طراحی سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی : داده‌ورزان | theme-market

بله، هر مشکلی که در مجله خبری تم مارکت ایجاد شود، کارشناسان سی فایو همه روزه پاسخگوی سوالات و مشکلات شما خواهند بود. یک پنل پیامک به سایت خود متصل کنید و مشتریان‌تان را با ارسال پیامک خوشحال کنید. کاربران‌تان می‌توانند مطالب سایت شما را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

  • می‌خواهید سایت شما هم بتواند در کلیدواژه‌های گوناگون مانند دیجی کالا در صدر نتایج گوگل ظاهر شود…
  • همچنین در صورتی که محصولی با تعویض رنگ یا اندازه، تغییر قیمت نیز پیدا می کند باید این موضوع به اطلاع کاربر برسد و بصورت آنلاین با تغییر هریک از ویژگی ها قیمت جدید برای وی نمایش داده شود.
  • شاید تصور کنید که طراحی سایت فروشگاهی ارزان به درد بخور نیست و شاید بسیاری از امکانات مد نظر شما در این نوع سایت‌ها وجود نداشته باشد.
  • طبیعتا هرچه امکانات سایت بیشتر باشد، طراحی زمان بر تری دارد و در نتیجه قیمت نهایی بالاتری دارد.
در این صورت به قدری هزینه طراحی و راه اندازی سایت فروشگاهی کم هزینه خواهد بود که بتوان صفت رایگان را به آن نسبت داد. طراحی سایت فروشگاهی کار راحتی نیست از این رو پیشنهاد میکنیم حتما طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید. طراحی یک سایت فروشگاهی اینترنتی با تجربه کاربری مناسب، ظاهر زیبا، دسته بندی مناسب، ساختار اصولی و … نیازمند یک تیم طراحی سایت حرفه ای است که تجربه چنین کاری را داشته باشد. مهم ترین هدفی که در طراحی سایت فروشگاهی باید دنبال شود دسترسی آسان تر و سریع تر مدیر فروشگاه و کاربران است، به نحوی که کابران به آسان ترین روش ممکن خرید خود را انجام دهند و مدیر فروشگاه نیز بتواند به آسانی مشتریان و سفارش های خود را مدیریت کند. با سئو فروشگاه اینترنتی و تولید محتوا شما می توانید مشتریان خود را با پایین ترین هزینه ممکن جذب کنید، این لطفی است که امروزه نیاز است که ما از آن استفاده کنیم و هر چقدر دیر تر به سمت طراحی سایت فروشگاهی و سئو آن حرکت کنیم از رقیبان خود عقب میمانیم. افراد زیادی در ابتدای کار قصد دارند هزینه های سنگینی را برای راه اندازی وب سایت فروشگاهی خود به صورت کد نویسی اختصاصی بپردازند، اما باید توجه داشته باشید ما نیازی نداریم چیزی که از قبل وجود دارد را مجدد بسازیم.

http://asusmag.irنشانه‌ای نمادین که با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت فروشگاه های اینترنتی به مدت یک سال از زمان صدور اعتبار دارد و بانک مرکزی گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی از بانک را منوط با داشتن نماد اعتماد الکترونیک کرده است. بله، تیم طراحی و توسعه وب‌رمز امکان خرید محصول توسط مشتریان را فراهم می‌کند، پس از دریافت اینماد و درگاه بانکی می‌توانید پرداخت آنلاین را فعال کنید یا از درگاه‌های واسط در سایت استفاده کنید. افزایش بازدید سایتوب‌رمز با نزدیک ۲۰ سال سابقه ارائه خدمات وب، تبلیغات گوگل ادز و خدمات سئو را به طور حرفه‌ای به عنوان راهکاری مناسب جهت افزایش بازدید سایت و رونق کسب و کارهای اینترنتی ارائه می‌دهد.

هوشمند در رتبه بندی موتور های جستجوگر نیز مهم است و باعث ارتقای بازدیدها و بهتر شدن رتبه سایت می گردد. نیمی از کاربران از گوشی همراه یا تبلت خود برای وبگردی استفاده می کنند. خود به مشتریان باید تلاش کنند طبق استاندارد گوگل رتبه سایت خود را بالا ببرند. میانگین درآمد فروشگاه‌هایی که با پرتال راه‌اندازی شدند بیش از ۱۰۰ میلیون تومان است. میانگین درآمد فروشگاه‌های الکترونیک که با پرتال راه‌اندازی شدند بیش از یک میلیارد تومان است.

سوالات متداول طراحی سایت فروشگاهی

در این بخش سایت فروشگاهی شما راه اندازی شده و طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی شما توسط هیرکانا به اتمام رسده. از این به بعد برای وب سایت خود باید برنامه ریزی کرده و محتویات سایت فروشگاهی خود را مطابق پیچ اینستاگرامی خود ( درصورتی که پیج اینستاگرامی فعال دارید) بروز نگاه دارید. در صورتی که هیچ برنامه ای برای وب سایت خود ندارید حتما در زمان مشاوره راه اندازی وب سایت فروشگاه اینترنتی خود بهتر است در زمینه استراتژی دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت فروشگاهی نیز صحبت کنید. شرکت هیرکانا در این دو بخش هم شانه به شانه از زمان طراحی، ساخت و زدن سایت و تا پشتیبانی همراه مشتریان خود بوده و از هیچ راهنمایی دریغ نخواهد کرد. چرا که کسب کار شما را مال خود دانسته و قطعا موفقیت شما در باعث موفقیت و خوشحالی ما خواهد بود. شما در مقاله 10 فروشگاه اینترنتی برتر گرگان، 3تا از فروشگاه برتر پوشاک گرگان را میبینید که طراحی و ساخت وب سایت فروشگاهی لباس انها با شرکت هیرکانا بوده.

روش کار با پلتفرم فروشگاه در sellfree