طراحی سایت فروشگاهی طراحی وب سایت فروشگاه آنلاین آوینا پرداز | theme-market

مجله خبری تم مارکت سایت فروشگاه آنلاین برای بسیاری از افرادی که دنبال رونق کسب و کار خود هستند یکی از اهداف ضروری و لازم حساب می‌شود. بسیاری از سایت‌های فروشگاه آنلاین قیمت کالا های خود را بسیار کمتر و ارزانتر از فروشگاه های کوچک و مغازه‌ها تعیین می‌کنند. یکی از این دلایل این است که کاربران از اینترنت برای پیدا کردن کالاهای ارزانتر استفاده می‌کنند و بسیاری از صاحبان چنین فروشگاه های آنلاینی این مطلب برای پیشرفت در کسب و کار خود استفاده می‌کنند. با توجه مطالب مطرح شده نتیجه می‌گیریم که برای راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی باید به نکات مهمی توجه کنیم که ممکن است در پیشرفت کسب و کار ما نتیجه بسیار مطلوبی داشته باشد. شرکت ایران سایت با سابقه فعالیت 14 ساله در زمینه طراحی سایت فروشگاهی با تیمی حرفه ای می‌تواند بهترین گزینه برای انجام این کار باشد.

http://asusmag.ir

به عنوان مثال، یک سایت فروشگاهی باتری ماشین را در نظر بگیرید. باتری‌ها ممکن است براساس آمپرساعت و بر اساس مدل ماشین در دسته بندی‌های متفاوتی قرارگیرند. در این صورت یک مدل خاص از باتری هم در دسته‌ی مثلا 55 آمپری قرار می‌گیرد و هم دسته‌ی باتری‌های مناسب برای ماشین پژو 206.

قدم اول طراحی سایت فروشگاهی

ووکامرس به شما امکان فروش محصولات و خدمات بر بستر وردپرس را می‌دهد. فروشگاه فیزیکی دارند و می‌خواهند یک فروشگاه آنلاین با مدیریت خودشان داشته باشند. ارائه قالب‌های متنوع، امکانات انحصاری، ۷ روز اشتراک رایگان، پشتیبانی قدرتمند و غیره از سایر ویژگی‌هایی است که سی فایو را نسبت به سایرین متمایز کرده است. فروشگاهی دوست دار گوگل بسازید تا سریع‌تر در گوگل دیده شوید. وردپرس به طور کلی یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا برای سئو در نظر گرفته می شود، اما برای بهترین نتیجه باید یک تم مناسب سئو و یک افزونه سئو برای وردپرس نصب کنید. Limme یک قالب وردپرس خدمات لیموزین و اجاره اتومبیل و همچنین قالب فروشگاهی ماشین است.

  • فایل‌های JS و CSS سایتتان را فشرده و بهینه سازی کنید تا از زمان بارگذاری سایت کاسته شود.
  • وب سایت شما باید به دور از هرگونه پیچیدگی طراحی شود تا کاربر پس از ورود به سایت به راحتی بتواند با آن کار کرده و محصول موردنظر خود را پیدا کند.
  • شما کاربر گرامی برای کار با این سایت نیازی به داشتن دانش برنامه نویسی نخواهید داشت.
  • بنابراین، از لحاظ تئوری 87.5 درصد از تمرکز موتورهای جستجو روی صفحاتی از سایتتان خواهد بود که حتی لازم نیست در جستجوها ظاهر شوند.
  • با توجه مطالب مطرح شده نتیجه می‌گیریم که برای راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی باید به نکات مهمی توجه کنیم که ممکن است در پیشرفت کسب و کار ما نتیجه بسیار مطلوبی داشته باشد.
سی فایو به کمک تیم خلاق خود و امکاناتی از قبیل ۷ روز تست رایگان، ارائه قالب‌های متنوع و امکاناتی از قبیل دامنه ir رایگان توانسته است ضمن ارائه بهترین خدمات نظر بیشتر کاربران و مشتریان خود را جلب کند. قالب‌های طراحی شده کاملا رایگان هستند و با انتخاب یکی از آن‌ها می‌توانید وبسایت خود را راه‌اندازی کنید. قالب‌های فروشگاهی تنوع بسیاری دارند؛ از جمله این قالب‌ها می‌توان به قالب فروشگاهی مشابه دیجی کالا، قالب فروشگاه پوشاک و لباس و قالب فروشگاه موبایل اشاره کرد. یک سازنده وب‌سایت با اصول قدرتمند سئو، میزان بازدید و عملکرد وب‌سایت را بهتر می‌کند. ممکن است پلتفرم تجارت الکترونیک شما بی‌نظیر باشد؛ اما بدون سئو نمی‌توانید ترافیک کافی به‌طرف وب‌سایت‌تان بکشید.

خرید سایت فروشگاهی ارزان

ساده‌ترین راه برای پیدا کردن یک لیست از کلیدواژه‌های مرتبط با کسب و کار استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی است. بهترین ابزارهای کارآمد تحقیق کلمات کلیدی عمدتا تجاری هستند و با پرداخت هزینه دلاری قابل خرید هستند. از بهترین این ابزارها KWfinder، ahref و Semrush را می‌توان نام برد. نسخه آزمایشی اکانت Ahref را می‌توان با پرداخت هزینه ریالی از سایت‌های ایرانی خرید و به مدت یک هفته استفاده کرد. سومین قدم نصب سیستم وردپرس و افزونه‌های لازم همانند ووکامرس برای فروشگاه سازی سایت و المنتور برای طراحی صفحات سایت می‌باشد.

سایر امکانات سایت فروشگاهی شامل: