سئو چیست؟ راهنمای جامع و کامل سئو و تمام ترفندهای پنهان در آن هر آنچیزی که نیاز دارید در مورد سئو بدانید استاد وب | theme-market

تاریخچۀ مجله خبری تم مارکت‌سایتسایت‌هایی که مدت زیادی از شروع به کارشان می‌گذرد در مقایسه با سایت‌های تازه تاسیس تاریخچه بیشتری دارند، به همین دلیل هم اعتماد گوگل به آن‌ها نسبتاً بیشتر است. اگر سایت تازه تاسیسی دارید نگران نباشید؛ با به‌کار گیری نکاتی که در این مقاله گفته شده می‌توانید به مرور زمان اعتبار خوبی نزد گوگل کسب کنید. برای موفقیت حداکثری در سئوی خارجی مطالب، شما نیاز دارید تا مطالبتان توسط مخاطبین و اینفلوئنسرها در حیطه کسب و کار شما به دیگران معرفی شوند. Crawling – خزش در محتوای سایت هاگوگل مانند یک کاربر وارد سایت شما می‌شود و با راهنمایی فایل robots.txt سایت شما را خزش میکند و اطلاعات را آماده ایندکس شدن می‌کند.

http://asusmag.irبه روز رسانی منظم محتوا یک تکنیک مهم سئو (اما اغلب نادیده گرفته شده) است. موضوع را به صورت جامع پوشش دهید به گونه ای هر چیزی را که یک خواننده بالقوه ممکن است بخواهد درباره آن بداند، در محتوای شما چیزی درباره آن نوشته شده باشد. بسیاری از بازاریابان قبلاً فکر می کردند که محتوا و سئو بازیگران جداگانه ای هستند.

سئو یعنی برای کاربرانتان خوب و بهینه باشید

طبق تجربه تیم سئو دی ام روم، بهترین URL، آدرسی است که پس از نام دامنه، نام صفحه قرار بگیرد. از سوی دیگر سعی نمایید از تعداد کاراکترهای کوتاه‌تری برای آدرس صفحات استفاده نمایید. طبق آمار مستند گوگل که در تصویر زیر مشخص است، هرچه تعداد کاراکترهای یک صفحه کمتر باشد، جایگاه و رتبه بهتری به آن اختصاص داده خواهدشد.

  • برای دریافت خدمات در حوزه سئو پیشنهاد میکنیم در ساعات اداری با بخش مشاوره وبسیما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در این زمینه دریافت کنید.
  • با استفاده از این روش سایت شما همیشه در نتایج اول گوگل باقی می‌ماند.
  • طراحی تجربه کاربری در میان اصطلاحات سئو از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.
  • سایت هایی که به آنها پیوند می دهید شما را به موتور جستجو توصیه می کنند.
  • در نتیجه، آن وبسایت دیگر در هیچ یک از صفحات نتایج جستجو آورده نخواهد شد.
اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو هستید، تعدادی وب سایت عالی وجود دارند که می توانند منابع مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهند. Search Engine Land، Moz و Semrush همه این سایت ها از مراجع معتبر در سراسر دنیا هستند و اطلاعات زیادی در رابطه با تحقیقات کلمات کلیدی گرفته تا ایجاد لینک و بازاریابی محتوا ارائه می دهند. نکته مهم اینکه، آنها بسیاری از این اطلاعات را به صورت رایگان ارائه می دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای بررسی سایت ها و پست های وبلاگ آنها وقت بگذارید.

اگر بخواهید صفحه دیگری را باز کنید، این عملیات مجددا صورت می‌گیرد و صفحه برایتان بارگذاری می‌شود. اینترنت روی پروتکلی به نام اجرا می‌شود که تعیین می‌کند URL‌ها چگونه کار کنند. ریدایرکت 302 به این معنی است که صفحه‌ای که کاربر و موتور‌های جستجو به دنبالش هستند، روی URL دیگری در HTTP نسخه 1.1 پیدا شده اما موقتا به HTTP نسخه 1.0 منتقل شده است.

Conversion Rate یا نرخ تبدیل چیست و چطور آن را بهبود بخشیم؟