طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با بروزترین امکانات مشاهده قیمت ایران سایت | theme-market

با فیلتر کردن مجله خبری تم مارکتات و یا سرچ کردن، به راحتی میتوانیم هر اطلاعاتی که لازم را داریم را پیدا کنیم. اما در اینستاگرام اینطور نیست مثلا اگر لازم باشد سفارش یک نفر را مجددا چک کنیم بسیار کار سختی خواهیم داشت زیرا باید از میان صد ها دایرکت، پیام آن مشتری را پیدا کنیم. در صورت عدم وجود دسته بندی محصول مورد نظر شما این دسته بندی توسط مدیر sellfree پس از درج محصول ایجاد خواهد شد.

  • بعد از راه‌اندازی سایت شما باید بتوانید به کمک علم سئو و بازاریابی اینترنتی، روی فروش بیشتر محصولات و دیده شدن بیشتر محصولات فروشگاه اینترنتی خود توسط مشتریان تمرکز کنید.
  • از طرفی دیگر مشتریان ثابت یک سایت با ساخت حساب کاربری در آن می‌توانند از تخفیفات و پیشنهادهای ویژه آن مطلع شده و در قرعه کشی‌های و برنامه‌های اختصاصی فروشگاه شرکت نمایند.
  • تیم پشتیبانی ما در تمام روزهای هفته از ساعت 9 تا 22 و در تعطیلات از ساعت 9 تا 17، از طریق سایت، ایمیل و تلفن پاسخگوی شماست.
  • دارکوب در کنار ارائه خدمات طراحی وب سایت فروشگاهی دارای آموزشگاه فنی و حرفه ای می باشد و آموزش طراحی سایت فروشگاهی را نیز انجام می دهد.
  • انتقال به برگه سبدخریددر قسمت واحد وزن نیز باید واحد اندازه گیری وزن محصول خودتان را تایین کنید که اگر در ایران قصد فروش محصولتان را دارید، توصیه می‌شود یکی از گزینه‌های کیلوگرم یا گرم را انتخاب کنید.
  • سلام من جدیدا سایت دیجی شاپ رو از سایت ساز زرین خریدم و به شدت راضی هستم.

تیم پشتیبانی سایت بیلدر تمامی موارد از جمله پیگیری سفارشات کاربران و تماس‌های تلفنی را خود بر عهده دارد تا با این کار سبب رضایت مشتریان خود گردد. وقتی سایت فروشگاهی خود را با کمک پلتفرم سایت sellfree توسعه می دهید، دیگر نیازی به پرداخت هزینه طراحی سایت، دامنه، هاست، تهیه درگاه پرداخت اینترنتی و غیره ندارید. برای کار فروشگاه اینترنتی خود از امکانات فراهم شده در سایت sellfree استفاده می کنید. ارائه گزینه‌های پرداخت مختلف نیز یکی دیگر از مهم‌ترین امکانات سایت فروشگاهی است که دست مشتری را برای انتخاب شیوه پرداخت باز می‌گذارد. یعنی کاربر می‌تواند نحوه پرداخت سفارش خود را انتخاب کرده و تنها به پرداخت آنلاین محدود نخواهد بود. پرداخت آنلاین به عنوان روش اصلی پرداخت در وب سایت شناخته می‌شود که اکثر وب سایت‌ها تنها دارای این شیوه از پرداخت هستند.

http://asusmag.ir

فیلتر کرد محصولات بر اساس اندازه، کمپانی سازنده، قیمت و ویژگی های دیگر می تواند تاثیر بسیار خوبی در جذب مخاطب و افزایش مشتری فروشگاه اینترنتی شما بگذارد. می‌توانید کامل با ابزارهای پلاگین ووکامرس کار کنید و سایت فروشگاهی خود را مدیریت کنید. فروشگاه ساز سی فایو با ۱۰۰ نمونه طراحی شده حرفه‌ای ایده‌های شما را محقق می‌کند.

سایر حوزه های طراحی سایت ما

آموزش نحوه استفاده از پنل مدیریت در قالب فایل‌های مولتی‌مدیا (ویدئوی آموزشی) و کتاب آموزشی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. امکان اعمال تغییر در پنل مدیریت بر روی ظاهر فروشگاه وجود دارد. طراحی سایت با وردپرس را بَلَد هستند و می‌خواهند تجربیاتشان بیشتر شود. خیر، گاهی افراد به اشتباه اینگونه تصور می‌کنند که استفاده از ابزارهای آنلاین محدودیت خاصی برایشان ایجاد می‌کند، در حالیکه اینگونه نیست و شما به تمام امکاناتی که در نظر دارید دسترسی خواهید داشت؛ پس از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشید. بله تمامی پلاگین ها، یا همان افزونه ها قابل نصب بر روی سایت های طراحی شده توسط سی فایو هستند. در صورت نیاز به هرگونه افزونه می توانید آن تهیه و نصب کنید.

چرا طراحی سایت فروشگاهی اهمیت دارد؟

موتورهای جستجو این صفحات را بررسی می‌کنند، مگر اینکه از آن‌ها بخواهید این کار را نکنند. وقت و انرژی خزنده‌های موتورهای جستجو باارزش‌تر از آن است که بخواهند چنین صفحاتی را بررسی کنند. همانطور که می‌دانید، موتورهای جستجو برای هر دامنه، یک بودجه خزش در نظر می‌گیرد که تعیین می‌کند آن موتور جستجو چقدر از زمان و توجهش را به سایت شما اختصاص می‌دهد. در زمان استفاده از فیلتر محصولات، شما می‌توانید به زیرمجموعه‌ای از محصولات که به دنبالشان هستید دسترسی پیدا کنید. از دید کاربر، این یک قابلیت جذاب است، چرا که می‌تواند به راحتی به محصولات مورد نظرش برسد. شاید بپرسید این چه مشکلی دارد؟ خب، با اعدادی که فرض کردیم، تنها 12.5 درصد از صفحات سایتتان می‌توانند در صفحه نتایج جستجو به نمایش درآیند.

نمایش پیشنهادات ویژه در صفحات مختلف فروشگاه