سئو چیست؟ تاریخچه + کاربرد و عوامل تاثیرگذار فن پردازان | theme-market

مجله خبری تم مارکت بیشتر شبیه به یک توصیه کاربردی برای گسترش کسب و کار است. سئو دقیقاً همان کاری است که باید برای لذت حضور آنلاین در هر وبسایت انجام شود. من تصمیم دارم اینکار رو با تعداد کمی از صفحات شروع کنم.ابتدا با صفحه خانه یا اولین صفحه سایت. پیشنهاد مk اینه که حتی الامکان دست به تغییر پلتفرم وب سایت نزنید، مگر اینکه پلتفرم قدیمی دارید که دیگه بروزرسانی نمیشه یا مشکلاتی از این قبیل براتون به وجود اومده.

برخی از سئوکارها استخدام نویسندگان خبره را برای اعتبار بخشیدن به وب سایت خود پیشنهاد می کنند، برخی دیگر ادعا می کنند راه حل در ایجاد نهادهایی برای برند شما است. اگر بخواهیم به حقایق پایبند باشیم، تنها راه قابل اعتماد برای افزایش اعتبار وب سایت شما، رشد پروفایل بک لینک شماست. یک رویکرد کارآمد، استفاده از ابزار تحقیق بک لینک است مانند SEO SpyGlass و قرض گرفتن ایده های بک لینک از رقبای خود است. SEO SpyGlass به شما امکان می دهد شکاف بک لینک بین وب سایت خود و وب سایت های رقبای خود را پیدا کنید. تحقیقات کلمات کلیدی خود را گسترش دهید و بر روی مفاهیم پشت کلمات کلیدی تمرکز کنید. جستجوهای مرتبط، مترادف ها و اصطلاحات همزمان را به دقت تجزیه و تحلیل کنید.

http://asusmag.irاستفاده از این روش، به پنالتی شدن توسط موتور‌های جستجو منجر خواهد شد. Organic Traffic یا ترافیک طبیعی اصطلاحی است که به بازدید‌هایی از یک وبسایت اشاره دارد که از نتایج طبیعی صفحات نتایج موتور‌های جستجو ناشی می‌شوند و نه از نتایج تبلیغات پولی. وقتی کاربری روی یکی از نتایج طبیعی کلیک کرده و از آن سایت بازدید کند، در ابزار گوگل آنالیتیکس یک ترافیک جستجو‌ی طبیعی یا Organic Search Traffic برای آن سایت ثبت می‌شود. اینکه چه افرادی از وب سایت شما دیدن می‌کنند، به عوامل مختلفی بستگی دارد. مخاطبان هدف شما اغلب بر‌اساس عوامل و فاکتور‌هایی همچون جنسیت، سن، شغل، درآمد و موقعیت جغرافیایی دسته بندی می‌شوند. این دسته بندی‌ها نیز متناسب با کلمات کلیدی هدف گذاری شده و یا نوع محصولات یا خدماتی که قصد ارائه آن‌ها را دارید، شکل خواهند گرفت.

  • موقعیت سایت شما در صفحه نتایج گوگل تناسب مستقیم با کمیت و کیفیت لینک‌های ورودی به سایت شما دارد.
  • در این حالت مطالب موجود در سایت ها خوانا هستند و به راحتی می توان بر روی آن ها کلیک کرد و نیازی به زوم کردن، اسکرول افقی و … نمی باشد.
  • در مورد CDN می خواستم کمی بیشتر مطالعه کنم که با سرچی که زدم محتوایی در این رابطه وجود نداشت، فکر کنم پیشنهاد بدی نباشه که با این موضوع هم مقاله ایی تولید بکنید.
  • این افراد به صورت مستقیم بر روی نتایج جستجو تاثیر گذار نیستند، اما از داده های آنها در ارتقا الگوریتم جستجو استفاده می شود.
  • می‌توانید به گزارش Source/medium بروید، دو دوره زمانی را با هم مقایسه کنید تا ترکیبی از Source/medium ای را ببینید که بیشترین افزایش کاربر را در مقایسه با دوره زمانی قبلی دارد.
به سبک نوشتاری برای دیده شدن در Featured snippet «سبک نوشتاری هرمی معکوس» می گویند. از طرف دیگر، داشتن سایت مپ هرگز نمی تواند به شما آسیبی برساند. علاوه بر این، حاوی اطلاعات اضافی مفیدی مانند ویژگی lastmod است، منظور تاریخی است که آخرین به‌روزرسانی بر روی صفحه انجام شده تا پایشگر‌ها بدانند که آیا صفحه نیاز به پایش مجدد دارد یا خیر.

آموزش سئو

هدف نهایی از سئو یا On-page Seo، فرآیند بهینه سازی ساختار و محتوای یک صفحه وبسایت می باشد. هدف نهایی این است که به زبان موتورهای جستجو صحبت کنید و به ربات موتور جستجو کمک نمایید تا معنی صفحات شما را بهتر بفهمند. اولین چیزی که کاربر از سایت شما در نتایج موتور جستجو می بیند، عنوان می باشد. بنابراین بهتر است از عنوان های خوانا، کوتاه و قابل درک استفاده نمایید. ممکن است به خاطر اینکه خواسته‌ اید کلمات کلیدی را در عنوان بگنجانید، عنوان غیر جذابی تولید کنید. به جای این کار، یک عنوان جذاب و یکتا انتخاب کرده و توضیحات و کلمات کلیدی بیشتر را در تگ عنوان قرار دهید تا سئو را تقویت نمایید.

لینک لخت یا Naked Link