سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟ | theme-market

Snippet جزو با ارزش‌ترین چیز‌هایی است که در کسب و کار دیجیتال کاربرد دارد. شما نیاز دارید تا کاربران روی لینکتان کلیک کرده و به سایتتان وارد شوند؛ پس باید تا حد امکان آن را جذاب کنید. شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که سئو چیست، سئو SEO مخفف کلمه به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به ویژه Google است. به عبارت ساده هنگامی که افراد محصول یا سرویسی را در گوگل و دیگر موتورها جستجو می‌کنند، سئو باعث دیده شدن سایت می‌شود.

  • از ویژگی‌های سئو بهینه علاوه‌بر شناسایی توسط موتورهای جستجو می‌توان به بالا بردن رتبه و همچنین بازدیدهای بیشتر محتوای آن اشاره کرد.
  • آنها مجبور نیستند برای یادگیری کامل در مورد یک موضوع خاص از وب سایت های دیگر بازدید کنند.
  • عبارت SERP مخفف Search Engine Results Page می‌باشد که معنای آن صفحه نتایج موتورهای جستجوگر است.
  • البته همه‌چیز در رضایت کاربر خلاصه نمی‌شود و بیش از ۲۰۰ عامل مختلف مثل URL، کلمه کلیدی، تازگی محتوا و اعتبار آن هم در رتبه‌بندی گوگل نقش دارند.
  • یک سئو مستر خوب، باید توانایی انطباق چک لیست‌های عمومی سئو با شرایط پروژه اش رو داشته باشه.

اين مهم است که بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بکارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد. این تکنیک اگر به درستی اجرا شود میتواند تاثیر مثبت هم داشته باشد ولی پیاده سازی آن نیازمند صرف زمان و هزینه بسیار است که برای سایت های تخصصی مثل شما به صرفه نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد پیشنهاد میکنم مقاله بک لینک PBN را مطالعه کنید.

http://asusmag.ir

این در حالی است که در Web 1.0 مجله خبری تم مارکت محتوا کاری ساده‌تر و محدودتر محسوب می‌شد. ویکی‌ها شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های اشتراک گذاری ویدیو و تصاویر، وبلاگ‌ها و سایت‌های مشابه با آن نمونه‌هایی هستند که می‌توان از آنها در تکنولوژی Web 2.0 نام برد. برای پاسخ به این سؤال باید اینطور توضیح دهیم که صفحات موجود در وب سایت دارای عناوین و موضوعات مختلف و گوناگونی هستند و حتی امکان دارد که لینک‌های زیادی در آنها وجود داشته باشد.

چطور سئو را یاد بگیریم؟

در این شیوه، بارگذاری اولیه محتواهای درون صفحات وب سایت ممکن است که کمی بیشتر طول بکشد و زمان بیشتری را به خود اختصاص دهد. اما بعد از آن تفسیر اطلاعات برای کاربر بسیار سریعتر رخ خواهد داد. Rendering به عملیاتی گفته می‌شود که در آن محتوای کد نویسی شده که به وسیله زبان html نوشته شده است به محتوای قابل خواندن توسط کاربران و بازدیدکنندگان وبسایت تبدیل می‌شود. تفسیر سمت سرور یا Server-Side Rendering به فرایند تبدیل شدن فایل‌های html به اطلاعاتی که مرورگرهای مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند گفته می‌شود. زبان برنامه نویسی به افراد این اجازه را می‌دهد تا به زبانی که کامپیوترها متوجه می‌شوند به آنها دستورالعمل‌ها را القا کنند. همانطور که زبان‌های زیادی برای ارتباط برقرار کردن بین انسان‌ها وجود دارد مجموعه‌ای از زبان‌های برنامه نویسی نیز موجود هستند که برنامه نویسان به کمک آنها با کامپیوتر خود ارتباط برقرار می‌کنند.

چگونه وب سایتم را در Knowledge Graph نمایش دهم؟

زمانی که موتور‌های جستجو به این نوع ریدایرکت بر‌می‌خورند، رتبه‌های صفحه قدیمی را به صفحه جدید منتقل می‌کنند. در‌حقیقت، وبلاگ نوعی وبسایت است که توسط یک فرد یا گروه کوچکی از افراد اداره می‌شود. تنها تفاوت عمده وبلاگ با وبسایت این است که وبلاگ مرتبا با محتوای جدید بروز‌رسانی می‌شود و محتوا‌های آن به ترتیب زمانی معکوس نمایش داده می‌شوند (پست‌های جدید اول قرار می‌گیرند). علاوه بر اینکه وبسایت‌ها ماهیتی استاتیک (ثابت) دارند و مکررا بروز‌رسانی نمی‌شوند، محتوا‌های آن‌ها نیز در صفحات مختلف دسته بندی می‌شوند.