاویر از نتایج گوگل، می‌توان به کمک محدودیت‌های فایل robot اینکار را به صورت کامل انجام داد.

آموزش طراحی سایت

شما در این دستورات به ربات‌های موتورهای جست‌وجو می‌گویید کدام صفحات را crawl و ایندکس کنند و به کدام صفحات اصلا کاری نداشته باشند و آن صفحات را ذخیره و ایندکس نکنند. نداشتن یک فایل ربات، بهتر از داشتن یک فایل ربات خراب است چون می‌تواند آسیب شدیدی به سئو سایت‌تان بزند و رتبه‌ی شما را در صفحه نتایج گوگل پایین بیاورد. در صورتی که با داشتن یک فایل ربات سالم و خوب و قرار دادن آن در سایت می‌توانید به بهبود رتبه سایت خود بسیار کمک کنید.

همه چیز درباره ی سرعت صفحه

کار ما، خودکارسازی، رباتیک کردن و بهینه‌سازی کلیه امور کامپیوتری است که توسط نیروی انسانی بر روی کامپیوتر قابل انجام باشد. ما برای شرکت ها و مراجعی که امنیت اطلاعات، برایشان بسیار حائز اهمیت است تضمین می کنیم که برنامه نویسی رباتیک هیچ نوع اطلاعاتی را از طریق اینترنت رد و بدل نمی کند زیرا اصلا دسترسی به اینترنت ندارد. این ربات نیز همانند ربات افزایش ورودی گوگل، قابلیت تعویض IP و User-Agent را دارا بوده و ویژگی های خاص برای کاهش درصد خروج نیز در آن لحاظ شده است. علاوه بر بحث قیمت که من مطمئنم ربات سئوی ما در این رقابت پیروز هست، ربات ما دو مزیت عمده هم داره که خیلی سخت بتونید تو سایر روشهایی که گفتیم این مزیت رو پیدا بکنید. الان خدمت شما این دو مزیت رو عرض میکنم تا خودتون ملاحظه کنید.

  • بعد از زدن دکمه submit پنجره‌ای باز می‌شود که از شما می‌خواهد فایل جدید ویرایش شده را دانلود کرده و به جای فایل قبلی در سرور میزبان وبسایت جایگزین کنید.
  • با این حال، تگ noindex از نشان دادن محتوا در صفحات دیگر نیز جلوگیری می‌کند.
  • برای Google، مدیران می‌توانند فرکانس خزیدن را برای وب‌سایت خود در کنسول جستجوی Google تغییر دهند.
  • در غیر این صورت به پوشه public_html در هاست خود بروید و یک فایل متنی با نام robots.txt ایجاد کنید و محتوای آن را مطابق با نیازهای خود و مطالب ارائه شده در این مقاله اصلاح کنید.
  • از آنجایی که هر یک از موتورهای جستجو مدت زمان محدودی برای خزیدن در یک وب سایت را دارند، شما باید سعی کنید که این زمان را صرف صفحاتی کنید که نیاز دارید تا در لیست موتورهای جستجو نمایش داده شوند.
  • این قابلیت در موتورهای جستجویی مانند گوگل، بینگ، یاهو و Ask پشتیبانی می شود.

برخی از بدافزارها مانند ربات‌های مخرب txt را نادیده می‌گیرند. این بدافزار به شدت به دنبال ایمیل‌های سایت شما هستند تا ارسال تعدادی زیادی هرزنامه و اسپم را آغاز کنند. گوگل آنالیتیکس و گوگل کنسولکه قوی ترین الگوریتم های ضد ربات را دارندبازدیدهای ربات ارتقاء سئو ما را به عنوان بازدیدهای یک انسان واقعی ثبت میکنند!

طراحی سایت خبری