سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما | theme-market

© ۱۴۰۱ تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه دیجیتال نردبانمی‌باشد و هر گونه کپی‌برداری پیگرد قانونی دارد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. این بدین معنی نیست که همون سایت رو مجددا توی دامنه دیگری تکثیر کنید. در یک دامنه جدید وردپرس رو از صفر نصب کنید و با انتخاب یک قالب مناسب مطالبتونو بارگذاری کنید.

۳. سئو کلاه خاکستری

در حوزه‌هایی که با مجله خبری تم مارکتت جسمی و روانی جامعه، اقتصاد، سرمایه‌گذاری، حقوق و قضاوت، قوانین مدنی و به طور کلی سرنوشت یک انسان سروکار دارند؛ کیفیت محتوا و سئو تکنیکال کافی نیست. اینجا فاکتور دیگری به اسم اعتبار، تخصص و اعتماد (E-A-T) اهمیت خواهد داشت. در واقع اینکه محتوا را چه کسی منتشر کرده است حتی از اینکه با چه کیفیتی ارائه شده مهم‌تر است. کسب و کارهای سنتی تصور می‌کنند که برای ورود به فضای بازاریابی دیجیتال، داشتن یک سایت زیبا و قدرتمند کفایت می‌کند. همچنین کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند با بهینه‌سازی سئوی سایت خود بر رقبای بزرگ خود پیشی بگیرند.

http://asusmag.ir

یک بررسی نشان داده که میانگین Dwell Time برای ده نتیجه اول گوگل 3 دقیقه و 10 ثانیه است. سرعت سایت نکته بسیار مهمی در سئو محسوب می‌شود، خصوصا در سال 2018 به این نکته تاکید بیشتری شده است، در کل می‌توان گفت وب‌سایتی که همیشه از دید کاربر و گوگل در دسترس باشد رتبه بالاتری کسب خواهد کرد. هر دفعه که شخصی از جایی خارج از دامنه وب سایت شما، به سایتتان دسترسی پیدا کند، یک Visit یا بازدید صورت گرفته است. اگر شخص بازدید کننده، مادامی که در سایت شماست، چندین صفحه در وب سایت شما باز کند، همچنان یک بازدید صورت گرفته است. یک بازدید زمانی به پایان می‌رسد که بازدید کننده سایت شما را ترک کند؛ یا روی لینکی خارجی کلیک کند و صفحه‌ای از یک سایت خارجی، جایگزین صفحه سایت شما شود و یا اینکه پنجره مرورگرش را ببندد.

کدام استراتژی بهتر است؟ کلاه سفید، کلاه سیاه یا کلاه خاکستری؟

یه مقاله هم درباره کسب درآمد از سئو نوشتم که میتونه خیلی کاربردی باشه براتون. به عنوان مثال لینک سازی خارجی، انتشار ویدیو از یوتیوب و آپارات و لینک دادن به سایت مون؛ یا مثلاً گذاشتن لینک توی استوری اینستاگرام. لینک سازی دستی و با کیفیت توی سایت های مرتبط با حوزه کاری و صفحاتی که از قبل ایندکس شدن.

سئو یعنی متقاعد کردن گوگل

درصورت داشتن محتوای عالی به علاوه اعتمادسازی و برندینگ صحیح پس از مدتی، نشانی از برند در پسوند یا پیشوند کوئری دیده خواهدشد. به عنوان مثال؛ آموزش سئو دی ام روم، سئو چیست دی ام روم، خرید دوره جامع آموزش سئو دی ام روم. سئو داخلی شامل مواردی همچون کم کردن حجم تصاویر، لینک‌سازی بین صفحات، بهینه‌سازی مقالات و عناوین،… می‌شود.

  • ریدایرکت 301 به معنای انتقال دائمی محتوای یک URL به URL دیگر است.
  • هر‌چه این جایجایی سهل‌تر و آسان‌تر باشد، گفته می‌شود که وبسایت پیمایش یا ناوبری خوبی دارد.
  • در واقع صرف هزینه و زمان روی سئو، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است و اگر این سرمایه‌گذاری به همراه استراتژی و هدف‌گذاری درست باشد، می‌تواند نتیجه‌ای مطلوب همراه داشته باشد.
  • در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که سئو چیست و چرا نباید آن‌را با عباراتی نظیر SEM,SMO,SMM و … اشتباه گرفت.
  • این نتایج معمولا وب سایت‌هایی هستند که از نظر معنایی، با مطلب جستجو شده توسط کاربر مطابقت دارند.