طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاهی هیرکانا | theme-market

استفاده از نام با معنا برای فایلهای بارگذاری شده یک نکته مهم در سئو تصاویر است. مثلا به جای IMG01254.jpg از تیشرت-قرمز-سایر-لارج.jpg استفاده کنید. شمارنده‌های تعداد انتشار صفحه در شبکه‌های اجتماعی را نمایش ندهید.

  • که در این دوره ما شما را با قابلیت‌ها و کاربردهای اساسی این افزونه آشنا خواهیم کرد.
  • تازه با وب رمز آشنا شدید؟ می توانید با کلیک بر روی لینک زیر وارد صفحه ثبت نام شوید.
  • Sellfree.ir امکانات متنوعی دارد، اما به طور کلی این سایت امکان ساخت فروشگاه اینترنتی و درج انواع آگهی های را فراهم می کند.
به این صورت که با کلمه ای مشخص مناسب خرید محصولات در گوگل رتبه ی مناسبی دریافت می کنید و مشتریان از همین راه می توانند سایت شما را پیدا کنند. البته همانطور که مهم است که فروشنده فروشگاه حضوری شما خوش برخورد و با ظاهر آراسته باشد، طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی شما و ظاهر و امکانات آن نیز بسیار اهمیت دارد و در جذب مشتری تاثیر زیادی دارد. این همان نکته ای است که ما در محصول طراحی سایت فروشگاهی تابان شهر به آن توجه کرده ایم. با توجه به فراهم شدن بستر استفاده از پرداخت اینترنتی و از سوی دیگر مشکلاتی مانند ترافیک، ازدحام جمعیت و نداشتن وقت کافی برای خرید حضوری، این روزها تمایل افراد برای خرید کالا به صورت اینترنتی رو به افزایش است.

http://asusmag.irحتما برای شما نیز این اتفاق پیش آمده و مجبور شده اید یک روز دیگر هم برای پیدا کردن مجله خبری تم مارکتی موردنظرتان وقت بگذارید. اما در خرید اینترنتی با یک نگاه خیلی سریع متوجه موجودی محصولات فروشگاه ها میشوید و اگر محصول مورد نظر در سایت فروشگاهی موجود نبود به سایتی دیگر مراجعه میکنید. تازه دیگر ساعات زیادی از روزتان در ترافیک سنگین شهری تلف نخواهد شد. یک خرید اینترنتی برای هر دو طرف سودمند است، هم خریدار و هم فروشنده. از این رو بسیاری از کسب و کار ها رو به فروش آنلاین آورده اند و از روش های مختلف از جمله استفاده از شبکه های اجتماعی، طراحی فروشگاه اینترنتی و یا ساخت اپلیکیشن موبایل به صورت آنلاین خرید و فروش میکنند.

قابلیت های بهینه سازی سطح ۲

طراحی سایت فروشگاهی فقط مختص به فعالیت های مرتبط با فروش کالا نیست بلکه برای موارد دیگری مانند رستوران ها و کافه ها هم می توان از “وب سایت فروشگاهی” استفاده کرد. اگر شما صاحب یک رستوران یا یک کافه باشید، با طراحی سایت فروشگاهی می توانید در صفحه سایت خود، غذا ها و نوشیدنی های خودتان را قرار بدهید تا مخاطبان بتوانند از طریق سایت آن ها را سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند. طراحی سایت فروشگاهی مانند افتتاح یک شعبه جدید برای فروشگاه شماست.

فروشگاه ساز آنلاین، شروعی قدرتمند برای فروش بیشتر

به جای اینکه سایت شما تنها توسط یک سرویس دهنده میزبانی شود، محتوای موجود در سایتتان در شبکه‌ای از سرورهای گوناگون در مکان‌های مختلف جهان قرار می‌گیرد. به این ترتیبت، وقتی کاربری قصد بازدید از سایتتان را داشته باشد، می‌تواند به نزدیک‌ترین سرور موجود متصل شود. علاوه بر تاثیراتی که استفاده از ویدیو در افزایش نرخ تبدیل دارد، استفاده از ویدیو می‌تواند به شما در بهبود رتبه در نتایج جستجو کمک کند. ویدیوها به شما کمک می‌کند تا زمان بازدید کاربر افزایش یابد. همچنین ویدیو به شما کمک می‌کند تا خود را از رقبایتان متمایز کنید. انتخاب درست متن جایگزین تصاویر یکی از عوامل مهم در سئو سایت است.

قالب فروشگاهی فانا