سئو چیست؟ متخصص سئو کیست؟ استراتژی سئو چیست؟ | theme-market

شما هم با توجه به موضوع و بخش‌بندی‌های متن‌تان باید ساختاری متناسب را ایجاد کنید و عنوان‌های هر بخش را با تگ‌های جدا کنید. عنوان سئو همان عبارتی است که در صفحۀ نتایج گوگل نمایش داده می‌شود. همیشه سعی کنید عنوان سئوی مطالبتان را جذاب بنویسید و نکات زیر را در آن‌ها رعایت کنید. درست است که گوگل یک موتور جستجو است و واژۀ موتور هیچ ویژگی انسانی را به یاد آدم نمی‌آورد. یعنی آدم‌ها نمی‌گذارند که موتور باشد و بر اساس فاکتورهای صرفا مکانیکی و ماشینی سایت‌ها را رتبه بندی کند. اطلاعات بروز در اختیار کاربرانتان قرار دهید و هرچند وقت یکبار مقالات وبسایت را بروزرسانی کنید، بخش‌های جدید اضافه کنید و توضیحات دقیق‌تری از مطلب ارايه دهید.

لینک سازی داخلی

محدود بودن و واضح بودن بیش از حد در مورد این بک لینک های مصنوعی، منجر به افت رتبه و در نتیجه از دست دادن ترافیک می شود. دریافت بک لینک های با کیفیت بدون تلاش بیشتر از جانب شما بسیار سخت (حتی غیرممکن) است. در یک دنیای ایده آل، تنها چیزی که برای کسب بک لینک های با کیفیت نیاز دارید، ایجاد محتوای عالی است. وجود چنین ویژگی در یک بک لینک علاوه بر افزایش احتمال کسب ترافیک بیشتر، از نظر سئو نیز مهم است.

http://asusmag.ir

نکته آخر اینکه مطمئن شوید که مکان فیزیکی سرور تا حد امکان به مخاطبان هدف شما نزدیک است (به عنوان مثال اگر کاربران ایرانی را هدف قرار داده اید، وجود سرور در کانادا کار عاقلانه ای نیست). سرعت بارگذاری صفحه یکی از مهمترین جنبه های سئو تکنیکال و یک فاکتور مهم در UX است. هیچ کس حاضر نیست بیشتر از چند ثانیه برای بارگذاری یک صفحه منتظر بماند.

چیست؟

این نوع مجله خبری تم مارکت را نیز می‌توانم بعد از سئو داخلی یا هم‌زمان با آن انجام داد. سپس می توان اقدامات لازم برای بهبود دیده شدن و افزایش ترافیک Organic را انجام داد که یکی از مهم ترین این اقدامات، افزایش رتبه سایت در نتایج موتور های جستجو برای کلمات کلیدی هدف بدست آمده است. کارگاه استراتژی سئو و آموزش تولید محتوا دقیقا با همین هدف طراحی شده است. تگ‌های متا اطلاعاتی را درباره یک صفحه وب در فایل‌های HTML ارائه می‌دهند. این اطلاعات متا دیتا نامیده می‌شوند و فقط برای موتور‌های جستجو و کرالر‌ها قابل مشاهده هستند. موتور‌های جستجو از تگ‌های متا برای رتبه بندی و نحوه نمایش اسنیپت‌ها در صفحات نتایج جستجو استفاده می‌کنند.

  • این ریدایرکت به موتورهای جستجو و همچنین به کاربرانی که به سایت شما مراجعه می‌کنند، می گوید که آدرس مد نظر آنها برای همیشه به یک آدرس جدید منتقل شده است؛ در نتیجه باید در دفعات بعدی از آدرس جدید استفاده نمایید.
  • سپس با تمام وب سایت هایی که به رقیب شما لینک می دهند تماس بگیرید و از آنها بخواهید به جای آن، به وب سایت شما لینک دهند.
  • منظور از سئوی داخلی، بهینه‌سازی صفحات داخلی سایت برای موتورهای جستجو، با هدف رسیدن به جایگاه بالا در گوگل و افزایش ترافیک سایت است.
  • هزینه‌‌‌ی سئو بسیار پایین تر از تبلیغات اینترنتی می‌‌‌‌‌باشد.
  • چون ممکن است بخواهید به صفحه قبلی بازگردید، ارزش صفحه را منتقل نمی کنید.

استراتژی از دیدگاه‌های مختلفی می‌بایست انجام و پیاده‌سازی می‌شود. به عنوان مثال پس از کیورد ریسرچ، مشخص گردد که کدام کلمات کلیدی هدف لازم است در یک صفحه برای آنها محتواگذاری شود و یا اینکه پس از مشخص شدن نیاز محتوایی، زمان مناسب برای انتشار هر محتوا مشخص خواهد شد. نتایج جستجوی ارگانیک که به نتایج طبیعی نیز شناخته می‌شوند، نتایجی هستند که براساس شایستگی‌ها و عملکرد، رتبه‌بندی شده‌اند.

Google Trends چیست و چگونه برای سئو‌ی بهتر از آن استفاده کنیم؟