طراحی استخر: خدمات طراحی نقشه و پلان استخر+اجرا تضمینی | elitarchgroup

طراحی استخر: خدمات طراحی نقشه و پلان استخر+اجرا تضمینی | elitarchgroup این جت ها نیروی آب برای شنا کردن در مقابل جز و مد را ایجاد می کنند و تجربه یک شنای یه یاد ماندنی را فراهم می آورند. اگر فضا و امکانات احداث استخر را در خانه یا آپارتمان خود را دارید و به فکر ساخت آن هستید در ابتدا لازم است به شهرداری برای اخذ مجوزهای لازم مراجعه کنید و عوارض مربوط به آن را پرداخت کنید. به لحاظ شرایط ساخت نیز باید مجوز لازم برای تعبیه استخر در پشت بام را داشته باشید. با تلفیق آبنما با استخر می‌توانید صدای لذت‌بخش و آرامش‌بخش آبشارگونه را در فضای خانه‌ی خود تجربه کنید. می‌توانید با انتخاب نمای بیرونی و رنگ متفاوت کاشی‌کاری‌ها، استخرتان را جذاب‌تر نمایید.

اولین موردی که باید لحاظ شود و قبل از ساخت استخر به آن نیاز داریم، محوطه ای است که می خواهیم استخر را در آن ایجاد کنیم. در آخر زمانی که طرح اولیه مورد بررسی کامل قرار گرفت و اصلاحات مورد نظر بر روی آن انجام شد، طرح نهایی به دست کارفرما میرسد که می تواند این طرح را با کمک مجریان ساخت استخر به اجرا در بیاورد. لازم به ذکر است که آچارسی به صورت تخصصی ساخت استخر را انجام می دهد و شما می توانید برای اجرا نیز از مهندسین مجموعه استفاده کنید. فصل سوم معرفی جکوزی و سونا را دستور کار قرار می‌دهد و در فصل‌های چهارم تا ششم، به مبانی تهویه مطبوع در استخر و سیستم‌های گردش و تصفیه آب در آن پرداخته شده است. امیدواریم با مطالعه این عکس نوشته از ساختمانچی با انواع استخر، نکات مهم در طراحی و ساخت آن آشنا شده باشید.

پلان استخر خانگی

معمولا از فیلترهای مخصوص نیز برای تصفیه آب قبل و بعد از ورود به استخر استفاده می شود. چرا که بدنه استخر در تماس دائمی با آب قرار دارد و باید به خوبی در برابر نفوذ آب مقاومت کند. البته از این ماده به صورت مستقیم برای ساخت استخر استفاده نمی شود؛ بلکه نوعی روکش به حساب می آید. اگر استخر کاربرد درمانی داشته باشد، معمولا دمای آب در آن را بین 32 تا 35 درجه سلسیوس در نظر می گیرند.

بتن ضد آب

شما باید به خوبی بدانید که عدم به کارگیری این استانداردها در ساخت استخرهای شنا موجب هدر رفتن هزینه های شما خواهد دیزاین شد. هر یک از طراحان و معمارانی که ساخت استخر را بر عهده دارند به خوبی قادر می باشند استخرها را طراحی کنند. زمانی که تصمیم گیری برای داشتن یک استخر را داشتید عواملی مانند اندازه، شکل، جنس استخر، مکان ساخت و نوع استخر می‌تواند تعیین کننده این باشد که طراحی استخر چگونه صورت گیرد. مسائل زیادی مانند ساختارهای مجاور، شرایط زیرزمینی و ویژگی‌های محیط می‌تواند نقش اساسی در محل طراحی استخر را داشته باشد.

  • بر اساس ضوابط طراحی استخر مسکونی، آب بندی سطوح داخلی استخر، از ضروریات احداث آن می‌باشد که باید با دقت فراوان انجام گیرد.
  • این استخر – پوشیده از سنگ‌های طبیعی خاکی و کاشی‌های معرق – ظاهری جذاب دارد که با محیط طبیعی اطرافش ادغام می‌شود.
  • گذراندن چندین ساعت در استخر می تواند خستگی یک روز طولانی را از بدن خارج کند.
  • علاوه بر آن آبی که از لوله های شهری وارد استخر می شود باید تصفیه شده و سختی آن گرفته شود.