شارژر قیمت خرید کابل و آداپتور شارژر اصلی، سیم شارژر و کلگی امداد موبایل

در بسیاری از مناطق شما به خرید عمده کابل گوشی با بسته بندی و طراحی ویژه نیاز دارید. هر چه بسته بندی شما از نظر بصری زیباتر باشد، فروش بیشتری در کابل شارژر خواهید داشت، فارغ از اینکه قیمت عمده سیم شارژر گران باشد یا ارزان. سطح توقع به معنی کیفیت کابل شارژ و همچنین قیمت عمده سیم شارژر می باشد. عموما در برخی مناطق مشتریان، کیفیت بالا کابل شارژ را می پسندند و در برخی مناطق پایین بودن قیمت عمده کابل موبایل و گوشی باعث فروش بیشتر می شود.

قیمت کابل یکی دیگر از فاکتورهای مهم است که باید هنگام خریدن کابل در نظر بگیرید. با این حال، هنگامی که ویژگی هایی مانند طول، ضخامت، کیفیت، نام تجاری، دوام و ساخت کلی مقایسه شود، قیمت کابل ها متفاوت خواهد بود. این کابل برای شارژ دستگاه های USB C و همچنین انتقال داده بهترین است. این کابل شامل یک تراشه EMARK است که طبق مشخصات USB C مورد نیاز است .این بدان معناست که می توانید از آن برای شارژ با جریان بالا استفاده کنید.

کابل تعمیری USB ا USB Repair Cable

انتخاب یک کابل مناسب در کیفیت کارایی آنها تاثیر زیادی دارد. سرعت و قدرت این کابل‌ها بیشتر از میکرو یو اس بی است و مشکل آن را ندارد. در سال‌های اخیر اکثر شرکت‌های تولیدکننده گوشی موبایل به کابل‌های USB-C روی آورده‌اند. اپل، آیفون 11 را به عنوان اولین دستگاه مجهز به درگاه USB-C به بازار معرفی کرد. شارژرهای بی‌سیم طوری طراحی شده‌اند که باتری گوشی شما را بدون اتصال به کابل شارژ موبایل پُر می‌کنند.

برخی از مبلمان اداری و منازل با این فناوری از پیش نصب‌شده عرضه می‌شوند. این شارژرها را می‌توان بر روی میزهای رومیزی، میزهای جانبی یا هر اثاثیه‌ای که سطح صافی دارند نصب کرد. بعضی از مدل‌های این این نوع شارژر با قابلیت‌های بیشتری مانند ایستگاه اتصال تلفن عرضه می‌شود. انتخاب شارژر مناسب از نکاتی است که باید در خرید شارژر به آن توجه کنید. امروزه شارژهای مختلفی به بازار عرضه شده‌اند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

اصلی ترین دلیل خرابی و محل خرابی، محل اتصال کابل و کانکتور می باشد. برای خرید کابل شارژر موبایل به کابل هایی دقت کنید که جنس و طراحی کانکتور آن ها به گونه ای باشد، که در برابر انواع خرابی مقاوم باشد. و باعث بالا رفتن مقاومت در برابر خم شدن و در نتیجه پارگی می شوند. قیمت کابل شارژر سامسونگ و آیفون نسبت به شارژر های دیگر کمی بالاست به همین دلیل نمونه های تقلبی شارژر این دو برند افزایش پیدا کرده است. با توجه به تفاوت ولتاژ ورودی و مورد نیاز گوشی های مختلف، خرید شارژر متناسب با گوشی مسئله مهمی است که نیاز به توجه زیادی دارد. توجه به میزان ولتاژ خروجی کابل شارژ می تواند روش موثری باشد تا متوجه شوید که این کابل مناسب گوشی شماست یا خیر.

