طراحی سایت فروشگاهی طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای طراحی سایت فروشگاه شرکت وبساز | theme-market

اولین قدم برای اضافه کردن درگاه پرداخت به وب‌سایت، ثبت‌نام در سایت اینماد به آدرس enamad.ir می‌باشد. شما با ثبت نام در اینماد قادر خواهید بود یک نماد اعتماد الکترونیکی برای کسب‌و‌کار اینترنتی خودتان بگیرید. برای افزودن یک حساب بانکی در این قسمت، تنها کافیست بر روی دکمه “افزودن حساب” کلیک کنید.

با صفر تا صد ساخت سایت فروشگاهی آشنا شوید:

بنابراین شما می‌توانید بدون هیچگونه نگرانی سایت خود را ویرایش نموده و اطلاعات موردنظر خود را در آن درج نمایید. سایت فروشگاهی با وردپرس را هم میتوانید رایگان و هم با صرف هزینه انجام دهید. برای انجام رایگان طراحی سایت وردپرس باید آموزش ببینید که این فرایند میتواند زمانبر باشد. اما برای طراحی سایت فروشگاهی وردپرس توسط شرکت ها هزینه و قیمتی دارد که باید مطابق فاکتور شرکت های طراحی سایت با وردپرس پرداخت نمایید. اما سایت فروشگاه اینترنتی وردپرس مشکلاتی دارد که باید بدانید. ما در مقاله “” بطور مفصل به تفاوت میان سایت فروشگاه اینترنتی وردپرس و طراحی سایت اختصاصی پرداخته ایم.

در انتها دو نوع مجله خبری تم مارکتت خرید را شرح داده و ویژگی‌های هر کدام را برشمرده است. همانطور که گفتیم، طراحی سایت فروشگاهی مانند یک شعبه جدید برای فروشگاه شماست. پس همانطور که همه فروشگاه ها به ویترین و جذابیت آن نیاز دارند، دریک وبسایت فروشگاهی نیز صفحه اصلی وبسایت شما به منزله ویترین آن است. “طراحی سایت فروشگاه آنلاین در تهران” یا در هرجای دیگر ممکن است این امکان را برای کاربران و فروشندگان فراهم بسازد که به هدف خودشان و تعامل با یکدیگر برسند. شما با اینکار می توانید فروشگاه خودتان را بهتر مدیریت کنید. کلی تر بخواهیم بگوییم طراحی سایت فروشگاهی شما مجهز به یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) می باشد که یک گزارش خوب از فرایند کاری شما به شما می دهد.

سایر حوزه های طراحی سایت ما

افزودن پلاگینسپس در نوار جستجو عبارت Woocommerce تایپ کنید و بعد از آن پلاگین ووکامرس را مشاهده می‌کنید؛ همان طور که از تصویر زیر نیز مشخص است؛ افزونه ووکامرس در حال حاضر بیش از 5 میلیون نصب فعال دارد و آخرین بروزرسانی آن نیز، 3 روز پیش بوده است. در فیلتر پیشرفته، محصولات با مشخصات فنی و ظاهری برای جستجوی دقیق تر در سایت فیلتر می شوند. می‌خواهید سایت شما هم بتواند در کلیدواژه‌های گوناگون مانند دیجی کالا در صدر نتایج گوگل ظاهر شود… می‌توانید نظم و دیسیپلین ما را، درمراحل طراحی وب، تدوین شده و استاندارد ببینید. می‌توانیدپکیج‌های پشتیبانیوپکیج‌های هاسترا با لیستقیمت شفافببینید.

  • شاید مهمترین و ساده ترین قانون برای موفقیت طراحی یک سایت فروشگاه اینترنتی همین مسئله باشد.هرچه دکمه “افزودن به سبد خرید” یا “خرید” واضح تر ، پر رنگ تر و جذاب تر باشد احتمال کلیک مشتریان روی آن نیز بیشتر می شود.
  • جهت مشاهده دمو آنلاین و یا خرید سایت روی تصویر و دکمه ی مشاهده دمو و خرید آنلاین سایت کلیک کنید.
  • یک منوی حرفه‌ای و متفاوت بر روی سایت خود ایجاد کنید و به نمایش بگذارید.
  • در کشوری که هر روز خبر دزدی و دروغ و اختلاس و ریا و آتش سوزی و …

در این فاز، نام کاربری و کلمه رمز پنل مدیریت برای مشتری ایمیل می‌گردد. بهمراه این اطلاعات، آموزش نحوه افزودن محصولات و دسته‌بندی‌ها برای وی فرستاده شده، تا با بهره‌گیری از آن، اطلاعات اولیه محصولات خود را در سایت وارد نماید. هرچه جابجایی کاربر در سایت راحت تر انجام شود و بیننده بتواند ساده تر مسیر خود را برای رسیدن به کالا یا موضوع مورد نظرش پیدا کند احساس رضایت بیشتری نیز نسبت به فروشگاه آنلاین پیدا کرده و راحت تر اقدام به خرید خواهد نمود. این امکان نه تنها برای سایت‌های فروشگاهی بلکه در سایر سایت‌های طراحی شده همچون طراحی سایت خبری و طراحی سایت شخصی نیز در نظر گرفته شده است.

http://asusmag.ir