سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟ | theme-market

هر کار یا فعالیتی که شما در سایت‌تان انجام می‌دهید درنتیجه به ارتقا کسب‌وکار و درآمدتان منتهی می‌شود. یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اهداف کارشناس سئو این است که ورودی و در حالت کلی ترافیک سایت را افزایش دهد. ضمنا توجه داشته باشید هیچ سئو کار یا شخص متخصصی نمی تواند به شما قول دهد شما را در صدر نتایج گوگل قرار دهد. فاکتور های بسیاری برای قرار گیری سایت شما در صدر نتایج گوگل وجود دارند که با صرف زمان و وقت باید این فاکتور ها را برای سایتتان فراهم کنید. شما در این مقاله متوجه شدید سئو چیست و چه کاربردی دارد و اهداف و انواع سئو چیست به شما توضیح داده شد.

ولی اگر همانطور که در ویدئوی بالا مطرح شد، کمی دقیق تر نگاه کنیم میتوان فاکتورهای موثر بر مجله خبری تم مارکت سایت را در 5 دسته اصلی تقسیم کرد که عبارتند از سئو تکنیکال، استراتژی، تولید محتوا، لینک سازی و آنالیز و برنامه ریزی. یکی دیگر از معیار‌های اساسی در بهینه سازی موتور‌های جستجو ، Off Page Seo یا سئو‌ی خارجی است. با بکار بردن تکنیک‌های سئو‌ی خارجی می‌توان رتبه صفحات سایت را بالا برد.

  • یک سایت با بک لینک‌های باارزش بیشتر، معمولا رتبه بهتری در مقایسه با وب سایتی مشابه با بک لینک‌های کمتر می‌گیرد.
  • پشتیبانی از HTTP/2 تاثیر بسزایی در بارگذاری سریع‌تر سایت شما خواهد داشت.
  • اگر مطمئن نیستید که چگونه یک سایت مپ ایجاد کنید و از روی اتفاق هم وب سایت شما با وردپرس ساخته شده است (که به احتمال زیاد هم همین است)، توصیه می کنیم سایت مپ را با افزونه Yoast SEO ایجاد کنید.
  • در هر صفحه از یک وب سایت متن معمولی و مقدار مشخصی از کدها وجود دارد.
  • شما وب‌سایت خودتان را در قالب مجموعه‌ای از گرافیک‌ها، رنگ‌ها، متن و لینک‌های آن می‌بینید.
بهترین منبع برای یادگیری سئو راهنمایی های خودِ گوگل هست؛ اما باید قدرت درک تون خیلی بالا باشه چون مطالبی گفته میشه که هرچقدر فکر کنید نمی فهمید. اگر زبان انگلیسی تون خوب نیست میتونید از مقاله های سایت خودم استفاده کنید. من سعی میکنم مطالب رو طوری آموزش بدم که به راحتی قابل فهمیدن باشه. میخوام وقتی کسی کلمه “خرید موبایل” رو سرچ کرد، سایت من توی صفه اول گوگل بهش نمایش داده بشه. حالا من میام یک سری کارها داخل و خارج از سایتم انجام میدم که سایتم با کلمه خرید موبایل بیاد بالا. به همه این کارهایی که میکنم تا سایتم با یه کلمه خاص توی صفحه اول گوگل بیاد بالا، میگن سئو.

سئو یک مفهوم جامع و متنوع است

هر لینکی را که از سایر سایت ‌ها دریافت می ‌کنیم، Referring Domain می گویند. ۴- هزینه سئو بسیار به صرفه تر از هزینه های سنگین تبلیغات می باشد. کارشناس سئو هزینه های کمپین را مدیریت و در بودجه، صرفه جویی می کند.

http://asusmag.irقدم بعدی برای بهبود سئوی سایت ایجاد بک لینک‌های باکیفیت برای سایت است. بطور کلی این موارد مهمترین نکات برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل هستند. اصطلاحاتی مثل سئو کردن سایت، بهبود سئو، افزایش و بالابردن سئو سایت و سئوسازی عباراتی هستند که کاربران فارسی زبان برای جستجو و کسب اطلاعات بیشتر درباره سئو استفاده می‌کنند.

تبلیغات گوگل ادز اولین گام بعد از سئو محتوا سایت