پیشنهاد داتیس مارت اینست که حتما بر اساس بودجه ای که دارید و مشخصات فنی که نیاز دارید، حدود قیمتی کابل گوشی ایده آل خود را از بازار کابل شارژر گوشی موبایل استخراج کنید. در صورتی که شما در حال استفاده از دو مدل گوشی اندروید و آیفونی هستید، کابل شارژ همه کاره یکی از بهترین پیشنهادات داتیس مارت است. عموما کابل شارژر همه کاره دارای یک ورودی USB و دو یا سه خروجی شامل میکرو یو اس بی، تایپ سی و آیفونی است. حتما قبل از انتخاب کابل شارژ همه کاره مشخصات فنی از قبیل جریان عبوری و … را چک کنید. مثلا وقتی شما کابل شارژر سامسونگ دارید و می‌خواهید با آن گوشی آیفون را شارژ کنید به یک تبدیل میکرو به لایتنینگ یا تبدیل تایپ سی به لایتنینگ نیاز دارید. انواع رابط گوشی برای گوشی‌های مختلف و سوکت‌های متفاوت تولید شده‌اند.

کابل دیتا شارژ USB به microUSB بیاند BA-300

نکته مهم اینجاست که برای مدل های 8 تا 11 می توانید از دو توان شارژ استفاده کنید. ولی از مدل 12 به بعد فقط باید از آداپتور 20 واتی استفاده کنید و به طبع آن تحمل جریان کابل شارژ آیفونی هم باید بالاتر باشد. به این نکته نیز باید توجه داشت که بهترین شارژر برای هر گوشی موبایل، شارژر ویژه ارائه شده توسط همان کمپانی و به نام همان گوشی است. باید از استفاده از شارژر های متفرقه و ویژه گوشی های دیگر جلوگیری به عمل آید. در مورد کابل رابط اولین دلیل برای خرید یک محصول اورجینال، کیفیت انتقال اطلاعات است.

همواره آسودگی خاطر در خریدی آسان با بهترین قیمت و گارانتی معتبر یک محصول اصلی ، سرلوحه پورومیکس بوده و خواهد بود. کابل شارژ دنمن مدل D01V پرفروش ترین کابل شارژ در لوازم جانبی موبایل است. معمولا این کابل شارژ به محض ترخیص از گمرک، به صورت عمده پیش فروش می شود. قیمت عمده تیراژ کابل دنمن در استوری اعلام می گردد، و پس از ورود به انبار جهت ارسال با همکارانی که پیش خرید کرده اند هماهنگ می شود. در خرید عمده کابل گوشی نیز در برخی از مناطق استفاده از برند در فروش شما تاثیر دارد. البته تاکید می کنم پارامتر برندینگ بر اساس منطقه شما اهمیت دارد و چنانچه برندهای لوازم جانبی در منطقه شما شناخته نشده باشد خرید عمده کابل موبایل با برند خاص کاری صد در صد اشتباه است.

شارژر قیمت خرید کابل و آداپتور شارژر اصلی، سیم شارژر و کلگی امداد موبایل

تا زمانیکه از یک سری و کابل شارژر USB-C و تولید شده توسط یک تولید کننده معتبر استفاده می‌کنید، می‌توانید با خیال راحت از شارژر لپ تاپ USB-C خود برای شارژ مجدد تلفن همراهتان استفاده کنید. برعکس این قضیه همیشه امکان پذیر نخواهد بود؛ زیرا همه سری و کابل‌های شارژر USB-C که به طور خاص برای تلفن‌های همراه طراحی شده‌اند از وات بالاتر مورد نیاز لپ تاپ پشتیبانی نمی‌کنند. از آنجا که شارژر لایتنینگ برای اپل اختصاصی است، فقط هم در محصولات اپل استفاده می‌شود.

Qi استاندارد جهانی برای شارژهای بی‌سیم است و امکان سازگاری بین تلفن‌های همراه و شارژرهای مختلف را فراهم می‌کند. شارژر مسافرتی که به آن پاور بانک نیز گفته می‌شود، در موارد اضطراری که دسترسی به منبع تغذیه ندارید مفید است. به دلیل کاربرد آن معمولاً حجم کمتری دارد و به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که استفاده از آن در سفر آسان و قابل‌حمل باشد. در برخی از مدل‌های اخیر تلفن ‌همراه، شارژر مسافرتی جایگزین شارژر دیواری شده است. نصب این شارژرهای بی‌سیم زیر میز، مانع بهم‌ریختگی میزکار و مبلمان شما می‌شوند.