سفارش طراحی سایت فروشگاهی کارآفرینت | theme-market

طبق آمار ترافیک سایت ها ، امروزه بیشتر کار در اینترنت از طریق گوشی های هوشمند و تبلت ها انجام می شود و هر روز بر این میزان افزوده می شود. بنابراین شکی نیست که تطبیق نمایش وب سایت شما با دستگاه های مختلف موبایل و تبلت امروزه یک ضرورت است. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای باشد که فروشگاه اینترنتی به خوبی با اندازه صفحه نمایش یک دستگاه هوشمند سازگاری داشته باشد تا ناوبری در سایت آسان باشد. و نیازی نباشد تا کاربر برای مشاهده تمامی بخش های سایت شما و خرید به خود زحمت دهد.

آموزش طراحی سایت خبری: طراحی سایت فروشگاهی

علاوه بر به دست دادن زوم روی تصویر کالا و تعویض عکس محصول هنگام تغییر رنگ دلخواه، امکان اشتراک گذاری تصاویر کاربران در شبکه های اجتماعی با این محصولات را بدست داده است . در این صفحه شرح داده است که چطور تمام تلاششان را کرده اند تا سایت فروش اینترنتی روی تمامی پلتفرم ها و دیوایس ها قابل دسترس باشد. در ادامه اگر کاربر شروع به پیمایش صفحه اول کرد تا پرفروش ترین و یا جدیدترین محصولات فروشگاه را ببیند با اسکرول بی پایان مواجه می شود.

ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی

وب سایت های سایت بیلدر به گونه طراحی می شوند که شما بعد از ثبت سفارش می توانید درخواست تغییر ظاهر سایت با سلیقه شخصی را بدهید. بله، ویژگی مهم در طراحی فروشگاه آنلاین درگاه پرداخت است تا کاربران به راحت ترین شیوه ممکن هزینه خود را در زمان بسیار کوتاهی پرداخت کنند. همیار سایت در راستای تضمین کیفیت و رضایت مندی مشتریان خود تمام مسائل مربوط به پشتیبانی فنی وب سایت های طراحی شده خود را به صورت رایگان بر عهده دارد. این یک نیاز اساسی برای هر فروشگاه اینترنتی می باشد و نمی توان آن را نادیده گرفت، شما به عنوان صاحب یک فروشگاه اینترنتی نیازمند تیمی قوی برای پشتیبانی سریع از وب سایت خود می باشید. هر فروشگاه اینترنتی باید هویت منحصر به فردی برای خود داشته باشد و برای مخاطبان خود ارزشی را ارائه دهد تا بتواند بهترین فروش را برای خود کسب کند.

http://asusmag.ir

در مجله خبری تم مارکت و یا مغازه که به صورت فیزیکی است ، قطعا در ساعاتی از شبانه روز شما مجاز به فعالیت هستید و مراجعه حضوری هم محدود به ساعاتی هستند که مشتریان شما خارج از منزل باشند. در صورتیکه با داشتن سایت فروشگاهی مغازه و یا فروشگاه شما همیشه باز و در دسترس است و می‌توانید به صورت 24 ساعته فروش داشته باشید. با استفاده از راه‌اندازی سایت و معرفی محصولات و خدمات خود به کاربران، مشتریان بیشتری جذب خواهید نمود. حضور در دنیای وب به شناساندن و بالا بردن قدرت برند شما نیز کمک شایانی خواهد نمود. به همراه خرید سایت الوند شاپ، یک عدد هاست یکساله به همراه دامنه‌ی ملی رایگان به شما عزیزان هدیه داده می‌شود.

چرا نیاز به طراحی سایت فروشگاهی دارید؟

با استفاده از صفحه ساز المنتور به زیبایی هر چه تمام تر صفحات خود را طراحی نمایید. از دیگر ویژگی‌های این سایت می‌توان به چند منظوره بودن استفاده و همین بهره‌مندی از اپلیکیشن فروشگاهی اندروید می‌باشد. یکی از بهترین مقاله ها درباره سئو سایت فروشگاهی بود که تابحال خوندم. این روش به دلیل بالا بودن هزینه نگه‌داری و مدیریت دو وبسایت جداگانه تنها زمانی قابل توجیه است که قسمت عمده ترافیک سایتتان از دستگاه‌های موبایل باشد و طراحی واکنش‌گرا جوابگوی نیازها و قابلیت‌های مورد نظرتان نباشد. یک ساختار اطلاعاتی مناسب و قابل فهم برای سایت فروشگاهی خود ایجاد کنید.

  • معمولا شرکت های تولید و یا فروش کالا، سامانه های نرم افزاری حسابداری و انبارداری دارند که اسامی کالاها و قیمت روز، در آنها وارد شده است.
  • جلوه بصری و جذابیت ظاهری سایت از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار بر تصمیم خرید کاربر هستند اما در این میان سهولت دسترسی به بخش‌های مختلف سایت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • وب سایت های سایت بیلدر به گونه طراحی می شوند که شما بعد از ثبت سفارش می توانید درخواست تغییر ظاهر سایت با سلیقه شخصی را بدهید.
  • گاها طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی هزینه بر است و به زمان بیشتری برای طراحی آن نیاز است و برای کسب و کارهایی که نیاز فوری به یک سایت دارند مناسب نیست و یا قیمت سایت فروشگاهی بالاست.