طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با بروزترین امکانات مشاهده قیمت ایران سایت | theme-market

ساخت فروشگاه اینترنتی در صورت نیاز به شما یادآوری می‌کند که از کدام محصول تعداد کمی در انبار موجود است یا در حال اتمام است. گردیده تا خیلی از صاحبان مشاغل تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی بگیریند. سایت فروشگاهی شما به‌صورت مستقیم به درگاه‌های پرداخت اینترنتی موردنظر شما متصل می‌شود و پولی که مشتری شما پرداخت می‌کند، بدون واسطه به حسابتان واریز می‌شود. قرار است تمرکز شما، فقط بر روی رشد و موفقیت کسب و کارتان باشد.

http://asusmag.ir

شاید مهمترین و ساده ترین قانون برای موفقیت طراحی یک سایت فروشگاه اینترنتی همین مسئله باشد.هرچه دکمه “افزودن به سبد خرید” یا “خرید” واضح تر ، پر رنگ تر و جذاب تر باشد احتمال کلیک مشتریان روی آن نیز بیشتر می شود. در ضمن اگر هنوز تصمیم به راه اندازی یک تجارت آنلاین نگرفته اید ، سوالاتی که باید قبل از طراحی سایت فروشگاهی و تجارت آنلاین از خود بپرسید را حتما بخوانید. قبل از درج محصول در ووکامرس باید وارد قسمت پیکربندی بشویم و تنظیماتی که نیاز به اصلاح دارند را ویرایش دهیم.

  • فروشگاه فیزیکی دارند و می‌خواهند یک فروشگاه آنلاین با مدیریت خودشان داشته باشند.
  • از دید کاربر، این یک قابلیت جذاب است، چرا که می‌تواند به راحتی به محصولات مورد نظرش برسد.
  • پیشنهاد ما این است در صورتیکه کسب و کار شما کوچک است و در ابتدای راه هستید از سایت‌های آماده فروشگاهی استفاده نمایید.
  • میتونید سایت رو بررسی و در صورت نیاز حتی با یک وب سایت فروشگاهی دیگه تعویض کنید.
اما اگر طراحی سایت فروشگاهی با استفاده از از قالب‌های آماده و یا cms های آماده همچون وردپرس و جوملا باشند، زمان طراحی سایت حدودا ۳ الی ۴ روز کاری خواهد بود. این روش از روش قبلی بهتر است و فروشگاه کاملی را در اختیار شما قرار می‎ دهد. توصیه ما به شما این است که فروشگاه های آماده را از شرکت‎ هایی که در زمینه فروش سایت فروشگاهی آماده فعالیت می کنند، تهیه کنید؛ چرا که می‌توانید نسبت به امکانات و پشتیبانی آن اطمینان حاصل کنید. برای طراحی سایت فروشگاهی در سایت ساز زرین ، چطور باید اقدام کنم؟ میخوام یه سایت حرفه ای برام طراحی کنید ممنون . شروع یک شغل فیزیکی، متناسب با نوع شغل به یک مکان مانند مغازه، دفتر و …

طراحی Responsive و انطباق با کلیه پلتفرم‌ها نظیر

شما می توانید مجله خبری تم مارکت فروشگاه خود را طراحی نموده، اطلاعات تماس کسب و کار خود را در آن قرار داده، محصولات خود را درج کرده، حتی بر روی سئوی آن (جدا از قابلیت های سئوی sellfree) کار کنید. نوار جستجو از دیگر امکانات سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند محصول موردنظر خود را از میان صدها محصول مختلف در وب سایت پیدا کنند. امکان جستجوی سریع محصولات در وب سایت، قابلیت بسیار مهمی است که تاثیر مستقیمی بر میزان فروش شما خواهد داشت؛ زیرا در این صورت کاربران می‌توانند با جستجوی نام و یا کد محصول دلخواه خود در نوار جستجو به راحتی و در عرض چند ثانیه آن را پیدا و خریداری کنند.

ساخت سایت فروشگاهی بدون کــدنویســی

وب‌سایت‌های تجارت الکترونیکی صدها و یا حتی هزاران صفحه دارند و از ابزارهای متعدد شخص ثالث با الحاق آن‌ها به وب‌سایت از طریق API استفاده می‌کنند. سایت اینمادروش ثبت نام در اینماد نیز بسیار ساده است، تنها کافی است بر روی لینک “ثبت نام و دریافت نماد” کلیک کنید و ثبت‌نام خودتان را تکمیل کنید؛ به طور میانگین 2 هفته زمان خواهد برد که نماد اعتماد را دریافت کنید. یکی از مهم‌ترین اجزایی که هر وب‌سایت فروشگاهی باید بلاشک آن را داشته باشد، درگاه پرداخت است.روش‌های مختلفی برای دریافت درگاه پرداخت برای وب‌سایت وجود دارد که ما در این آموزش به 2 نمونه از رایج‌ترین و معروف‌ترین آن‌ها می پردازیم. باید روی تقویت سئوی سایت فروشگاه متمرکز شوید و به جای چند هزار کالا با محتوای کم، روی تعدادی کمتر کالا اما با محتوای خیلی قوی متمرکز شوید تا رتبه بگیرید. آنقدر کار کنید تا در گوگل در هنگام سرچ یک کالا در بالاترین رتبه پیدا شوید و تا این مهم تمام نشده است سراغ معرفی کالاهای دیگر نروید. فقط وقتی شروع به زیاد کردن محصول در فروشگاه اینترنتی می کنید که مطمئن باشید این حجم از محتوای کیفی حتما رتبه می گیرد.

قالب فروشگاهی ریباکس | Reebox