طراحی وب سایت فروشگاهی رایگان شرکت دارکوب | theme-market

بنابراین شما می‌توانید بدون هیچگونه نگرانی سایت خود را ویرایش نموده و اطلاعات موردنظر خود را در آن درج نمایید. سایت فروشگاهی با وردپرس را هم میتوانید رایگان و هم با صرف هزینه انجام دهید. برای انجام رایگان طراحی سایت وردپرس باید آموزش ببینید که این فرایند میتواند زمانبر باشد. اما برای طراحی سایت فروشگاهی وردپرس توسط شرکت ها هزینه و قیمتی دارد که باید مطابق فاکتور شرکت های طراحی سایت با وردپرس پرداخت نمایید. اما سایت فروشگاه اینترنتی وردپرس مشکلاتی دارد که باید بدانید. ما در مقاله “” بطور مفصل به تفاوت میان سایت فروشگاه اینترنتی وردپرس و طراحی سایت اختصاصی پرداخته ایم.

مهم ترین ویژگی های یک سایت فروشگاهی موفق

افزودن پلاگینسپس در نوار جستجو عبارت Woocommerce تایپ کنید و بعد از آن پلاگین ووکامرس را مشاهده می‌کنید؛ همان طور که از تصویر زیر نیز مشخص است؛ افزونه ووکامرس در حال حاضر بیش از 5 میلیون نصب فعال دارد و آخرین بروزرسانی آن نیز، 3 روز پیش بوده است. در فیلتر پیشرفته، محصولات با مشخصات فنی و ظاهری برای جستجوی دقیق تر در سایت فیلتر می شوند. می‌خواهید سایت شما هم بتواند در کلیدواژه‌های گوناگون مانند دیجی کالا در صدر نتایج گوگل ظاهر شود… می‌توانید نظم و دیسیپلین ما را، درمراحل طراحی وب، تدوین شده و استاندارد ببینید. می‌توانیدپکیج‌های پشتیبانیوپکیج‌های هاسترا با لیستقیمت شفافببینید.

کار با فروشگاه ساز آسان است؟

در این فاز، نام کاربری و کلمه رمز پنل مدیریت برای مشتری ایمیل می‌گردد. بهمراه این اطلاعات، آموزش نحوه افزودن محصولات و دسته‌بندی‌ها برای وی فرستاده شده، تا با بهره‌گیری از آن، اطلاعات اولیه محصولات خود را در سایت وارد نماید. هرچه جابجایی کاربر در سایت راحت تر انجام شود و بیننده بتواند ساده تر مسیر خود را برای رسیدن به کالا یا موضوع مورد نظرش پیدا کند احساس رضایت بیشتری نیز نسبت به فروشگاه آنلاین پیدا کرده و راحت تر اقدام به خرید خواهد نمود. این امکان نه تنها برای سایت‌های فروشگاهی بلکه در سایر سایت‌های طراحی شده همچون طراحی سایت خبری و طراحی سایت شخصی نیز در نظر گرفته شده است.

http://asusmag.ir

اولین قدم برای اضافه کردن درگاه پرداخت به وب‌سایت، ثبت‌نام در سایت اینماد به آدرس enamad.ir می‌باشد. شما با ثبت نام در اینماد قادر خواهید بود یک نماد اعتماد الکترونیکی برای کسب‌و‌کار اینترنتی خودتان بگیرید. برای افزودن یک حساب بانکی در این قسمت، تنها کافیست بر روی دکمه “افزودن حساب” کلیک کنید.

پشتیبانی آنلاین

برای درک اهمیت این موضوع، کافی است بدانید که از 2017 به بعد، مرورگر کروم در نوار آدرس مجله خبری تم مارکت‌هایی که از https استفاده نمی‌کنند، یک پیغام هشدار نمایش می‌دهد که اعلام می‌کند این سایت از امنیت کافی برخوردار نیست. عنوان صفحات را به نحوی انتخاب کنید که شامل کلمات کلیدی مهم باشد اما در این زمینه وسواس به خرج ندهید. از فیلترهای فانتزی استفاده نکنید و تصاویر واقعی محصول را به کاربر نمایش دهید. در صورتی که کاربر سایت شما ایرانی است بهتر است آیکون شبکه‌های اجتماعی‌ای را نمایش دهید که ایرانیان فعالیت بیشتری در آنجا دارند، مانند اینستاگرام. برای درک بهتر این موضوع بهتر است به ساختار سایت در تصویر زیر توجه کنید.

  • حقیقت این است که پلتفرم اینستاگرام به قدری جذاب است که با وجود همچین شبکه اجتماعی قدرتمندی، انتخاب اکثریت مردم برای خرید و فروش آنلاین، فضای اینستاگرام است.
  • از این سایت می‌توانید برای فروش فایل‌های مجازی و دانلودی خود استفاده نمایید.
  • با توجه به میزان سرچ بالای کاربران در گوگل و محبوبیت این موتور جستجو، با داشتن رتبه ی خوب در گوگل می توانید مشتریان زیادی را دریافت کنید و فروش بالایی داشته باشید.
  • تماس تلفنی در بخش‌های مختلف کسب کار خود را در آن تعریف نمایید و با کاربران و مشتریان خود در تماس باشید.
  • اما این اتفاقی است که در اکوسیستم های اپن سورس با میلیون ها وب سایت و چند ده هزار برنامه نویس مشارکت کننده رخ می دهد.
  • سلام دوست عزیز وجود مشتریانی مثل شما باعث افتخار و دلگرمی ماست.