سئو چیست؟ + راهنمای جامع سئو در سال 2023 مهدی صفوی | theme-market

سئو یک راه آسان برای فهماندن مناسب تر محتوای درون سایت به گوگل است. اما سئو و بازاریابی محتوا برای تجارت و کسب و کار شما ارزش افزوده پایداری به وجود می‌آورند که حتی بعد از متوقف شدن آنها نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهند و تا مدت‌ها برایتان سودآور خواهند بود. یکی از مهم ترین نکته های سئوی خارجی در سال ۲۰۱۸ طبق گفته گوگل باید از تبادل لینک بیش از حد خودداری کنید. تهیه گواهی SSLبا تهیه گواهی (SSL (Socket Secure Layer از شرکت ارائه دهندۀ هاست، می‌توانید در صفحات مهم سایتتان به جای پروتکل Http از پروتکل Https یا همان پروتکل امن انتقال اَبَر متن استفاده کنید.

تکنیک های بهبود سئو سایت

در ادامه تعدادی از مهم‌ترین زبان‌های برنامه نویسی که در حوزه سئو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند را برایتان نام برده و در مورد هر کدام از آن‌ها توضیحات مختصری را در اختیارتان قرار می‌دهیم. اگر این کاربر در زمانی که در وبسایت شما حضور دارد به چندین صفحه از وب سایت شما مراجعه کند، همچنان یک بازدید برای وبسایت شما صورت گرفته است. اگر یک کاربر با یک ip مشابه دو بار از یک وبسایت بازدید کند برای آن وب سایت ۲ بازدید ثبت می‌شود.

http://asusmag.ir

اگر مطمئن نیستید که چگونه یک سایت مپ ایجاد کنید و از روی اتفاق هم وب سایت شما با وردپرس ساخته شده است (که به احتمال زیاد هم همین است)، توصیه می کنیم سایت مپ را با افزونه Yoast SEO ایجاد کنید. این یک توصیه مهم است، اما شگفت‌انگیز است که من با سایت های زیادی رو به رو می‌شوم که چنین استراتژی نامناسبی در آنها وجود دارد. بنابراین آنها یک عنوان، یک تکه متن و یک دکمه “اینجا کلیک کنید” یا “ادامه مطلب” را در ادامه خواهند داشت. همانطور که می توانید تصور کنید، عبارت “بیشتر بخوانید” تنها لینکی است که آنها در این محل قرار میدهند. پس از انتشار پست یا صفحه جدید، چند لینک داخلی از سایر صفحات مرتبط با آن، به آن صفحات اضافه کنید. افراد عادت دارند به روش خاصی در وب سایت ها پیمایش کنند و شما باید این روند را تا حد امکان برای آنها آسان و واضح کنید.

سئو چیست؟ SEO یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

یکی از راه های دیگه اینه توی اینستاگرام مجله خبری تم مارکت سئو رو سرچ کنی، کلی پست میاد که همه رو پیج های سئو گذاشتن. کافیه بهشون دایرکت بدید و بپرسید که خدمات سئو انجام میدن یا نه؟ بالآخره یه نفر رو پیدا می کنید که شرایط همدیگه رو قبول می کنید و شروع می کنید. رقبای هم تراز خودتون رو زیر نظر بگیرید و حداکثر به صورت ماهانه آف پیج شون بررسی کنید، مثلاً ببینید توی چه سایت هایی رپورتاژ میرن. محتوا را طوری طراحی کنید که افراد آن را با دیگران به اشتراک گذاشته و لینک بدهند.

  • نردبان قصد دارد به شکلی حرفه‌ای، جایگاه مشتری را در فضای وب دگرگون کند.
  • همیشه سعی کنید عنوان سئوی مطالبتان را جذاب بنویسید و نکات زیر را در آن‌ها رعایت کنید.
  • همچنین از اینکه با حوصله به سوالاتم در کامنت ها پاسخ دادین ممنونم.
  • اگر گوگل ببیند که یک محتوا و صفحه، باکیفیت و مفید است و آدم‌ها واقعاً آن را دوست دارند، رتبهٔ آن را ارتقا می‌دهد.
  • پس هرچه این درصد (نسبت متن به کد) بیشتر باشد، برای سئوی آن بهتر خواهد بود.

توصیه می‌کنم برای آشنایی بیشتر با تاثیر سرعت سایت روی سئو و همینطور روش‌های افزایش سرعت سایت، راهنمای کامل سرعت سایت را بخوانید. برای مثال با اسکیما می‌توانید به گوگل بگویید که در این صفحه مقاله‌ای دربارۀ “دیجیتال مارکتینگ” با عنوان “سئوی داخلی” نوشتۀ “تیم نوین” داریم که به تازگی منتشر شده است. این فایل به شما کمک می‌کند نسبت به رفتار خزنده‌ها در مورد وب‌سایتتان، کمی کنترل داشته باشید. مثلاً می‌توانید به کمک فایل robot از آن‌ها درخواست کنید که صفحاتی مثل صفحه پرداخت و… پیشنهاد می‌کنم همین حالا یا بعد از مطالعۀ این مقاله چک‌لیست سئوکه در پایان برای شما گذاشته‌ایم را دانلود کنید و اگر امکانش بود پرینت بگیرید. با این چک‌لیست می‌توانید به صورت منظم کارهای سئوی سایتتان را انجام دهید و پس از پایان هر بخش آن را علامت بزنید.

سئو تکنیکال