غذای تر سگ پت شاپ اینترنتی پت آباد فروش غذا و لوازم حیوانات | پت شاپ لند

غذای تر سگ پت شاپ اینترنتی پت آباد فروش غذا و لوازم حیوانات | پت شاپ لند

برند تجاری شسیر Schesir که یک برند ایتالیایی تولید کننده محصولات مورد نیاز حیوانات خانگی از جمله سگ می باشد. این برند اولین برندی می باشد که از محصولات صد در صد طبیعی که مواد اولیه و خام آن با همان کیفیت که مورد استفاده انسان قرار می گیرد استفاده می کند. این شرکت در تمامی استان های کشور و حتی در جزایر کیش و قشم نمایندگی فروش دارد و بهترین و سازگارترین محصولات حیوانات خانگی از جمله سگ با توجه به شرایط آب و هوایی ایران را عرضه می کند. معمولا توله سگ ها تا 3 الی 4 هفتگی از شیر مادر تغذیه می کنند که این برای حفظ سلامت آن ها بسیار مفید می باشد.

غذای خشک سگ سلبن مدل Small Adult وزن 2 کیلوگرم

غذای سگ بالغ رفلکس پلاس با طعم ماهی قزل آلا مخصوص تمامی سگهای نژاد متوسط و بزرگ می باشد. یادتان باشد که غذای مناسب سگ‌تان، باید طبق برنامه‌ای تعیین شود که دامپزشک آن را تأیید می‌کند. در مصرف کلیه موارد فوق نیز حتماً نظر دامپزشک را در اولویت قرار دهید.

غذای خشک سگ رویال کنین مدل Gastrointestinal وزن 2 کیلوگرم

این غذاها به نسبت غذاهای خانگی و حتی غذاهای خشک گران‌تر هستند و استفاده مداوم آن‌ها از نظر اقتصادی چندان به صرفه نیست. غذای هایپو آلرژنیک رویال کنین برای سگ های مبتلا به آلرژی یا مشکلات گوارشی (عدم تحمل مواد غذایی) است. این غذا برای سگ های دارای آلرژی غذایی ، عدم تحمل غذایی، بیماری التهابی روده ، اسهال مزمن ، رشد باکتری و نارسایی پانکراس مناسب است. توجه به نکات فوق سبب می‌شود تا شما بتوانید نهایت دقت را در تغذیه سگ‌تان به خرج داده و سلامت تغذیه‌ای آن را فراهم کنید. سگ‌های خانگی بسیار حساس‌ هستند و نیاز به مراقبت و توجه ویژه والدین دارند. همچنین دقت داشته باشید که در کنار تمامی این موارد تغذیه‌ای، بتوانید موارد لوازم دیگر نگهداری مانند ظرف ادرار سگ و یا ظرف آب سگ را حتما برای او تهیه نمایید.

“>اکثر صاحبان سگ با انواع و اقسام سوال‌های متفاوت درباره رابطه غذای سگ و آدرس پت شاپ شهر قدس سلامتش روبه‌رو می‌شن. ما سعی کردیم چندتا از مهم‌ترین سوالات رو به همراه جوابشون براتون بیاریم تا گذر از این مسیر براتون راحت‌تر بشه. این مورد بعضی وقت‌ها در انواع نژادها مشترکه و گاهی اوقات هم نه، دقیقاً مثل ما آدم‌ها که هر کدوم ممکنه حساسیت غذایی خاصی داشته باشیم. در مطلب غذاهای ممنوعه برای سگ لیست ۲۰ ماده غذایی خطرناک و سمی برای سگ‌ها رو بهتون معرفی کردیم که خیلی‌هاشون رو ما هر روز می‌خوریم و مصرف می‌کنیم؛ اما برای سگ‌ها بسیار خطرناک هستن. شاید براتون عجیب باشه که بدونید خیلی از مواد غذایی که تو هر خونه‌ای پیدا می‌شن برای سگ‌ها خطرناک و سمی و مضر هستن. به همین دلیل به عنوان صاحب سگ باید این غذاها رو بشناسیم و اونا رو از دسترس سگمون دور نگه داریم.

  • این تفاوت بزرگ بر ماندگاری مواد غذایی تأثیر می گذارد زیرا غذای خشک را می توان به طور قابل توجهی طولانی تر از غذای مرطوب نگه داشت که در مقایسه زودتر فاسد می شود.
  • همانطور که اشاره شد یکسری استانداردها برای تولید غذای سگ ها وجود دارد که باید تمامی آنها رعایت شود چنانچه این استانداردها را نداشته باشد از خرید آن اجتناب کنید.
  • این کتنسرو ها از گوشت مرغ و گوشت قرمز به همراه سبزیجات تهیه شده است.
  • این غذا مناسب سگ های نژاد کوچکی است که کمتر از ده ماه سن و کمتر از 4 کیلوگرم وزن دارند.
  • غذای سگ بالغ نژاد کوچک شامل ال کارنتین (تقویت ماهیچه قلب) ، پروبیوتیک ها و اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 ضروری از منابع حیوانی و گیاهی است.