ساخت فایل ربات Robots txt Generator ابزار سئو پونه مدیا | theme-market

امیدواریم این نگاه حرفه‌ای به رقابتی سالم دامن بزند که در نهایت به پیشرفت وب فارسی منجر شود. مثلا در مثال بالا ربات‌های خزنده از دسترسی به تمام فایل‌های پی دی اف و اکسل منع شده‌اند. مثلا در مثال بالا ربات‌های خزنده از دسترسی به تمام آدرس‌هایی که به autos. در مثال زیر تمامی ربات‌ها از دسترسی به دایرکتوری media منع شده‌اند اما در عین حال اجازه دسترسی به یک فایل پی دی اف با عنوان terms-and-conditions.pdf موجود در دایرکتوری media داده شده است.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید مجله خبری تم مارکت از ایندکس شدن محتوای تکراری در سایت نیز با استفاده از همین فایل انجام می شود. به همین علت نیز باید قوانینی را تنظیم کنید تا موتورهای جستجو به صفحات تولید شده توسط این فیلتر دسترسی نداشته باشند. شما نمی خواهید که موتورهای جستجو این صفحات تکراری مربوط به فیلتر را ایندکس کنند و وقت خود را با این لینک های تکراری تلف کنند. فرض کنید که شما در حال پیاده سازی یک وب سایت در حوزه تجارت الکترونیک هستید و بازدیدکنندگان از سایت شما می توانند برای جستجوی سریع تر در میان محصولات شما از یک فیلتر استفاده کنند. موتورهای جستجو مختلف دستورالعمل های موجود در این فایل را به شکل های مختلفی تفسیر می کنند. در پایان اگر سوالی در خصوص فایل robots.txt و مسائل مرتبط با آن دارید حتما مطرح کنید و به غنی‌تر شدن محتوای این مقاله کمک کنید.

فایل robots.txt و تاثیر آن بر سئو وب‌سایت

اما اگر اصول و قواعد و تکنیک‌های آن را یاد بگیرید می‌توانید به راحتی از آن برای بهبود کارایی وبسایت خود استفاده کنید. نردبان قصد دارد به شکلی حرفه‌ای، جایگاه مشتری را در فضای وب دگرگون کند. می‌خواهیم با طراحی وب‌سایت‌های کاربرپسند، تولید محتوای مفید و خدمات سئو حرفه‌ای به فضای وب فارسی خدمتی کرده باشیم.

فایل Robots.txt چیست و چکار می‌کند؟

سلام همون فایل xml رو که توی کد های مقاله (غیرفعال کردن Feed وردپرس از ۲ روش مختلف) نوشته بودید رو نشون میده. من کدی که داخل این مطلب نوشتید (غیرفعال کردن Feed وردپرس از ۲ روش مختلف) رو داخل functions.php سایتم گذاشتم که فید سایت کلا غیرفعال بشه. ظاهرا تنظیمات رنک مث درست انجام نشده آموزشش رو تو سایت ببینید.

  • حالا مگر برای گوگل اصلا اهمیت دارد که تو به ربات اش گفته ای که چکار کند.
  • این ربات با کلیک بر روی لینک شما در جاهایی که بک لینک گرفته اید باعث میشود بک لینک شما سریع تر توسط گوگل ایندکس شود.
  • به طور کلی بهترین مکان قرار دادن نقشه سایت در انتهای فایل Robots.txt تان است.
  • پروتکل REP همچنین شامل نحوه برخورد با متا تگ Robots و دستوراتی دیگری مانند فالو کردن لینک ها نیز است.
  • زمانی که رتبه سایت شما در این موتورها بالا رود شما بازدید بیشتری داشته و درنتیجه می‌توانید درآمد بیشتری نیز داشته باشید.
با این دستور شما به یک تصویر خاص در پوشه ای که قفل شده است دسترسی پیدا می کنید. سلام درست می‌فرمایید منظور در کد آخر جای گیری کد سایت مپ بود نه اینکه کد رو توی سایت قرار بدید. ادمین سایت با هدف راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی به صورت آسان ایجاد شده. در اینجا میتونی یاد بگیری چطور یک کسب‌وکار اینترنتی را از صفر راه بندازی و مدیریت کنی. پس از راه اندازی وب سایت سوالاتی برای مدیران وب‌سایت، به وجود می‌آید که چگونه سایت خود را به دیگران…

http://asusmag.ir