سئو چیست؛ آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یکتانت | theme-market

طراحی قدرتمند، برای کاربران این امکان را می دهد که به راحتی به امکانات سایت دسترسی پیدا کنند. افزونه Yoast SEO یکی از بهترین و ضروری ترین افزونه های سئو وردپرس است که حتما باید آن را نصب کنید. این افزونه به شما کمک می کند که سئو وبسایت خود را بهتر نمایید. همچنین یک قابلیت بسیار مهم این افزونه، ساخت نقشه سایت یا Site map به صورت خودکار می باشد. در سئو سفید، کلیه عملیات سئو به صورت کاملا قانونی صورت می گیرند و از قوانین گوگل تبعیت می کنند. در این روش، به صورت اصولی محتوا تولید و در سایت منتشر می شود.

http://asusmag.irسعی کنید در نسخه موبایل سایت تان تبلیغات و پاپ های تبلیغاتی زیادی که خارج از حوصله کاربر باشد استفاده نکنید. از دیگر انواع سئو که باید برای پیشرفت کسب و کار به آن توجه بیشتری داشت سئو موبایل میباشد. در واقع میتوان گفت سئو موبایل به خودی خود یک سئو محسوب نمیشود بلکه یک زیر مجموعه از سسو برای گوشی میباشد. در این تکنیک شما سعی نمی کنید کسی ویا گوگل را فریب دهید با این حال ، شما در حال تلاش برای به دست آوردن مزیت سئو کلاه سفید مشخص هستید.

سئو دقیقاً چیه؟

تست‌های سازگار با موبایل و سرعت صفحه، به شما کمک می‌کند تا ببینید کدام جنبه‌های صفحه شما باید بهبود یابد. این تست‌ها در WebSite Auditor (نرم افزاری برای بررسی سئو سایت) ادغام شده‌اند، بنابراین می‌توانید بهینه ‌سازی موبایل صفحات خود را بررسی کنید. یکی از اصطلاحاتی که در زمان آموزش سئو با آن آشنا می شوید، پنالتی شدن است. اگر در زمان سئو سایت، به قوانین گوگل را توجه نکنید و مرتکب خطا شوید، گوگل شما را جریمه می کند. به این ترتیب که کلمه کلیدی مورد نظر یا صفحه سایت را از نتایج جستجوی خود حذف می کند و یا به آن ها رتبه ای نمی دهد. از این ترفند می توان برای لینکسازی داخلی سایت و بهبود رتبه سئو سایت کلی استفاده کرد.

Meta Keyword چیست و چه تفاوتی با Keyword دارد؟

در واقع این روند برای بهبود بازدهی سایت به کار می‌ رود و برای حیات هر وب سایتی نیازمند است درست مثل انسان که برای ادامه‌ ی زندگی به آب و غذا به طور مداوم نیاز دارد. اما آیا تنها هدفی که سئو دارد همین است؟ آیا سئو تنها به دنبال بالا بردن رتبه‌ ی سایت است؟ با ما همراه باشید تا دیگر اهداف سئو را به شما معرفی کنیم. Snippet به یک نتیجه منفرد از بین نتایج موتور‌های جستجو گفته می‌شود و بطور کلی شامل یک عنوان، URL و توصیف از صفحه است.

در حقیقت شما ۸ هزار مشتری بالقوه که مستقیما به مجله خبری تم مارکت شما بوده‌اند را از دست داده‌اید. با ابزارهای مربوط به آمار جستجوی هر عبارت در گوگل متوجه می‌شویم مردم با عبارت‌های مختلفی روزانه حدود ۸ هزار بار برای «خرید موبایل» یا عبارت‌های مشابه جستجو می‌کنند. یک اقدام ضروری در سئوی سایت، ثبت نقشه سایت در گوگل سرچ کنسول است.

  • به صورت تئوری هر چه قدر رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو بالاتر باشد، ترافیک بیشتری برای وب سایت شما ایجاد خواهد شد و این موضع موجب رونق کسب و کارتان می گردد.
  • وقتی صحبت از سئو می شود ، همه به دنبال دستیابی سریع به سود و کسب رتبه بالاتر در جستجو گوگل هستند و اغلب “سئو کلاه سیاه یا black hat SEO” اولین چیزی است که به ذهن خطور میکند.
  • درحالی که این نظریه به طور کامل صحیح نیست و محتوا یک صفحه می‌تواند شامل متن، تصویر، فیلم و پادکست است که برای راهنمایی کاربران در سایت قرار می‌گیرد.
  • در کنار بروزسانی های کوچک تری که هر روز در الگوریتم گوگل اتفاق می افتند، گوگل معمولا بروزرسانی های بسیار مهمی را هم هر سال پیاده سازی میکند.