سفارش طراحی سایت فروشگاهی کارآفرینت | theme-market

یک کسب و کار آنلاین سودآور به طراحی وب سایت فروشگاهی با فرمت مناسب نیاز دارد. در کنار کاربر پسند بودن، یک سایت فروشگاهی باید از نظر زیبایی نیز جذاب باشد. یک سایت فروشگاهی با ساختار خلاقانه احتمالاً مشتریان بیشتری را جذب می کند که منجر به موفقیت کسب و کار شما می شود.

سایت فروش آنلاین چه فرصتی می سازد؟

بهترین طراحی سایت فروشگاهی را از دارکوب بخواهید و این شرکت تا کنون حدود 500 نمونه سایت فروشگاهی طراحی و تولید نموده است. قیمت طراحی سایت فروشگاهی در دارکوب به نسبت سایر شرکت های طراحی سایت ارزان تر است و در صورت که در جستجوی ایده برای طراحی سایت فروشگاهی هستید می توانید نمونه سایت های طراحی شده و همچنین قالب های فروشگاهی وردپرس تولید شده این شرکت را مشاهده نمایید. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای معرفی و فروش انواع محصولات و خدمات در هر زمینه کاری است که با توجه به نوع محصول می‌توان قالب مناسبی برای طراحی وب سایت فروشگاهی استفاده کرد. در این نوع سایت فروشگاهی فروشنده کالا و خدمات خود را بر روی سایت قرار می‌دهد و توضیحات و قیمت مربوط به آن را به نمایش می‌ذارد و مشتریان به راحتی می‌توانند محصول و خدمات مد نظر خود را در هر زمان و مکانی خریداری کنند.

نمونه فروشگاه اینترنتی صنایع دستی

برای مثال، در سایت فروشگاهی خود و در صفحه دسته‌بندی محصولات، نیازی نیست که تصویر تمام محصولات بلافاصله بارگذاری شود. بهتر است این تصاویر زمانی که بقیه صفحه بارگذاری شد به نمایش درآیند. پس از انجام فرایند تحقیق کلمات کلیدی شما یک لیست از کلمات مهم برای سایت فروشگاهی خود دارید. با استفاده از این لیست شروع به دسته بندی و ایجاد سلسله مراتب در ناوبری سایت کنید.

http://asusmag.ir

این نشان می‌دهد افراد تمایل دارند قبل از مجله خبری تم مارکت یک محصول با دوستان و آشنایان خود درباره آن محصول مشورت کنند و بعد تصمیم بگیرند. پس ساده سازی این فرایند می‌تواند به افزایش نرخ فروش کمک کند. صفحات با دشواری کلیدواژه بالا بایستی در صفحات اصلی و قدرتمند سایت نظیر خانه و دسته‌بندی‌های اصلی به کار برده‌ شوند. بهتر است برای کسب نتیجه بهتر، این کلمه در صفحه اصلی سایت هدف گذاری شود. کلیدواژه «تلویزیون سامسونگ» اهمیت کمتری دارد و باید آن را در صفحه دسته بندی قرار داد. Keyword Surfer یک ابزار دوست‌داشتنی برای تحقیق کلمات کلیدی است که کلیدواژه‌های مشابه را در همان صفحه‌ی نتایج جستجوی گوگل نمایش می‌دهد.

جلسه دوم: نکات انتخاب قالب مناسب برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین

در بعضی موارد ممکن است یک محصول را بتوان از 5 یا 6 راه مختلف پیدا کرد. به عنوان مثال کاربر می‌تواند محصولات مورد نظرش را به ترتیب قیمت مرتب کند تا بتواند راحت‌تر انتخاب کند. اما اگر این قابلیت به درستی در سایت پیاده‌سازی نشود می‌تواند آسیب‌هایی به سئو فروشگاهی وارد کند. سئوی فروشگاهی (E-commerce SEO) عبارتست از فرایند بهینه سازی سایت یک فروشگاه اینترنتی است برای بهبود رتبه در موتورهای جستجو نظیر گوگل و افزایش بازدید از سایت است که منجر به افزایش فروش و افزایش درآمد برای یک کسب و کار است. 2- برای سفارش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی از شرکت های طراحی سایت کسب اطلاعات کرده و شاید با هیرکانا آشنا شوید. انتخاب دامنه باید بادقت همراه باشد و با صبر و جستجوی زیاد انتخاب شود چرا که دامنه همان برند شما خواهد بود و تمام افراد شما را با برندتان خواهند شناخت.

  • شما می‌توانید از قسمت مکان پیش فرض مشتری، گزینه مکان یابی (با پشتیبانی از کش برگه) را انتخاب کنید.
  • افراد زیادی در ابتدای کار قصد دارند هزینه های سنگینی را برای راه اندازی وب سایت فروشگاهی خود به صورت کد نویسی اختصاصی بپردازند، اما باید توجه داشته باشید ما نیازی نداریم چیزی که از قبل وجود دارد را مجدد بسازیم.
  • امکان جستجوی سریع محصولات در وب سایت، قابلیت بسیار مهمی است که تاثیر مستقیمی بر میزان فروش شما خواهد داشت؛ زیرا در این صورت کاربران می‌توانند با جستجوی نام و یا کد محصول دلخواه خود در نوار جستجو به راحتی و در عرض چند ثانیه آن را پیدا و خریداری کنند.